Auto sureb suvalistel hetkedel välja. Vahel külmana, enamasti soojana. Välja sureb ta tavaliselt kuskil foori all seisma jäädes, aga vahel ka peale pikalt tühikäigul käimist sõitma hakates. Veakoode ei ole opcomiga ega delphiga kätte saanud.
Vahetanud olen vända ja nukaanduri (bosch), tühikäigumootori, küünlad, küünlajuhtmed x2 (teisel korral sain sellised, mis üle ei peksnud), kõik sisselaske tihendid, vaakumtorud korras.
Tühikäigul käib mootor nina järgi toorelt, samas ülevaatusel on kõik ok ja kütusekulu on ka ok.
Alles võiks jääda veel MAF ja mingisugune automaatkasti anomaalia?
MAFi täna vaatasin, tühikäigul (kont sees) 25kg/h- natuke palju?
Millalgi varem ostsin uue ära, täna vahetama hakates selgus, et pistik vale. Autol uuem ovaalne pistik, olin ostnud kandilisega. On neil mingi põhimõtteline vahe või saab tegelikult kasutada?
3.0 sureb välja
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 04 Okt 2017 19:12
- Asukoht: Tallinn
- Been tänatud: 1 kord
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: 3.0 sureb välja
Õhukulu mõõtja põhimõtteliselt on sama, pistiku pead ära vahetama.... Pistiku korpuse siis.....
Aga selline väljasuremine on kas tühikäigumootori ebakorrapärane töö(v6 puhul on tihend tavaliselt otsas) või kütuse väike surve(vaakum on ebaühtlane või on vaakumregulaator läbi).
Aga selline väljasuremine on kas tühikäigumootori ebakorrapärane töö(v6 puhul on tihend tavaliselt otsas) või kütuse väike surve(vaakum on ebaühtlane või on vaakumregulaator läbi).
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 04 Okt 2017 19:12
- Asukoht: Tallinn
- Been tänatud: 1 kord
Re: 3.0 sureb välja
Nii, sai natuke tegeletud autoga. Kütusesurve tühikäigul 3,0 bari (sellest ka toore hais külmast peast?), pööretega langeb ca 2,8'ni. Vaakumvoolik lahti ühendades ei muutu midagi, st vaakum puudub.
Kogu süsteemi vaakum on hea, kerib -0,8ni ja püsib ka seisma jättes.
Sain korraliku T-vooliku ja tihendi tühikäigumootori juurde (vana oli termokahanevatega remonditud), aga vaakumit regulaatorini ikka ei jõua.
Varem eemaldasin soojenduse kolmikklapi koos vaakumtorudega ja võtsin nüüd regulaatori vaakumi hoopis pidurivõimendi juurest kolmikust- kütuserõhk on nüüd 2,5 ja pööretega 3,0- võiks vist ok olla- miks õige koha pealt vaakumit ei saa, ei tea.
Nüüd peab testima, kas sureb veel välja.
Kogu süsteemi vaakum on hea, kerib -0,8ni ja püsib ka seisma jättes.
Sain korraliku T-vooliku ja tihendi tühikäigumootori juurde (vana oli termokahanevatega remonditud), aga vaakumit regulaatorini ikka ei jõua.
Varem eemaldasin soojenduse kolmikklapi koos vaakumtorudega ja võtsin nüüd regulaatori vaakumi hoopis pidurivõimendi juurest kolmikust- kütuserõhk on nüüd 2,5 ja pööretega 3,0- võiks vist ok olla- miks õige koha pealt vaakumit ei saa, ei tea.
Nüüd peab testima, kas sureb veel välja.
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: 3.0 sureb välja
Õige kohapeal on suurim sitakogunemine kolles.... Multiram pleenumite lastehaigus.Nipitiri87 kirjutas: ↑29 Juun 2021 11:39 Nii, sai natuke tegeletud autoga. Kütusesurve tühikäigul 3,0 bari (sellest ka toore hais külmast peast?), pööretega langeb ca 2,8'ni. Vaakumvoolik lahti ühendades ei muutu midagi, st vaakum puudub.
Kogu süsteemi vaakum on hea, kerib -0,8ni ja püsib ka seisma jättes.
Sain korraliku T-vooliku ja tihendi tühikäigumootori juurde (vana oli termokahanevatega remonditud), aga vaakumit regulaatorini ikka ei jõua.
Varem eemaldasin soojenduse kolmikklapi koos vaakumtorudega ja võtsin nüüd regulaatori vaakumi hoopis pidurivõimendi juurest kolmikust- kütuserõhk on nüüd 2,5 ja pööretega 3,0- võiks vist ok olla- miks õige koha pealt vaakumit ei saa, ei tea.
Nüüd peab testima, kas sureb veel välja.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: 3.0 sureb välja
3.0 pleeniumitel ei olnud häda midagi, diislid on selles suhtes hullemad.
Vaakumi kadu võib tulla ka multiram-i valesti ühendatud voolikutest. Olen selle mõlema V6 peal üle elanud.
Sisselaske torude hargnemise juures peab olema vaakumi reservuaar ning sealsed voolikud on olnud tavaliselt lahti.
Minul oli reservuaari otsas mingi jura ees, enne seda aga vahetasin kogu pikkuses voolikud välja. Diislil tegin sama, et mingi osa vahetasin välja.
Kuna sul ei ole vaakumiga probleeme vaid ühe poolega, siis peavalutum on osta uus vaakum volla. Aeg teeb oma töö ja need lähevad rabedaks, murenevad, mingi pask on ees jne jne.
Vaakumi kadu võib tulla ka multiram-i valesti ühendatud voolikutest. Olen selle mõlema V6 peal üle elanud.
Sisselaske torude hargnemise juures peab olema vaakumi reservuaar ning sealsed voolikud on olnud tavaliselt lahti.
Minul oli reservuaari otsas mingi jura ees, enne seda aga vahetasin kogu pikkuses voolikud välja. Diislil tegin sama, et mingi osa vahetasin välja.
Kuna sul ei ole vaakumiga probleeme vaid ühe poolega, siis peavalutum on osta uus vaakum volla. Aeg teeb oma töö ja need lähevad rabedaks, murenevad, mingi pask on ees jne jne.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4