Tere. Otsisin foorumitest küll aga ei saanud ikka suurt midagi aru. Mootoriks x30xe ja 97 aasta Caravan.
Kondi radika ees on 2 venti ja jahutus radika taga 1 ventikas. Kui temp üle 95 läheb siis hakkab ainult parem esimene tööle. Kas see on normaalne või peaksin hakkama mingid kotermani otsima hakkama? Kas mitte kondi vendikad ei peaks tööle hakkama alles siis kui kont järgi on? Kas nad peaksid mõlemad töötama? Millal see jahutus radika oma peaks rakenduma?
Opel Omega B 2.5/3.0 ventilaatorid
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega B 2.5/30 ventilaatorid
kondiradikad peaksid korraga ikka tööle hakkama.
Kondi radikad hakkavad tööle, kui temp on üle ...93 kraadi vist, oleneb termostaadist. temp on termostaadi peal kirjas.
Kondi radikad on nagu safety jahutus, kui põhijahutusel mingi häda on.
Kuna sul töötab ainult üks kondi radikas, siis küsin ära, kas vent paneb täie lauluga või tundub, et rahuliku kiirusega?
kui rahuliku kiirusega, siis vool käib kõrvalolevast ventikast läbi ja juhtmed on korras, kuid ilmselt ventika mootor ise läbi.
Kui ainult täiskiirusega, siis kõval oleval radikal on mingi häda küljes.
Miks põhiradikas ei tööta, ei oska öelda.
Kondi radikad hakkavad tööle, kui temp on üle ...93 kraadi vist, oleneb termostaadist. temp on termostaadi peal kirjas.
Kondi radikad on nagu safety jahutus, kui põhijahutusel mingi häda on.
Kuna sul töötab ainult üks kondi radikas, siis küsin ära, kas vent paneb täie lauluga või tundub, et rahuliku kiirusega?
kui rahuliku kiirusega, siis vool käib kõrvalolevast ventikast läbi ja juhtmed on korras, kuid ilmselt ventika mootor ise läbi.
Kui ainult täiskiirusega, siis kõval oleval radikal on mingi häda küljes.
Miks põhiradikas ei tööta, ei oska öelda.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega B 2.5/30 ventilaatorid
punasega on märgitud põhiventika relee. M4 ja M11 on kliimaventikate mootorid. Keskmine aste töötab nõnda, et ventilaatorid on jadamisi. st mõlemad saavad 6V pinget ja töötavad 50% võimsusega. Kui mõlemad saavad eraldi 12v peale, on nad 100% töös.


53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: Opel Omega B 2.5/30 ventilaatorid
Tere.
Tänud sain palju targemaks. See üks kondi ventikas liigub nagu rahulikult. Ennem kui külge panin siis mõlemad kondi ventikad mõõtsin takistuse ja panin akupealt otse 12v(voi noh selle aku peal päris 12 pold mingi 10-11) ja hakkasid mõlemad tööle. Põhi ventikal vaatasin ainult takistus mis oli ka olemas aga aku pealt otse ei pannud.
Tänud sain palju targemaks. See üks kondi ventikas liigub nagu rahulikult. Ennem kui külge panin siis mõlemad kondi ventikad mõõtsin takistuse ja panin akupealt otse 12v(voi noh selle aku peal päris 12 pold mingi 10-11) ja hakkasid mõlemad tööle. Põhi ventikal vaatasin ainult takistus mis oli ka olemas aga aku pealt otse ei pannud.