Toykarite D-4D töötabki zajebiss, aga D-Cat juba commonrail ja ei kannata seda väävlit.Jospa kirjutas: ↑10 Aug 2019 16:39 Tuttav töötab Amservis, venelased käivad seal teeninduses Pihkvast sellepärast, et tööd teostatakse kiiremini kui teispool piiri ja kvaliteetsemalt. Ühesõnaga....seal satub masinaid vene diisliga , hiluxid, ländkarid jne....gazpromi kütus pidi parem olema, odavamatest kohtades kippusid pihkarid surema 100 000 pealt kui tutikad peale pandi...Mul pohhui, lasen oma statoili ja terminali mõttega edasi
Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
-
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
- Asukoht: Pärnu
- Has tänanud: 37 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
Seda võin toetada. D4d-ga probleeme polnud. Vene kütus ja läheb vabalt aga kui sai vahetatud uue avensise vastu siis see hakkas kohe pirtsutama tahmakaga töö läks ebaühtlaseks ja jõudu polnud.. ja oli tunda juba 5nda paagi pealt seda pulli.Jürts kirjutas: ↑11 Aug 2019 11:31Toykarite D-4D töötabki zajebiss, aga D-Cat juba commonrail ja ei kannata seda väävlit.Jospa kirjutas: ↑10 Aug 2019 16:39 Tuttav töötab Amservis, venelased käivad seal teeninduses Pihkvast sellepärast, et tööd teostatakse kiiremini kui teispool piiri ja kvaliteetsemalt. Ühesõnaga....seal satub masinaid vene diisliga , hiluxid, ländkarid jne....gazpromi kütus pidi parem olema, odavamatest kohtades kippusid pihkarid surema 100 000 pealt kui tutikad peale pandi...Mul pohhui, lasen oma statoili ja terminali mõttega edasi
Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
Sõidan enamasti vene surgutti küttega ise tangin seal, ei haise, tangin olerexist tra hais taga silmaga nähtav suits vahepeal lausa, diilerite käest vene küte, samuti ei haise aga kütus ise haiseb kohutavalt. Võta nüüd kinni mis on hea.
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
Bensul pidi nii olema et EU nõuete kohaselt pannalse sinna mingit "libestit" mis jãtab kiti klappidele, pannes sinna nagu vängemat/puhtamat või kuidas keegi nimetab, vene kütust, siis hakkab see seal reageerima mille tõttu võib tunda jõu kaotust, liigset kütusekulu tõusu või puterdamist. Alati nii ei ole: sõltub palju mootor vana on, mis litraaziga jne.
Klassivend töötab laboris kus testitakse kütuse kvaliteeti. Rafineerimis protsess on iga kord erinev, kõik sõltub kuidas tooraine on kusagilt juba tulnud. Umbes nii et kütus tuleb 10se seguga, vaja on ta saada EU direktiivi järgi 5ndale ühikule, siis segatakse mingit jura mis langetab 10nest alla. Vahest tuleb segu 14.56 ja vaja lükata ta 5ndale aga et mitte ajada asja kulukaks siis lisatakse sinna kiirendit vms jura. Direktiivi nõue saadakse kätte aga mingi aine kompenseeri üle teisest ainest või ainetest ning kui seal on mingi ebakõla ( norm on 5 aga ühte koostisosa rohkem kui bena siis tekivadki anomaaliad: kõrgem põlemis temp, rohkem happelisust jne jne jne mis mõjutab mootori komponente.
Pikk jutt aga nii ta mulle rääkis.
Mainis ta ka seda, et kui vanasti jagunes kontinetide vahel 1 sõiduki kw järgmiselt: USAs oli auto 200kw, ELis 205kw ja Aasias 210kw (robustne näide mida näidati ka kunagi TopGearis) siis tänaseks liigub EL sinna kus võimsus väheneb, kõik muutub säästlikumaks. Mitte just parem näide aga Omega 3.0V6 ja Catera 3.0V6, 1ne on 208Hp ja teine on 200Hp. Muidugi tuleb seal vahe sellest, et US regulatsioonid on karmimad, nt. tühikäigumootoriga manipuleeritakse et pöörded ei oleks kõrgel jne. Kütuse seguga mängitakse jne.
Ühesõnaga palju norme ja regulatsioone jne jne
Eeldan et diislil on analoog teema
Klassivend töötab laboris kus testitakse kütuse kvaliteeti. Rafineerimis protsess on iga kord erinev, kõik sõltub kuidas tooraine on kusagilt juba tulnud. Umbes nii et kütus tuleb 10se seguga, vaja on ta saada EU direktiivi järgi 5ndale ühikule, siis segatakse mingit jura mis langetab 10nest alla. Vahest tuleb segu 14.56 ja vaja lükata ta 5ndale aga et mitte ajada asja kulukaks siis lisatakse sinna kiirendit vms jura. Direktiivi nõue saadakse kätte aga mingi aine kompenseeri üle teisest ainest või ainetest ning kui seal on mingi ebakõla ( norm on 5 aga ühte koostisosa rohkem kui bena siis tekivadki anomaaliad: kõrgem põlemis temp, rohkem happelisust jne jne jne mis mõjutab mootori komponente.
Pikk jutt aga nii ta mulle rääkis.
Mainis ta ka seda, et kui vanasti jagunes kontinetide vahel 1 sõiduki kw järgmiselt: USAs oli auto 200kw, ELis 205kw ja Aasias 210kw (robustne näide mida näidati ka kunagi TopGearis) siis tänaseks liigub EL sinna kus võimsus väheneb, kõik muutub säästlikumaks. Mitte just parem näide aga Omega 3.0V6 ja Catera 3.0V6, 1ne on 208Hp ja teine on 200Hp. Muidugi tuleb seal vahe sellest, et US regulatsioonid on karmimad, nt. tühikäigumootoriga manipuleeritakse et pöörded ei oleks kõrgel jne. Kütuse seguga mängitakse jne.
Ühesõnaga palju norme ja regulatsioone jne jne
Eeldan et diislil on analoog teema
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
Kellegil fl irmshu esistanget müüa on?
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
Teadsin et keegi seda ütleb
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
Oli natuke rohkem aega üle vaadata seda Kristiine auto Tallinnas, ja nüüd 100% võin öelda, et see asi küll originaal irmscherist väga kaugel, tegu on guppiga



Esistangel pole esitulide pesurid, lühikesed küljekarbid jne. Aga tagapütt vist originaal.
Ja kõrval seisab mingi teine oom, spoiler pagasnikus päris okeine, ei tea mille oma, aga kindlasti irmsu oma ta pole. Lisaks spoiler läheb ka tagatiivae peal. Esiots ei saanud pildistada, sest seal mingi pomppar kuses põõsas, ei viitsinud talle kõrvale tulla
Viimasel pildil isegi on teda näha, parempoolsel

Kelle oomid need on? 115 seisab väga kaua, pidurikettad roostes.




Esistangel pole esitulide pesurid, lühikesed küljekarbid jne. Aga tagapütt vist originaal.
Ja kõrval seisab mingi teine oom, spoiler pagasnikus päris okeine, ei tea mille oma, aga kindlasti irmsu oma ta pole. Lisaks spoiler läheb ka tagatiivae peal. Esiots ei saanud pildistada, sest seal mingi pomppar kuses põõsas, ei viitsinud talle kõrvale tulla


Viimasel pildil isegi on teda näha, parempoolsel


Kelle oomid need on? 115 seisab väga kaua, pidurikettad roostes.
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
Selline luugi lip on oomil täiesti tehase tuuningu paketis olemas. Täpselt ei mäleta aga see võis olla steinmetz toodang.
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
see viimane jah steinmetz.
Nüüd siis kaks fli mida mina tean steinmetzaga ja üks pre fl steinmetzaga. Kõigil siis nö kolme osaline luugilipp.
Nüüd siis kaks fli mida mina tean steinmetzaga ja üks pre fl steinmetzaga. Kõigil siis nö kolme osaline luugilipp.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
See viimane oom ainult spoileriga tuunitud, kõik muu tal originaalis, a no iluvõre ka mingi teistsugune.
Nii et full steinmetz see pole
, aint spoiler.
Nii et full steinmetz see pole

- siimp
- Klubiliige
- Postitusi: 163
- Liitunud: 25 Aug 2015 09:34
- Asukoht: Põlva
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 7 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
Kellel teine stange või stangelisa?
sooviks külje pealt pilti
äkki keegi viitsib
sooviks külje pealt pilti

äkki keegi viitsib
Omega 3.0dti automaat
BMW E87 2.0d
BMW E87 2.0d
-
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
- Asukoht: Pärnu
- Has tänanud: 37 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101