Jospa kirjutas: ↑31 Juul 2019 10:49
Aaa pohhui. Plaan ikka suurem cooler peale, nina juurde viia. Vaatab kas two sided mahub ( juhipoolt toru vedamine on nikastus) või easym varjant...one sided. Kõigun siin et kas panen 3.0 fööni või pihustid ostan uued 142kw omad...vanad on 142kw peal. Samas 2.5 turps on tutikas. Mis vahe on 2.5 mapi sensoril ja m57n omal?
2.5d 110,120 / 3.0d 130,135,142 = omavad tavalise M57 map sensorit.
2.0d 110 / 2.5d 130 / 3.0d 150,160,170 / 4.0d 190kw = omavad M47N/M57N map sensorit.
3.0d 145, 173, 210 = omavad M57N2 map sensorit. (peab olema sama asi mis on m57n, lihtsalt teise vormiga)
Vahe on selles, et vana map andur loeb max 1.4bar rõhut vms, M57N loeb juba rohkem.
Kui sa tahad mingi 1.7bar oma oomile pead juba ära vahetama selle anduri. Siis sul vaja seda, mis ma üleval märkisin punaseks, sest see on plug & play. Seda saab vahetada nii, et kollektor ei pea maha võtma, ainult mida peab ära eemaldama on mootorikatte. Tegelikult võid ka panna 145/173/210 aga selleks on vaja auk puurida kollektoris jne, ühesõnaga mõttetu teema, milleks seda kõik vaja on, kui on olemas samasugune plug & play andur? Tutikas selline andur maksab 37€, nagu ma mäletan peab isegi odavam olema kui tavaline m57 andur. Ja endal ka mõnusam olla, kui tead et see andur on uus ja kindlasti töötab korrektselt. Näiteks ma tegin oma M57N anduril pulk katki, panin ajutiseks tavaline M57 andur peale. Tegelikult endal oli huvi ka, mis saab. Suurematel pöördedel enam ei liigunud nii hästi, nagu m57n anduriga, sellepärast mul on softis rõhu rohkem kui 1.4bar, aga andur ei oska lugeda rohkem ja turps puhunudki max 1.4. (ei tea õige numbri, vb rohkem vb vähem) Tegin M57N korda (liimisin), panin peale ja oppa - boostis auto jälle lendab.
Kui sul seisab valik 3.0 pihkarid või 3.0 föön siis - ise arvan et 3.0 pihustid on parem kui 3.0 turbo. Pihustid on pihustid, kõige hullem asi commonrailis

Aga 2.5 ja 3.0 turbodel ei ole suur vahe, lihtsalt kuum osa natuke suurem. 2.5 turboga peab asi veits varem hakkama puhuma, aga 3.0ga suurematel pöördedel rohkem jõudu. Ise valid, mida tahad. Kui linnas rahulikult sõita tahad, siis 2.5 on mugavam, ofc koos 2.5 plokkiga. Minul näiteks 2.5 block + 3.0 turbo. Omega hakkab liikuma alles 2000 pärast, ennem seda nagu täiesti vegetable. Isegi pidin pöördklappid tagasi paigaldama, et enamvähem liiguks madalal pöördedel. Aga pärast 2000... oi blää...

(Kuni 3700-3800), pärast surub ära see m57 ja pole mõttet edasi samal käigul huijaaritama
Ühesõnaga su asemel ma jätaks 2.5 turbs, kuna see tutikas, ostaks 3.0 pihkarid, suurem cooler, seda andur ja korralik custom soft. Straight pipe ka
Kust saab selle m57n anduri
http://auto11.ee/part/36966/FEBI/