Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Siin pole ühtegi low end asju, enamus high end, paar tk keskmised. Samas paar asju OEM ka.
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Ja kui siledad siis müükib00ster kirjutas: ↑01 Aug 2019 22:04No mul savi, sõidan ise, nii kaua kui rehvidel muster olemas![]()


56232754
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Siis hüppab passati peale ja sõidab sellega
185-70-14 veljed, sitaks pehme sõita ja midagi seal ei söö
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Kõik kokku, koos töörahaga.
Õlivahetused, kindlustused, üvd, kojamehed ei loe.
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Enam tosool ei leki. Nüüd 200% kindlus.
Sõitsin täpselt 4000 pärast õlivahetust, kontrollisin oil level - max tsoonas, nagu oligi peale vahetust. Mega rahul sellega. Õli ei söö, kuid auto veits tahmab sinisega, siis kui mootor täiesti külm. Mu meelest see täitsa normaalne selle läbisõidu jaoks.
Täna olin liikvel ja ükshetk tunnen et mootoril on natuke teine hääl (aknad oli avatud), vajutan gaasi ja masin ei liigu, kohe sain aru et turbo "offline"
Lasin peeneks ja hakkas uuesti tööle, siiamani töötab kõik korrektselt. Huvitav värk, ei tea mis oli, mingi lambine lag vms. Tol ajal mõtlesin turbo solenoid proovida ära vahetada, mul 1tk kaasas pagasnikus, aga nüüd ei pea seda tegema. Muidu masin jookseb igapäev, probleeme ei tee. Juba mingi 60l normaalset kütust tangisin ja paagis siiamani mäda munade hais, peale maardu tankimist. Arvan et paagis nüüd mingid mikroobid vms, peab vaatama mingi spets vedelik fuxisil või forssis selle jaoks.
Ostsin venna jaoks 3.0d 160kw turbo (2260), talle läheb vahetamiseks. Tra kui korralik see turbo on, täitsa lõtkuvaba, käed nii sügelevad et seda oma autole paigaldada
, aga no ikka ei, oli ostetud vennale ja läheb talle.
Muidu mul pakkuda 3.0d 135-142kw turbo ja pihustid, kel huvi ja tahab oma 2.5dti veits tuunida - kirjutage psse. Kahjuks pihustid ainult 5tk olemas, turbo ise korras, pikilõtk puudub, väike ristilõtk olemas (täitsa normaalne asi)
Sõitsin täpselt 4000 pärast õlivahetust, kontrollisin oil level - max tsoonas, nagu oligi peale vahetust. Mega rahul sellega. Õli ei söö, kuid auto veits tahmab sinisega, siis kui mootor täiesti külm. Mu meelest see täitsa normaalne selle läbisõidu jaoks.
Täna olin liikvel ja ükshetk tunnen et mootoril on natuke teine hääl (aknad oli avatud), vajutan gaasi ja masin ei liigu, kohe sain aru et turbo "offline"

Lasin peeneks ja hakkas uuesti tööle, siiamani töötab kõik korrektselt. Huvitav värk, ei tea mis oli, mingi lambine lag vms. Tol ajal mõtlesin turbo solenoid proovida ära vahetada, mul 1tk kaasas pagasnikus, aga nüüd ei pea seda tegema. Muidu masin jookseb igapäev, probleeme ei tee. Juba mingi 60l normaalset kütust tangisin ja paagis siiamani mäda munade hais, peale maardu tankimist. Arvan et paagis nüüd mingid mikroobid vms, peab vaatama mingi spets vedelik fuxisil või forssis selle jaoks.
Ostsin venna jaoks 3.0d 160kw turbo (2260), talle läheb vahetamiseks. Tra kui korralik see turbo on, täitsa lõtkuvaba, käed nii sügelevad et seda oma autole paigaldada

Muidu mul pakkuda 3.0d 135-142kw turbo ja pihustid, kel huvi ja tahab oma 2.5dti veits tuunida - kirjutage psse. Kahjuks pihustid ainult 5tk olemas, turbo ise korras, pikilõtk puudub, väike ristilõtk olemas (täitsa normaalne asi)
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Soovitan kõikidele seda protseduur ära teha.
Siin mul seisis mingi 3l vett.

See koht oli mul puulehte täis, ja äravoolu kaanel oli täiesti kinni. Kuigi olin aasta tagasi puhastanud seal kõike ja ainult ühe aastaga jälle kõik seal sitta täis. Ei saa aru kust nii palju lehte ja kaski asju seal tulnud on. Suvel olin vahetanud salongi filter ja seal oli kõik puhas. Õnneks õigel ajal vaatasin seda kohta. Samuti kompressoriga puhastasin terve mootoriruum ära. Nii palju lehte, kaskiseemned jne et ebareaalne.
"Televiisor" oli suht roostes, ostsin liivapaber ja kivikaitse sprey, tulemusega olen rahul

Miks ma üldse võtsin stange ära? Sest mul oli kopp eest sellest aquapargist, mis oli mul uduka sees. Vett oli juba roostes, kole.

Mõlemmad udukad puhastasin seest ära, niipalju kui võimalik oli ja eemaldasin toonirovkat ära
Liiga tumedad oli, 2 kihti = too much
Puurisin auk ka, et nüüd vett ei seisaks seal. Muidugi reflektorid damaget saanud aga mis teha, aftermarket udukad on sellised.
Lõpptulemus (konksu värvisin ka kivikaitsega)

Siin mul seisis mingi 3l vett.

See koht oli mul puulehte täis, ja äravoolu kaanel oli täiesti kinni. Kuigi olin aasta tagasi puhastanud seal kõike ja ainult ühe aastaga jälle kõik seal sitta täis. Ei saa aru kust nii palju lehte ja kaski asju seal tulnud on. Suvel olin vahetanud salongi filter ja seal oli kõik puhas. Õnneks õigel ajal vaatasin seda kohta. Samuti kompressoriga puhastasin terve mootoriruum ära. Nii palju lehte, kaskiseemned jne et ebareaalne.
"Televiisor" oli suht roostes, ostsin liivapaber ja kivikaitse sprey, tulemusega olen rahul


Miks ma üldse võtsin stange ära? Sest mul oli kopp eest sellest aquapargist, mis oli mul uduka sees. Vett oli juba roostes, kole.

Mõlemmad udukad puhastasin seest ära, niipalju kui võimalik oli ja eemaldasin toonirovkat ära

Puurisin auk ka, et nüüd vett ei seisaks seal. Muidugi reflektorid damaget saanud aga mis teha, aftermarket udukad on sellised.
Lõpptulemus (konksu värvisin ka kivikaitsega)

- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Tsau. Lõpuks olen vahtralehest vaba. LS praegu 439000.
Hetkel vaja üv ära teha, 16päeva on jäänud. Selleks pean paigaldama kollased pirnid park ja udutuledele. CO'st pole kindel, korralikult tahmab (thanks pihustile) ja selleks väike plaan on olemas, tangin Nesty MYD kütust, mis on juba Eestis müügis. Ainult Tallinnas ja ainult ühel tanklal, kadaka tee 60. Liitri hind 1.80, aga sellega peaks kindlasti üv läbima.. Rohkem info kütuse kohta siin: https://www.neste.ee/ee/node/4896. Tuleb testida vana plaan, mis on juba eelmisest talvest mu peas istub.
Novembris veljed vahetamisele talvekate vastu (Elite). See talv sõidan naelrehvidega, 225/45/17. Eelmine talv olin lamelliga, täitsa huinja teema. Hetkel 2 veljed juba valmid, balanseeritud ja pestud, ootavad oma aega. 2 uut naelrehvi ostan veel juurde, ei viitsi enam lolli mängida, pidavus peab paigas olema.
Juba nüüd tellin uued regull vardad tagasilla jaoks ja uus pendelhoova puks niing masin läheb otse sillastendi, uute rehvidega ja talveveljedega. btw, visco võtsin ära juba.

Lähiaja plaanid:
1) 50% toonkile ette
2) Summutisüsteem ümber ehitada (v.a downpipe, see jääb nii nagu on) loodan et hääl jääb samasugune, ise summuti toru tahan ära peita, praegu vedeleb liiga all, nagu mingil siksil ja kõik kõver veel. Tuleb teine summutiots ka.
3) Esituled seest mustaks
4) Kõik 6 pihustid mis praegu mootoris on lähevad stendile, siis juba näen mis täpselt seal toimub ja kõik sittad pihustid lendavad prügikasti.
5) Kuna nagunii pean kollektor maha võtma, samal ajal vahetan kõik eelsüüteküünlad ära, tahan hea käivitust talvel, olen kindel et 1-2 ei tööta, kõik 6 vahetamisele.
Pärast talve kindel plaanid:
1) Kapot ülevärvimisele
2) Terve kere poleerimisele
3) Suurem turbo, GT2260V
4) Downpipe
5) Big Frontal intercooler + pipeing
6) LSD (kui leiab varem siis kohe ostan)
Koguaeg tahaks rohkem ja järgmine goal on saada 160kw+ 550nm+.
GT2256 (mis on praegu paigaldatud) VS GT2260 (tulevik)

Natuke aega tagasi pakuti vahetus E60 vastu, 530d 160kw 1:1le, aga ise jäin omega peal. Omega is love omega is life
Hetkel vaja üv ära teha, 16päeva on jäänud. Selleks pean paigaldama kollased pirnid park ja udutuledele. CO'st pole kindel, korralikult tahmab (thanks pihustile) ja selleks väike plaan on olemas, tangin Nesty MYD kütust, mis on juba Eestis müügis. Ainult Tallinnas ja ainult ühel tanklal, kadaka tee 60. Liitri hind 1.80, aga sellega peaks kindlasti üv läbima.. Rohkem info kütuse kohta siin: https://www.neste.ee/ee/node/4896. Tuleb testida vana plaan, mis on juba eelmisest talvest mu peas istub.
Novembris veljed vahetamisele talvekate vastu (Elite). See talv sõidan naelrehvidega, 225/45/17. Eelmine talv olin lamelliga, täitsa huinja teema. Hetkel 2 veljed juba valmid, balanseeritud ja pestud, ootavad oma aega. 2 uut naelrehvi ostan veel juurde, ei viitsi enam lolli mängida, pidavus peab paigas olema.
Juba nüüd tellin uued regull vardad tagasilla jaoks ja uus pendelhoova puks niing masin läheb otse sillastendi, uute rehvidega ja talveveljedega. btw, visco võtsin ära juba.

Lähiaja plaanid:
1) 50% toonkile ette
2) Summutisüsteem ümber ehitada (v.a downpipe, see jääb nii nagu on) loodan et hääl jääb samasugune, ise summuti toru tahan ära peita, praegu vedeleb liiga all, nagu mingil siksil ja kõik kõver veel. Tuleb teine summutiots ka.
3) Esituled seest mustaks
4) Kõik 6 pihustid mis praegu mootoris on lähevad stendile, siis juba näen mis täpselt seal toimub ja kõik sittad pihustid lendavad prügikasti.
5) Kuna nagunii pean kollektor maha võtma, samal ajal vahetan kõik eelsüüteküünlad ära, tahan hea käivitust talvel, olen kindel et 1-2 ei tööta, kõik 6 vahetamisele.
Pärast talve kindel plaanid:
1) Kapot ülevärvimisele
2) Terve kere poleerimisele
3) Suurem turbo, GT2260V
4) Downpipe
5) Big Frontal intercooler + pipeing
6) LSD (kui leiab varem siis kohe ostan)
Koguaeg tahaks rohkem ja järgmine goal on saada 160kw+ 550nm+.
GT2256 (mis on praegu paigaldatud) VS GT2260 (tulevik)

Natuke aega tagasi pakuti vahetus E60 vastu, 530d 160kw 1:1le, aga ise jäin omega peal. Omega is love omega is life

- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
E60/61 paras nuhtlus,ei imesta miks vahetada taheti.
Ma ise üli õnnelik et oma E39 maha müüsin ja omega peale tagasi kolisin. Muidu E39 näeb mega hea välja aga no see remontimine ei kompenseeri seda ilu. Omega odav üleval pidada, mugav, suur ja kui on tuning lisasi ja norm veljed siis näeb ka kena välja. Niiet keep going.
Ma ise üli õnnelik et oma E39 maha müüsin ja omega peale tagasi kolisin. Muidu E39 näeb mega hea välja aga no see remontimine ei kompenseeri seda ilu. Omega odav üleval pidada, mugav, suur ja kui on tuning lisasi ja norm veljed siis näeb ka kena välja. Niiet keep going.
56232754
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
E39, 46, 38, 53 on igalpool. Tahaks hallist massist erinev olla. Jah muidugi need on ilusad autod ja juhitavus neendel on palju parem kui omegal (puhas fakt), niing heliisolatsion ka natuke parem, aga need autod on kõikidel. E60,E90,E66 on juba next level mänguasjad ja neende jaoks vaja natuke rohkem raha, et üllal pidada. Normaalne e60 maksab 7000, mitte 3500.. see mis mulle pakuti vastu oli max 3k väärt. Jah, tulevikus seda e60 võib müüa suurema summa eest, aga ma elan ja sõidan praegu, mitte tulevikus. Ja praegu selle e60 ei saa sõita, asi tahab sitaks investeerimist ja välimuselt ta on täiesti default auto. Mu omegal vähemalt irmscherid ja asjad, niing täiesti kõik töötab/funktsioneerib. Iga nupp, iga kõlar, iga pirn jne.Rax kirjutas: ↑14 Okt 2019 14:37 E60/61 paras nuhtlus,ei imesta miks vahetada taheti.
Ma ise üli õnnelik et oma E39 maha müüsin ja omega peale tagasi kolisin. Muidu E39 näeb mega hea välja aga no see remontimine ei kompenseeri seda ilu. Omega odav üleval pidada, mugav, suur ja kui on tuning lisasi ja norm veljed siis näeb ka kena välja. Niiet keep going.
Kui mul raha piisavalt siis ikka ronin 535d must sedaani peale, aga see mitte lähiajal

- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Hai pipels. Nüüd on aeg uuendada oma teemkat. Päris palju asju sai tehtud, suurim osa MartinK abiga.
Ükspäev rahulikult pealinnas tiirutasin, ja järsku ESP hakkas vilkuma, niing tundsin et kuidagi imelikult auto liigub. Jäin seisma ja mis ma nägin:

Selge bljät. Õnneks oli varuratas kaasas, paigaldasin ära selle ja sõitsin koju. Suht rõve sõita, kui taga üks veld 275/35/18 ja teine 195/65/15

Samal nädalal panin talvekad alla. Elite, 225/45 naelad taga, 225/50 lamell ees. Tutikad naelad ette juba ostetud, 225/45 ka. Dot2018 lõpp, veel ei jõudnud vahetada. Alguses panin ilma flantsideta, ja krt no vapsee ei kõlba kuhugile, Tagale läks 25mm ja juba enamvähem norm.
Mingipäev tegin aeromotorsis tellimus. Pagassi amordid, kapoti amordid, 6x eelsüüteküünlad, tagasilla regullvardad, põhjaalune pump, pendelhoova puks. Mõned teavad et ma otsisin LSD diffrit omale. Leidsin 3.27! Nägin post fb gruppis, et Jõgevamaal üks müügis. Juba järgmisel päeval olin kohal. 200€ga sain endale. Puhastasin ära selle, isegi oli mõte mustaks värvida
. Martin vahetas ära selle, õliks läks Castrol Axle 85w90 Limited Slip. Samas regullvardad saanud ka vahetust, koos põhjaalusepumbaga. Pagassi & kapoti amordid vahetasin kohe ära, peale kauba kätte saamist. Pendelhoova puksi vahetasin ka, kokku läks 1h, joppas et kõrva garassis vennal oli press olemas. Hetkel veermikus 0 lõtkud.


LSD toimib ja megakergelt teeb ketsi..
Panin kollased pirnid udukasse & kabakatele, tangisin neste MYD kütust ja läksin ametlikult üvle, ofc ei saanud läbi. Põhjuseks siis: mootorileke, pendelhoovapuks, taga regullvardad, ja kässar liiga nõrk. Ja kõige hirmsam asi: summuti omavooline ümberehitamine, katt puudub. Ühesõnaga kõik mis ise teadsin, v.a kässar. Huvitav, miks kati pärast ei saanud läbi, sellel autol katalüsaator ei pea olema all, ja esimene kat (ülemine) mul on alles ikka. Hui snaet mis teha nüüd, aega veel on mõelda, mõtleb midagi välja.


Uus tellimus aeromotorsis. Seekord Bilstein b4 amordid ette, laagrid & tugipadjad.

Keilasse minek, vahetus tehtud 2hga. Nüüd auto kordades pehmem, võrreldes sellega milline ta varem oli. Läks veel kässari tross vahetamisele, uus mul suht ammu vedeles garassis. Kässar ikka nõrk, klotsid peab ka vahetama. Need mul samuti olemas, uued.

Tunnen, et auto ei liigu enam nii hästi, nagu ennem. Tegime diagnosti, sain teada et liiblikad mul ikka ei tööta, arvatavasti kaabliga või vakuumjuhtimisega mingi kasjatsjok. Ja low fuel pressure. Läksime paagi pumba puhastama, tundub et keegi päris pikk aega pole käinud seal




Pärast veakoodid kustutamisele, ja ikka täisgaasil sama veakood. P1260. See oli veel ennem põhjaaluse pumba vahetust, nii et vaevalt probleem selles, aga ikka kõik võimalik. Järgmine asi mis hakkan vaatama - pihustid. Pihustite tagasivoolu test teen nädalavahetusel pluss vahetan tagasivoolu voolikud ära, 6 pihusti märg, ja salongis haiseb, kui puhur külmana puhub. Veel laupäeval vahetan esirehvid ja esmaspäeval sillastendile, ette proovin camber max positiivne ja maksimaalne kokkujooks, Jürts soovitas nii, eks vaatab, hakkab sööma või ei. Tagasillale las mehed ise reguleerivad, raamatu järgi.
Raudselt vahepeal veel mingi asju oli juhtunud, lihtsalt ei mäleta kõike ja väsisin ära selle teksti kirjutamisest
Ükspäev rahulikult pealinnas tiirutasin, ja järsku ESP hakkas vilkuma, niing tundsin et kuidagi imelikult auto liigub. Jäin seisma ja mis ma nägin:

Selge bljät. Õnneks oli varuratas kaasas, paigaldasin ära selle ja sõitsin koju. Suht rõve sõita, kui taga üks veld 275/35/18 ja teine 195/65/15


Samal nädalal panin talvekad alla. Elite, 225/45 naelad taga, 225/50 lamell ees. Tutikad naelad ette juba ostetud, 225/45 ka. Dot2018 lõpp, veel ei jõudnud vahetada. Alguses panin ilma flantsideta, ja krt no vapsee ei kõlba kuhugile, Tagale läks 25mm ja juba enamvähem norm.
Mingipäev tegin aeromotorsis tellimus. Pagassi amordid, kapoti amordid, 6x eelsüüteküünlad, tagasilla regullvardad, põhjaalune pump, pendelhoova puks. Mõned teavad et ma otsisin LSD diffrit omale. Leidsin 3.27! Nägin post fb gruppis, et Jõgevamaal üks müügis. Juba järgmisel päeval olin kohal. 200€ga sain endale. Puhastasin ära selle, isegi oli mõte mustaks värvida



LSD toimib ja megakergelt teeb ketsi..
Panin kollased pirnid udukasse & kabakatele, tangisin neste MYD kütust ja läksin ametlikult üvle, ofc ei saanud läbi. Põhjuseks siis: mootorileke, pendelhoovapuks, taga regullvardad, ja kässar liiga nõrk. Ja kõige hirmsam asi: summuti omavooline ümberehitamine, katt puudub. Ühesõnaga kõik mis ise teadsin, v.a kässar. Huvitav, miks kati pärast ei saanud läbi, sellel autol katalüsaator ei pea olema all, ja esimene kat (ülemine) mul on alles ikka. Hui snaet mis teha nüüd, aega veel on mõelda, mõtleb midagi välja.


Uus tellimus aeromotorsis. Seekord Bilstein b4 amordid ette, laagrid & tugipadjad.

Keilasse minek, vahetus tehtud 2hga. Nüüd auto kordades pehmem, võrreldes sellega milline ta varem oli. Läks veel kässari tross vahetamisele, uus mul suht ammu vedeles garassis. Kässar ikka nõrk, klotsid peab ka vahetama. Need mul samuti olemas, uued.

Tunnen, et auto ei liigu enam nii hästi, nagu ennem. Tegime diagnosti, sain teada et liiblikad mul ikka ei tööta, arvatavasti kaabliga või vakuumjuhtimisega mingi kasjatsjok. Ja low fuel pressure. Läksime paagi pumba puhastama, tundub et keegi päris pikk aega pole käinud seal





Pärast veakoodid kustutamisele, ja ikka täisgaasil sama veakood. P1260. See oli veel ennem põhjaaluse pumba vahetust, nii et vaevalt probleem selles, aga ikka kõik võimalik. Järgmine asi mis hakkan vaatama - pihustid. Pihustite tagasivoolu test teen nädalavahetusel pluss vahetan tagasivoolu voolikud ära, 6 pihusti märg, ja salongis haiseb, kui puhur külmana puhub. Veel laupäeval vahetan esirehvid ja esmaspäeval sillastendile, ette proovin camber max positiivne ja maksimaalne kokkujooks, Jürts soovitas nii, eks vaatab, hakkab sööma või ei. Tagasillale las mehed ise reguleerivad, raamatu järgi.
Raudselt vahepeal veel mingi asju oli juhtunud, lihtsalt ei mäleta kõike ja väsisin ära selle teksti kirjutamisest
