Kus su e39 praegu on, vahetaks ära
Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Sul jooksud paigast ära jah. Juhi pool kalle ka liiga suur. Plus puksid ei kannata laia rehvi, veeredes vajutab esisilla laiali jooksma. Võimalik et 215 laia rehviga oleks korras.b00ster kirjutas: ↑19 Juul 2019 00:46 Esimene juhipoolne
kundepoolne
Kundepoolsel pole hullu, aga sisemine äär natuke ikka sööb. No sellega veel saab elada, sest läbisõitnud mingi 10tkm neende rehvidega, aga juhipoolsel varsti niidid väljas. Mõõt 235-40-18. Ilma flantsideta, omega 3000 vedrud + amordid. 2.2bar, esi palju ei kaalu, paks naistega ei sõida. Ei tea mida veel lisada... Kõik juhipoolsed rehvid on mul niimodi ära söönud, 4s kompleekt juba. Ei ole normaalne asi.
Kui keegi pakub enamvähem normaalse summa auto eest, siis teeme diil.
Sama nalja teeb ka siis kui pidurid natuke peale jäävad. Just esisillal.
Rehvirõhk on ka kindlalt madal. Näitab rehvi välisääre kulumine. Samamoodi hakkab liigselt rehvi kulutama kuna liigse veeretakistusega surub kokkujooksu laiali. Ka puksid tapab nii maha.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
235 pole küll lai rehv, täitsa tavaline.raudpats0 kirjutas: ↑19 Juul 2019 20:31Sul jooksud paigast ära jah. Juhi pool kalle ka liiga suur. Plus puksid ei kannata laia rehvi, veeredes vajutab esisilla laiali jooksma. Võimalik et 215 laia rehviga oleks korras.b00ster kirjutas: ↑19 Juul 2019 00:46 Esimene juhipoolne
kundepoolne
Kundepoolsel pole hullu, aga sisemine äär natuke ikka sööb. No sellega veel saab elada, sest läbisõitnud mingi 10tkm neende rehvidega, aga juhipoolsel varsti niidid väljas. Mõõt 235-40-18. Ilma flantsideta, omega 3000 vedrud + amordid. 2.2bar, esi palju ei kaalu, paks naistega ei sõida. Ei tea mida veel lisada... Kõik juhipoolsed rehvid on mul niimodi ära söönud, 4s kompleekt juba. Ei ole normaalne asi.
Kui keegi pakub enamvähem normaalse summa auto eest, siis teeme diil.
Sama nalja teeb ka siis kui pidurid natuke peale jäävad. Just esisillal.
Rehvirõhk on ka kindlalt madal. Näitab rehvi välisääre kulumine. Samamoodi hakkab liigselt rehvi kulutama kuna liigse veeretakistusega surub kokkujooksu laiali. Ka puksid tapab nii maha.
Pidurid kindlasti peale ei jää, kontrollitud. Mis rehvirõhk soovitad siis?
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Mul näiteks on pandud 235/45/R18 2.6bar (bmw) ja ideaalne, ei käi kerest nii kurjasti läbi ka. Olid tutikad rehvid, nüüd mingi 3k km. lasknud siiamaani ideaalsed.
Opeli fänn
BMW e60 530d 170kw.
BMW e60 530d 170kw.
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3806
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Bmw midagi muud...samas fl-il on 18 tehasest saada
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2276
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Pàrnus
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
-
- Klubiliige
- Postitusi: 3461
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 50 korda
- Been tänatud: 68 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Oled seda juba pärnus näinud w
Booster, ma ei soovitaks sulle enda E39, peavalu rohkem kui omegaga. Ja siinkohal räägin ainult enda isendist, niiet M2x ei pea solvuma
56232754
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Rehvirõhk 2,6 kuni 2,8. Arvesttama peab sellega et suuremal veljel laiem rehv on pehmema karkassiga.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
-
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
- Asukoht: Pärnu
- Has tänanud: 37 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Ää põe.. ega M2x ka väga vaimustuses pole vahepeal
Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Ei ma solvu, minu valulävi selle masinaga pole käes veel Arvestasin ka just, mis ma sinna alla pannud olen, 1,5 aastaga kuskil 1.2Keur, ei arvesta rehve-velgi-hooldusi. Kannatab laristada veel.
Aga tõsi, bmw sillad 18" veljele on natuke teised kui Oomi omad, ikkagi suht sama rasked masinad aga sillaehitus on erinev. Polüpuksid õõtsadesse teeks ehk asja paremaks? Ja tundub et silda pole ikkagi korralikult paika saadud, endal tegi tagasild täpselt samamoodi rehvidega 1:0 kui arvutiga pepu allapoole lasin. Sisemised rehviservad a la 2cm laiuselt läksid paarituhande km'ga pilbasteks. Midagi seal ei meeldinud, tõstsin originaalkõrgusele tagasi ja sillastendi, näidud olid pea ideaalsed ja pärast seda pole enam isutanud rehvi sööma.
Aga täitsa mõistan, et viskab siibrisse selline jant, oma oomiga elasin ka igast asju läbi.
Aga tõsi, bmw sillad 18" veljele on natuke teised kui Oomi omad, ikkagi suht sama rasked masinad aga sillaehitus on erinev. Polüpuksid õõtsadesse teeks ehk asja paremaks? Ja tundub et silda pole ikkagi korralikult paika saadud, endal tegi tagasild täpselt samamoodi rehvidega 1:0 kui arvutiga pepu allapoole lasin. Sisemised rehviservad a la 2cm laiuselt läksid paarituhande km'ga pilbasteks. Midagi seal ei meeldinud, tõstsin originaalkõrgusele tagasi ja sillastendi, näidud olid pea ideaalsed ja pärast seda pole enam isutanud rehvi sööma.
Aga täitsa mõistan, et viskab siibrisse selline jant, oma oomiga elasin ka igast asju läbi.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 13 Aug 2013 11:46
- Asukoht: Estland
- Has tänanud: 5 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Kuidas sulle ise sild tundub muidu? Kas rattad on lääpas või ei? Kas auto kisub kuskile poole? Talvel kiilasjääga hakkab pe... vibama, kui miski kuskil sillas viltu on.
Kui edasi tagasi gaasi anda, kas sild liigub auto all, või tundub et rattad kõik on ilusti paigas.
Kui kõik puksid korras on, siis rattad auto kere suhtes ei tohi grammigi järgi anda.
[/quote]
Tundude järgi sild täitsa paigas. Räägin, ainuke kasjakk et rooli vabastades hakkab rool ise keerama paremale ja
seetõttu auto liigub ka paremale. Roolil on mingi loks ka, nagu mdea pendelhoova loks, või ei tea. No pendelhoova puks oli vahetatud aasta tagasi, lemffi vastu. Ei usu et ta praegu uuesti putsis on, aga kõik on võimalik.
[/quote]
2.5DTi pendelhoova puks on sisse valatud, kuidas sa seda vahetasid ja mille vastu? Kui seda kuskilt saab, ma tahaksin ka teada. Üldiselt vahetatakse ikka pendelhoob ja seda on 2.5DTI-le saada ainult originaal, umbes 150.- Pendelhoob saab kuluda ka silmast, mitte puksist, sel juhul tuleb vahetada koos pika roolivardaga. Kui rool keerab paremale on sild ikka valesti reguleeritud. Ülerõhkudega rehvides sõitmine ei anna muud kui väiksemat kontaktpinda teega, seega väiksemat kütusekulu, halvemat pidamist ja rehv kulub enne keskelt, mitte servadest. 2,1/2,3 rõhkudega on paras sõita - kui auto aga pidevalt täislastis, võib järgmise tehasenormi panna. Kõige vähem muret Omega rehvide servadest kulumisega on 225/55 16'' sõites. Siin tekivad muidugi paljudel vastuolu soovid auto välimusest vs. praktilisus. Ise soovitaksin küll vahetamisel panna Powerflex polüuretaanpuksid igale poole. Austraaliast saaks tellida ka polüuretaanist (Holden) tagasilla padjad. Soomlased vahepeal müüsid neid ja rääkisid et pidi juhitavusele palju juurde andma.
Täiesti kindel koht sildade paikasaamiseks on Muraka juures, vana rallimehaanik teeb ja saab küsida sellist juhitavust nagu tahad. Loomulikult on see kallim kui mingis suva teeninduses, selles mõttes on mõtet kohale minna autoga millel puksid, kondid, rooliotsad juba korras on.
Kahju kui sinu välimuselt kena ja hoolitsetud auto, Ilja, mille liikumapanemiseks oled vaeva näinud, sellist peavalu valmistab.
Kui edasi tagasi gaasi anda, kas sild liigub auto all, või tundub et rattad kõik on ilusti paigas.
Kui kõik puksid korras on, siis rattad auto kere suhtes ei tohi grammigi järgi anda.
[/quote]
Tundude järgi sild täitsa paigas. Räägin, ainuke kasjakk et rooli vabastades hakkab rool ise keerama paremale ja
seetõttu auto liigub ka paremale. Roolil on mingi loks ka, nagu mdea pendelhoova loks, või ei tea. No pendelhoova puks oli vahetatud aasta tagasi, lemffi vastu. Ei usu et ta praegu uuesti putsis on, aga kõik on võimalik.
[/quote]
2.5DTi pendelhoova puks on sisse valatud, kuidas sa seda vahetasid ja mille vastu? Kui seda kuskilt saab, ma tahaksin ka teada. Üldiselt vahetatakse ikka pendelhoob ja seda on 2.5DTI-le saada ainult originaal, umbes 150.- Pendelhoob saab kuluda ka silmast, mitte puksist, sel juhul tuleb vahetada koos pika roolivardaga. Kui rool keerab paremale on sild ikka valesti reguleeritud. Ülerõhkudega rehvides sõitmine ei anna muud kui väiksemat kontaktpinda teega, seega väiksemat kütusekulu, halvemat pidamist ja rehv kulub enne keskelt, mitte servadest. 2,1/2,3 rõhkudega on paras sõita - kui auto aga pidevalt täislastis, võib järgmise tehasenormi panna. Kõige vähem muret Omega rehvide servadest kulumisega on 225/55 16'' sõites. Siin tekivad muidugi paljudel vastuolu soovid auto välimusest vs. praktilisus. Ise soovitaksin küll vahetamisel panna Powerflex polüuretaanpuksid igale poole. Austraaliast saaks tellida ka polüuretaanist (Holden) tagasilla padjad. Soomlased vahepeal müüsid neid ja rääkisid et pidi juhitavusele palju juurde andma.
Täiesti kindel koht sildade paikasaamiseks on Muraka juures, vana rallimehaanik teeb ja saab küsida sellist juhitavust nagu tahad. Loomulikult on see kallim kui mingis suva teeninduses, selles mõttes on mõtet kohale minna autoga millel puksid, kondid, rooliotsad juba korras on.
Kahju kui sinu välimuselt kena ja hoolitsetud auto, Ilja, mille liikumapanemiseks oled vaeva näinud, sellist peavalu valmistab.
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3806
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Sa ei saa panna 18tollisele rehvile 2.0 või 2.2 siis, näha on ju et see on töss rehv. Mul oli 4 inimest, ja last. 2.5 oli rehvides. Kulub ühtlaselt sest raskus vajutab rehvi kokku poole. 17 tollistel on mul 2,3/2,3 bari rõhud. Pidamise puhul ongi see teema, et mida tühjem sul rehv seda parem pidamine. Siiski tuleb selgeks teha, et tühjem rehv ei kompenseeri elutervelt ära pidamise. Nimelt kui rehvi enda muster paindub maksimaalselt siis tühjema rehvi tõttu kipub painutama juba tervet rehvi velje peal. Kurvides suurtel kiirustel sõites kaovad rehvid velgedelt maha ja tulemuseks on avarii. Tuleb lihtsalt soetada korralikum rehv.
Ma sõidan kõikide masinate puhul 0.2-0.6, olenevalt rehvidest, lastist, keskkonnas jne. Seni pole midagi valesti kulunid. Jah kui lasedki 3.2bari siis muidugi rehv kulub keskelt kiiremini.
Laitses ja audrul õpetatigi mind aastaid tagasi sõitma suurema rõhuga.
Jah tõesti pidamine muutub kehvemaks aga see tähendab seda, et rehvi protektor ei tee enam oma tööd pidamisel ning annate talle rohkem piitsa kui on mõeldud .
Siinpuhul ma kipun arvama et su sillal ei ole midagi viga. Asi on 18tollistes ja vvsjo
Ma sõidan kõikide masinate puhul 0.2-0.6, olenevalt rehvidest, lastist, keskkonnas jne. Seni pole midagi valesti kulunid. Jah kui lasedki 3.2bari siis muidugi rehv kulub keskelt kiiremini.
Laitses ja audrul õpetatigi mind aastaid tagasi sõitma suurema rõhuga.
Jah tõesti pidamine muutub kehvemaks aga see tähendab seda, et rehvi protektor ei tee enam oma tööd pidamisel ning annate talle rohkem piitsa kui on mõeldud .
Siinpuhul ma kipun arvama et su sillal ei ole midagi viga. Asi on 18tollistes ja vvsjo
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Pendelhoova puks saab välja pressida ja uut sisse pressida. Lemförderi oma 15€ vms oli. Ma üldse vahetasin ära selle sest mulle sillastendis öeldi, et seda peab ära vahetama, enne stendi.
Hetkel 18 tagasi, rõhk 2.5bar. Ja kuna oli mugav hetk, värvisin tagumised pidurisupportid siniseks ka. Tagumised regullvardad aint lemffid saadaval, 55€ per tk on sitaks palju. Äkki keegi teab kust saaks mingi febi vms? Kuna ei ole see nii tähtis äsi, nagu ei pea olema kõige parem kvaliteet. Samas vaatasin need mis mul praegu seal all, need silmade järgi päris okeised aga ise keerme on küll roostes. Peab otsima stend kus meehed saavad hakkama neende muttridega, kuumaks tegema ja siis täitsa saab, väga hullu ei ole seal midagi.
Samuti silmade järgi tagumisel veljedel 100% pole lahkujooksu. Tundub et kokkujooks liiga suur. Ja ise veljed on ka suht sirgelt seisavad, ei ole nagu JDMil, aka " // \\" ei tea kuidas nimetada
varsti teen pilt, pilt ütleb rohkem kui 100 sõnu, eriti mu sõnad
Hetkel 18 tagasi, rõhk 2.5bar. Ja kuna oli mugav hetk, värvisin tagumised pidurisupportid siniseks ka. Tagumised regullvardad aint lemffid saadaval, 55€ per tk on sitaks palju. Äkki keegi teab kust saaks mingi febi vms? Kuna ei ole see nii tähtis äsi, nagu ei pea olema kõige parem kvaliteet. Samas vaatasin need mis mul praegu seal all, need silmade järgi päris okeised aga ise keerme on küll roostes. Peab otsima stend kus meehed saavad hakkama neende muttridega, kuumaks tegema ja siis täitsa saab, väga hullu ei ole seal midagi.
Samuti silmade järgi tagumisel veljedel 100% pole lahkujooksu. Tundub et kokkujooks liiga suur. Ja ise veljed on ka suht sirgelt seisavad, ei ole nagu JDMil, aka " // \\" ei tea kuidas nimetada
varsti teen pilt, pilt ütleb rohkem kui 100 sõnu, eriti mu sõnad
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2276
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Tagasillal tundub et kokkujooks liiga suur.
Esisillal lahkujooks.