Raadio käivitamine ilma süütevõtmeta
Kui tavaliselt peab raadio tööle saamiseks võtme I astmesse panema, siis omegal ei pea originaal raadio puhul selleks üldse võtit kasutama. Vajutad sisselülitus nuppu ja raadio mängib 30 minutit. Peale mida lülitab ennast välja, juhuks kui maki mängima oled unustanud, et akut tühjaks ei tõmbaks.
Maki järjepidevaks mängimiseks piisab võtme süütelukku panemisest. Võtit ei pea keerama.
Suunatuled ääretuledeks
Juhuks kui auto pargib kuskil pisut kehva kohapeal, saab autol vasaku ja parema poole gabariit tulesid eraldi sisse lülitada. Selleks tuleb lihtsalt tühja süütelukuga suunatule kang, siis kas vastavalt paremale või vasakule suunale sisse lülitada.
Lapselukk
Levinud paljudel autodel, tagumiste uste siseküljel on liigutatav nupp, mida liigutades deaktiveerub salongi poolne ukselink. Ust ei saa seestpoolt avada, kuid saab väljast. Kui väline ukselink on kaktki, siis soovitan tungivalt seda nuppu mitte näppida. Pärast tuleb polster maha lõhkuda, selleks et uksele ligi saada.
Deadlock
Kui tahad lapsi või naist autosse jätta, aga nii et nad sealt välja ei saaks. Tuleb kas mehhaanilse võtmega kaks korda lukku keerata või puldist kaks korda lukustus nuppu vajutada. Seestpoolt ühtegi ust ega akent lahti teha ei saa.
Antitheft funktsiooni deaktiveerimine salongis
Rakendub autodele, mille on olemas tehase signalisatsioon. Tehase signa puhul on autos nupp, kus on jooksev mehike ja mingid raadio lained. Paljud ei tea selle eesmärki. Eesmärk on lihtne. Kui jätad lapsed autosse ja autol on signaga kaasnevad mahuandurid, detektitakse autos liikumine, ning signa hakkab üürgama. Kui enne autost väljumist antud nuppu vajutada(indikaatortuli muutub punaseks) on mahu andurid välja lülitatud ja autos magav laps ei pane autot karjuma.
Akende sulgemine kaugjuhtimisega
Kui sa oled autol aknad(katuseluugi puhul ka see) lahti unustanud ja võti on käepärast, siis ei pea autosse minema selleks, et luuke ja aknaid kinni saada. Piisab, kui puldil lukustusnuppu paar sekundit peal hoida, aknad hakkavad ise sulguma ja sulguvad senikaua, kuni kinni saavad, või kuni nuppu peal hoitakse. Ohutuse eesmärgil katkeb akende sulgumine, kui nupp on vabastatud, mis ilmselt ei kehti enne 98a toodetud autode puhul, kuna minu esimesel oomil(ja ka ainukesena selliselt) jooksid ka peale nupu vajutamise lõpetamist aknad lõpuni kinni.
Turvapadja deaktiveerimisega esiiste
Olen näinud 2002 ja uuematel Omegatel. Kui mõnel teisel margil tuleb rübliku istme jaoks turvapadja välja lülitamiseks kuskil peidetud võtmeauku keerata, siis Opelil on see asi automaatne. Nimelt on istme sees sensor matt, mis tuvastab titeistme olemasolu ja mille abil deaktiveeritakse kunde poolne esimene turvapadi. Antud süsteemi toimimiseks on kahjuks vaja spetsiaalset turvatooli, milles vastav saatja olemas.
Kui turvatool on tuvastatud, läheb laevalgusti keskel turvapadja deaktiveerimise indikaatortuluke põlema.
Udutule deaktiveerimine haagise korral
Eeldab originaal konksupistiku olemasolu. Käru konksu pisitku sees on väike "kodeerimis" sild. Selle silla sildamisel või eemaldamisel on võimalik valida, kas haagise pistiku sisse panemisel lülitatakse haaigse tagumised udukad välja. Veduki tagumised udutuled deaktiveeritakse täielikult niikuinii. Meie seaduste kohaselt veduki udutuled ei pea põlema, kuid haagise omad peavad toimima. Veduki omad ei pea seetõttu põlema, et sisselülitatud tagumine ere udutuli võib kumada haagise pealt ning seetõttu osutuda juhile häirivaks.
Automaatsed päevasõidu tuled
Kõigil omegatel on see võimalus olemas. Selleks et võimalus tööle saada on vaja (forssist näiteks) osta päevasõidutulede relee ja see parempoolse A piilari katte taga oleva pistikusse pista ning lisada kaitse rooli all olevasse pesasse, kaitse nr 8, 10A Kaitse.
Automaatsete päevatulede numbrimärgi valgustuse sisse/välja lülitamine
Kuna päevasel ajal numbrivalgustuses suurt midagi kasu niikuinii pole, siis on nad mõistlikum nad välja lülitada. Selleks on rooli all kaitsmete juures pisike pistik koos 2cm jagu rõngas juhtmega. Antud juhtme pin nr 5 tõstmisel pin nr 2te on võimalik tagumised numbrituled automaatsete tulede puhul välja lülitada.
Udutuled päevasõidu tuledena
Pole küll tehase pakutav modifikatsioon, kuid väga lihtsalt tehtav. Demonstratsioon ja skeem on antud lingil https://www.youtube.com/watch?v=i28JUkPY61s
Eelduseks on päevaõsidutulede relee olemasolu. Salongi valgustus süütevõtmeta
Salongivalgustus töötab mitmel moel. Üks võimalus on "kaardilugeja lamp" sisse lülitada laes olevast nupust, aga see eeldab suutevõtme süüteasendis olemist. Selleks, et autos korraks lihtsalt valgus põlema saada on vaja tulede lülitit enda poole tõmmata. Käivitub salongivalgustus, mis lülitub mõne aja möödudes ise välja aku säästmise jaoks.
Suitsu ja tolmu automaatne ellmineerimine
On olemas facelift mudelitel.
Funktsioon tuleb sisse lülitada siseringlus nupuga. Üldiselt võetakse 100% ajast väljast värsket õhku, selleks et salongi soojana hoida, selljuhul kliimapaneelil ühtegi märki pole.
Lülitades siseringluse peale- vajutad ühe korra siseringlus nuppu, soojendatakse ainult õhku mis on salongis sees. St. selle asemel, et võtta õuest värsket külma õhku, võetakse salongist juba sooja õhku(mis sisaldab teinekord ka niiskust ja erinevaid aroome). Tulemuseks on oluliselt kiiremini ülesse soojenev salong.
Vajutades siseringlus nuppu aga kaks korda järjest, tekkib siseringluse piktogrammi sisse täht "A", mis tähendab automatic circulation.
Antud funktsioon siis valib, kas õhku võetakse salongist sees või väljast. Üldiselt võetakse väljast. Kuid, kui salongifiltri kohal olev andur tuvastab õhus kas suitsu või tolmu osakesed lülitatakse ventilatsioon siseringluse peale ümber ja seda seniks kuni tolmu või suitsu enam ei tuvastata. Antud funktsiooni abil ei tule salongi mõne haisva raipe heitgaasid ja mõnikord on tuvastatav isegi veise seltskonna hetimevee aroomid.
Kui keegi tahab midagi otsida, siis näiteks BMW puhul nimetatakse seda AUC sensoriks.
automaatkasti blokeeringu eemaldamise seisva mootoriga Blokeering on vajalik eemaldada, kui elektrisüsteemis on mingi kala või mootor ei käivitu, kuid autot on vaja liigutada(näiteks treileri peale vms.).
Omegal piisab tavaolekus lihtsalt süüte sisse keeramisest ja piduri pedaali vajutusest, kuid paljud teised autod(uuemad) ei vabasta käigukangi hooba enne, kui mootor töötab. Enamikel autodel tuleb eemaldada käigukangi nahk, ning sedakaudu on võimalik ligi saada nupule. Omegal on nupp ilusti kollast värvi ning seda on võimalik vajutada näpuga.

Kliima paneeli muutmine Celsius <-> Fahrenheit
Avastasime juhuslikult klubi suvepäevadel, kui risto autosse olid lambist Fahrenheidid tekkinud. Fahrenheidid- celsius saab muuta hoides korraga 3 sekundit all nuppe auto ja ECO.
Kütusepaagi korgi panipaik Tankimisel on alati suur probleem, kuhu kork panna. Paljudel selle ajastu autodel pole selleks kindlat kohta ja nii pannakse kork kuskile katusele ja siis ta kaotsi lähebki. Omegal on kütusepaagi korgi jaoks panipaik kütuseluugi küljes.

Pardakompuutri varjatud menüü Hetkeinfo kohaselt kohaldub ainult värvilise ekraanidega isendite kohta, ehk siis makid NCDC Ja NCDR 2011/2013 ja 2015. Hoides all nuppu MAIN ca 5 sekundit on võimalik pääseda varjatud menüüsse.
*Varjatud menüü käib BC(board computer), Radio, (NAV)navigatsioon, heliseaded(noodivõtme märk) ja OnStar(GSM) valikute kohta. Olenevalt raadiost võivad alammenüüd erinevad olla.
*Kui varjatud menüü on aktiveeritud, tuleb minna vastavasse alam menüüsse, näite BC ja vajutada MAIN korraks, ning siis avaneb BC alla kuuluv varjatud menüü.
*GSM menüü- EMT GSM- sees olev kaart on telia(EMT) oma. Parempoolne number ei tea.
*Teise rea tähendust on vist(!) IMEI kood ja ülejäänud neli välja vist(!) on tugimastid.
*Radio menüü- kuulatav raadiosagedus ja RDS(radio data system) kaudu tulev info milleks on hetkel kanali nimi, mõni kanal saadab rds kaudu ka ilma info ja hetkel mängivaid lugugude nimesid vms.
*00:00 eeldan et RDS kell, mis on toetatud vikerraadio ja raadio2he ja mõnede vene raadiote poolt.
*TA(trafic ananuncment), TP(traffic programme) ja PTY(Programm type) kas kasutaja poolt deaktiveeritud, või mitte aktiivsed(0), kui raadio kanal ei paku tuge.
*107,9 raadio viimane sagedus, mida saab kuulata.
*BC menüü- display destmode- code vers kõigile selge, term58d 100% kui tuled on sisse lülitatud. D6.37A tähendust ei oska öelda.
*"Chart 70%" ja "lamps 70%". Kui tuled on väljas ja ekraan on täishele, on need 100%, kui tuled sisse lülitada saab, tasutvalgustust regulleerida, sisselülitatud tuledega on ekraani heleedus max 70%.
*Tome offset, ma arvan et see on ajatsoon, GMT+2 on meil eestis tegelikult.
*Ito Heating off, eeldan et tegemist on geroga, kuid pole kindel. Ülejäänudt ei tea.
NAV manüü- S on speed, fotol 0,4, ehk tegelikult seisan, näit tuleneb satelliitide liikumisest ja sealsest mõõteveast. Mõõtsin telefoniga gpsi täpsust, näitab samu numbreid, ms telefoni gps.
*00/09; 00 peaks nähtaval olevaid satellite olema ja 09 hetkel ühendus loodud, jabural kombel ei ole 00 nähtavaid satelliite loogiline antud näites.
*N ja E lõunalaiused ja läänepikkused, kraadid, minutid, sekundid. Ehk tegelikud kordinaadid kaardil. Helistades autost SOS kõne 112te, peaks ideepoolest vastuvõtukeskus teie asukohta nägema nende samade numbrite põhjal. Auto telefoni on hädaabisse helistamisel mõistlikum kasutada, kui te ei tea oma asukohta.
*Iga N0 on satteliit, korralik võimalik ühilduda kuni 8 satelliidiga, ja seal taga olev number siis kas signaali puhtus või signaali põrkeaeg(PING).
*HDP- gps seadme täpsus, täpsuse muutujateks on suuresti ilm- pilvine, vihmane, sillad, siseparklad, suured puud jms.
*H+ on kõrgus(height) maailmamerepinnast meetrites(ilmselt H- on juhul kui olete tasapinnast madalamal, näiteks Hollandis.
*R on sõiduki suund kompassi mõistes. 0 näitab põhja ja kokku 360 kraadi siis.
Heliseaded(noodivõti) Audio testmode. Kaks rida R ja 0.
R on päris kindlasti Raadio, 0 äkki on telefon/navi kuna treble on -3(et kõne oleks selge ja terav).
Igastahes V19 volume(helivaljusus, max 50), B-bass, T-treble, B-ballance, F-fader, L1 ei tea ja S2 on kiirus. Nimelt on omega tehase makid kiiruse tundlikud ning kiiruse kasvates krutib ise juurde, juurde kruttimist on võimalik ka avalikust menüüst reguleerida.
ülejäänud väljade tähendust ei tea.




