Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
Mul mõõsh suutis irmcheri lipi mitu korda äärekivi vastu, parkides, puruks sõita. Opeliga pargime ainult tagurdades
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
Ma ka suuremas osas liigun parklas backwards, aga kui ei, siis jätan meetri enne äärekivi seisma 

56232754
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
kusjurues tagurpidi parkimine ongi tegelikult kõige õigem parkimis viis.
Ainult selljuhul on etepidi parkimine õigustatud, kui saad sõita nö üle ühe parkimisrea, et järgmises oleks ninapidi välja sõit.
1. Parkimisel on harva kiire, aga sa ei tea kunagi, millal võib parkimiskohalt väljudes kiire olla.
Näiteks kõrval olev auto läks põlema, või on üldine kiire parkla tühjendamine, mingisuguse tuletõrje värgi pärast, või sul omal tekkis kiire parklast lahkumisel mingil põhjusel.
Tagurdades välja pole seda kunagi võimalik kiirelt ja ohutult teha.
2. Kujutage ette, et ongi kriisi situatsioon ja kaubanduskeskus, kus pargite põleb, või põleb teie töökoha tootmishoone vms. Tohutul hulgal inimesi hakkab parklat oma autodest tühjendama. Kui 20nest autost parklas üks hakkab väljumiseks tagurdama, on asi juba katastroofiliselt halb, sest tekitab trombi ja keegi teine ei saa ka välja. Lisaks on kiire, inimestel sabinas ja stressis, lõpuks käib mingi kolks ka ja siis on eriti halb.
3. Parkimiskohale tagurdades on väike tõenäosus, et sul keegi seal taga paterdab. Tagurpidi parkimiskohalt väljudes aga võivad nii parklas jalgsi liiklejad kui ka teised autod(mis seejuures ka võivad parasjagu tagurdada) ette jääda ja kokkupõrge on suhteliselt vältimatu.
4. Parkimiskohalt tagurpidi väljudes on suhteliselt keeruline näha, mis taga toimub. Sa oled auto mõistes, mitte ainult seljaga, vaid ka kaugemal auto keskkpunktist. Etepidi pole see aga sisuliselt mingi probleem ja keskpunktist oled sa ka eespool.
5. Avariid, mis juhtuvad käivad kiiruse poolest kahte kategooriasse. Liigne kiirus ja väga aeglane kiirus ja aeglase kiiruse puhul on tegemist alati manööverdamisega ja parklatega. Pea pool kõigist liiklusõnnetustest on tegelikult parklamõlkimised.
Ainult selljuhul on etepidi parkimine õigustatud, kui saad sõita nö üle ühe parkimisrea, et järgmises oleks ninapidi välja sõit.
1. Parkimisel on harva kiire, aga sa ei tea kunagi, millal võib parkimiskohalt väljudes kiire olla.
Näiteks kõrval olev auto läks põlema, või on üldine kiire parkla tühjendamine, mingisuguse tuletõrje värgi pärast, või sul omal tekkis kiire parklast lahkumisel mingil põhjusel.
Tagurdades välja pole seda kunagi võimalik kiirelt ja ohutult teha.
2. Kujutage ette, et ongi kriisi situatsioon ja kaubanduskeskus, kus pargite põleb, või põleb teie töökoha tootmishoone vms. Tohutul hulgal inimesi hakkab parklat oma autodest tühjendama. Kui 20nest autost parklas üks hakkab väljumiseks tagurdama, on asi juba katastroofiliselt halb, sest tekitab trombi ja keegi teine ei saa ka välja. Lisaks on kiire, inimestel sabinas ja stressis, lõpuks käib mingi kolks ka ja siis on eriti halb.
3. Parkimiskohale tagurdades on väike tõenäosus, et sul keegi seal taga paterdab. Tagurpidi parkimiskohalt väljudes aga võivad nii parklas jalgsi liiklejad kui ka teised autod(mis seejuures ka võivad parasjagu tagurdada) ette jääda ja kokkupõrge on suhteliselt vältimatu.
4. Parkimiskohalt tagurpidi väljudes on suhteliselt keeruline näha, mis taga toimub. Sa oled auto mõistes, mitte ainult seljaga, vaid ka kaugemal auto keskkpunktist. Etepidi pole see aga sisuliselt mingi probleem ja keskpunktist oled sa ka eespool.
5. Avariid, mis juhtuvad käivad kiiruse poolest kahte kategooriasse. Liigne kiirus ja väga aeglane kiirus ja aeglase kiiruse puhul on tegemist alati manööverdamisega ja parklatega. Pea pool kõigist liiklusõnnetustest on tegelikult parklamõlkimised.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
No mul naabrid lasevad seal tõstetud rangeri või atv-ga edasi tagasi..... kui kuiv või külmetanud on.Jospa kirjutas: ↑26 Jaan 2020 10:26Ma jeebiga ei tahtnud seal suurema hooga minnaraudpats0 kirjutas: ↑26 Jaan 2020 01:49 No mul see kummirant saab mõnuga valu igasuguste kõrgendustega teepeal. Põhjakate on poolenisti läbi kulunud ja õlivahetuspunni kaan on põhjakattest kadunud. Tegelt mul see oma suvilatee on ka paras koht neliveolisi kiusata aga mitte autobahni masinaga läbi rünnata.
Kes on käinud see teab.![]()
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
- risto002
- Klubiliige
- Postitusi: 423
- Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
- Auto: Nissan Patrol Y61
- Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
- Has tänanud: 6 korda
- Been tänatud: 12 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
Bilsteini B6 koodid
35-044253 esi
24-022590 taga/sedaan
24-017701 taga/universaal
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
Ma norin vastu, et stangelisa madalamaks ei tee
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
no, mudakummid kulusid läbi 
tegelt täpselt ei tea, aga üks nõukogude aegse peldiku betoonpõhi on seal sees tükkidena+ 4ja seina jagu seinaplaati ja aspest seinaplaate. Ilmselt kuskil 600-700kg kanti.

tegelt täpselt ei tea, aga üks nõukogude aegse peldiku betoonpõhi on seal sees tükkidena+ 4ja seina jagu seinaplaati ja aspest seinaplaate. Ilmselt kuskil 600-700kg kanti.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
Miks sa niimoodi oma autot kiusad?
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
no tegelt oli nii, et mina tassisin suure hunniku ära, need betoonplaadid ja siis oli kõik timm, ja siis hakkasin koristama. Kati tassis senikaua neid pisikesi rohelisis prügikotte, kus vanad kahhelplaadid jms. mudru sees oli.
Kui kõik valmis läksin auto juurde ja.... ega kõik oli korras, kuna auto tagaots(konksu raam) toetus äärekivi peale. Edasi sõitsin siis käis väike vajumine
Ega ma täpselt ei tea palju seal massi on, ametlik kandevõime 617kg....Vaevalt ta ametlikult nii põhja peaks vajuma.
Kui kõik valmis läksin auto juurde ja.... ega kõik oli korras, kuna auto tagaots(konksu raam) toetus äärekivi peale. Edasi sõitsin siis käis väike vajumine

Ega ma täpselt ei tea palju seal massi on, ametlik kandevõime 617kg....Vaevalt ta ametlikult nii põhja peaks vajuma.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
Eks teljekoormus oli nkn lõhki, aga omega vana hea tööloom, ma enda omal sain ülekoormatega 3T haagistega kärukonksust jagu. Hakkas logisema pesas.
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60