Opel Omega A "beater" - Anvar
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Maanteeameti aeg on broneeritud esmaspäevaks, aga mul pole käigukastigi all.
Üks uuendustest on kergem hooratas.
Sain Calibra C20NE hooratta, kuid sidurikomplekte on vist nii mitmeid erinevaid, et ei saa praegu kõike klappima.
Siduriketas on omega enda oma ning korv peaks olema Calibra "süvendiga" variant. (flat flywheeli korviga jääb siduriketta ja korvi vahele 10mm vaba ruumi)
Üks variant on, aga sachs ja 400€ mille järgi käsi ei tõuse.
Mõtlen mingeid lahendusi veel, äkki üldsegi 18E üliõhukest hooratast kasutama. Sinna saaks "flat flywheel" korvi peale panna.
Pilti ka:
Üks uuendustest on kergem hooratas.
Sain Calibra C20NE hooratta, kuid sidurikomplekte on vist nii mitmeid erinevaid, et ei saa praegu kõike klappima.
Siduriketas on omega enda oma ning korv peaks olema Calibra "süvendiga" variant. (flat flywheeli korviga jääb siduriketta ja korvi vahele 10mm vaba ruumi)
Üks variant on, aga sachs ja 400€ mille järgi käsi ei tõuse.

Mõtlen mingeid lahendusi veel, äkki üldsegi 18E üliõhukest hooratast kasutama. Sinna saaks "flat flywheel" korvi peale panna.

Pilti ka:
- oskaja
- Klubiliige
- Postitusi: 774
- Liitunud: 13 Okt 2008 17:49
- Asukoht: Tallinn
- Has tänanud: 3 korda
- Been tänatud: 26 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Võtad ühe vana ketta, lõikad keskmise leevendite osa välja ja paned teise ketta kõrvale "augu" täiteks.
Lisaks saab pärast uhkelt öelda, et topeltketastega sprotsidur

Lisaks saab pärast uhkelt öelda, et topeltketastega sprotsidur

- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Viimasest postitusest juba mõnda aega möödas, kuid ega teab mis meeletuid arenguid ka juhtunud pole.
Paljud asjad on treialite ning alukeevitajate käes ja nende taga ka palju seisab.
Hoorattaid oli lõpuks laual 3. Kuna Calibra hooratas ei sobi(no tegelt sobib aga ma olen nii koi, et ei raatsi 400ga sidurikorvi osta
), leidsin Ascona 1.8 pealt hooratta mis on veel õhem. - sinna peale sobib ka calibra korv ja omega siduriketas.
Küll aga on ascona hooratta tsenter veidi suurem ja sinna vahele sai treitud hülss, et vända otsa ilusasti tsentreeriks.
Hooratta poltide augud puuriti 1mm suuremaks.
Seejärel hakkasin käigukastikoja sisu ümber tegema, et sidurikahvel ja survelaager ettepoole tuua.
Käigukastis oleva kahvli munaka liigutan füüsiliselt ettepoole ja jätan igaksjuhuks ka reguleeritavaks.
Seoses sellega on vaja ka survelaagri toetuspind pikemaks keevitada, et sidurikorvile lähemale saaks minna.
(Selle taga praegu kõik seisab ka) Ja uued istmed sain ka.
Olemasolevad Recarod oleksid oma töö tegelikult ära teinud, kuid kiivriga roolitaga on ikkagi ebamugav.
Kuna ma ise pikka kasvu on lae ja kiivri vahel healjuhul 1cm vaba ruumi. - turvalisuse mõttes ei ole see siiski okei.
Uued FK poolkorvid on nahast ja väga madala istumisasendiga, mis on mulle igatemoodi sobiv.
Paljud asjad on treialite ning alukeevitajate käes ja nende taga ka palju seisab.
Hoorattaid oli lõpuks laual 3. Kuna Calibra hooratas ei sobi(no tegelt sobib aga ma olen nii koi, et ei raatsi 400ga sidurikorvi osta

Küll aga on ascona hooratta tsenter veidi suurem ja sinna vahele sai treitud hülss, et vända otsa ilusasti tsentreeriks.
Hooratta poltide augud puuriti 1mm suuremaks.
Seejärel hakkasin käigukastikoja sisu ümber tegema, et sidurikahvel ja survelaager ettepoole tuua.
Käigukastis oleva kahvli munaka liigutan füüsiliselt ettepoole ja jätan igaksjuhuks ka reguleeritavaks.
Seoses sellega on vaja ka survelaagri toetuspind pikemaks keevitada, et sidurikorvile lähemale saaks minna.
(Selle taga praegu kõik seisab ka) Ja uued istmed sain ka.
Olemasolevad Recarod oleksid oma töö tegelikult ära teinud, kuid kiivriga roolitaga on ikkagi ebamugav.
Kuna ma ise pikka kasvu on lae ja kiivri vahel healjuhul 1cm vaba ruumi. - turvalisuse mõttes ei ole see siiski okei.
Uued FK poolkorvid on nahast ja väga madala istumisasendiga, mis on mulle igatemoodi sobiv.
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
ja kõik see leiutamine on selle korvi ja siduri liitmise pärast?
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Kuna käigukasti võlli flants on ikka tegemises tegin vahepeal ära asjad mida olen koguaeg edasi lükanud.
Käigukasti panin õlist tühjaks tilkuma ja ülevaatuselegaalsed istmed ka ajutiselt sisse.
Tagumistele vedrudele lisasin kummipuksid vahele, et veidi jäikust juurde saada. - loodan, et tagaosa nüüd teab mis meeletult ei tõsta tänu nendele puksidele. Lisaks paigaldasin tagumised logarid. - pärit E63 M6 küljest, lõikasin puruks ja tegin omegale sobivaks.
Ja esiratastelt võtsin flantsid ka ära. - ainult sellepärast, et mitte hakata arkis vaidlema kas ratas on koopast väljas või mitte, sest tegelikult veidi on.
Käigukasti panin õlist tühjaks tilkuma ja ülevaatuselegaalsed istmed ka ajutiselt sisse.
Tagumistele vedrudele lisasin kummipuksid vahele, et veidi jäikust juurde saada. - loodan, et tagaosa nüüd teab mis meeletult ei tõsta tänu nendele puksidele. Lisaks paigaldasin tagumised logarid. - pärit E63 M6 küljest, lõikasin puruks ja tegin omegale sobivaks.

Ja esiratastelt võtsin flantsid ka ära. - ainult sellepärast, et mitte hakata arkis vaidlema kas ratas on koopast väljas või mitte, sest tegelikult veidi on.
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Valmis sai. Vähemalt arki ja ülevaatuse konditsiooni.
Käigukasti läks uus õli ja uued simmerid.
Käigukasti otsa uued kummimuhvid ja keskele uus kardaani tugilaager. Tagasilla suured puksid asendasin ka uutega.
Proovisõidu tegin ka, liigub hästi.
Käigukasti läks uus õli ja uued simmerid.
Käigukasti otsa uued kummimuhvid ja keskele uus kardaani tugilaager. Tagasilla suured puksid asendasin ka uutega.
Proovisõidu tegin ka, liigub hästi.
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Arkis käidud, kõik läks rahulikult. - värviks passi tuli "hall".
Üleöö tuli kaks veateadet ka sisse. Üks oli väntvõlli asendi andur ja teine lambda. Vaatasin lambdat, originaalkoodiga ta oli ja võib eeldada, et seda vahetatud varem ei ole. - tellisin selle ka.
Kui asjad kohal, hakkasin rõõmsasti vahetama kuniks juhtus see millel ma pikemalt peatuda ei taha. Väljalaske kollektori ja pükstevahelised poldid keerasin ka puruks...
Flantsid panin ka uuesti alla
Nüüd olen pikemad proovitiirud ka teinud (loe:30km) ja rõõmu on palju.
Üks rooliots läks ka vahetusse kuna kumm oli pealt katki. Sillastend ka muidugi.
Üleöö tuli kaks veateadet ka sisse. Üks oli väntvõlli asendi andur ja teine lambda. Vaatasin lambdat, originaalkoodiga ta oli ja võib eeldada, et seda vahetatud varem ei ole. - tellisin selle ka.
Kui asjad kohal, hakkasin rõõmsasti vahetama kuniks juhtus see millel ma pikemalt peatuda ei taha. Väljalaske kollektori ja pükstevahelised poldid keerasin ka puruks...
Flantsid panin ka uuesti alla
Nüüd olen pikemad proovitiirud ka teinud (loe:30km) ja rõõmu on palju.
Üks rooliots läks ka vahetusse kuna kumm oli pealt katki. Sillastend ka muidugi.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
nr märgi taust võiks ka hall olla.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Vahepealseid uudiseid.
Käigukastist hakkas tühikäigul mingi veider klobin.
Esialgu arvasin, et see reguleerimisvarras on lõdvemaks läinud kuid ei. - hoopis murdunud.
Kuna muudmoodi seda vahetada ei saanud tuli käigukast alt võtta. Puurisin eelneva 8mm keermelati pesa 10mm peale ja ehitasin veidi paremaks. Mugavam sidurikahvlit ka reguleerida nüüd.
Kuna eelmisel pühapäeval (09.01.2022) algas võhus driftivõistlus millest plaanisin osa võtta ja nähes kes seal seekord sõidavad, otsustasin ikkagi asja tõsisemalt võtta.
Ühe talve sõitnud Michelin X ice naastud võtsin tagant ära kuna olid juba naastud kõveraks kulutanud.
Asendasin odavaotsa Winruni rehvidega, mis minugi üllatuseks olid ülihea pidamisega. Äkki lihtsalt uue rehvi rõõm? No ei tea, vaatame mis talvepeale teevad.
Võistlusel osalesid tuntud suvised päris driftivõistlejad ja konkurents oli kõva.
Juhtus aga see, et päev otsa selg-märg punktide kogumist jõudsin teise võistlejaga 2 kohta jagama. Korduvsõit ja koju tulin kolmanda koha karikaga. - närv pinges ja nii see spinn tuli.
Paar sõjaarmi tuli ka, aga need tänaseks korras.
Ette lisasin H4 Ledid ja kiletasin esituled ja suunad mustaks. Ühel suunatulel juba pragu ja eelmine aasta õpetas, et pimedas rajal klaasikilde korjata on piisavalt ebamugav.
Praeguseks kõik. Ilmad kehvad ja ei sõida.
Aga mõned võistlused võiks veel maha pidada küll.
Käigukastist hakkas tühikäigul mingi veider klobin.
Esialgu arvasin, et see reguleerimisvarras on lõdvemaks läinud kuid ei. - hoopis murdunud.
Kuna muudmoodi seda vahetada ei saanud tuli käigukast alt võtta. Puurisin eelneva 8mm keermelati pesa 10mm peale ja ehitasin veidi paremaks. Mugavam sidurikahvlit ka reguleerida nüüd.
Kuna eelmisel pühapäeval (09.01.2022) algas võhus driftivõistlus millest plaanisin osa võtta ja nähes kes seal seekord sõidavad, otsustasin ikkagi asja tõsisemalt võtta.
Ühe talve sõitnud Michelin X ice naastud võtsin tagant ära kuna olid juba naastud kõveraks kulutanud.
Asendasin odavaotsa Winruni rehvidega, mis minugi üllatuseks olid ülihea pidamisega. Äkki lihtsalt uue rehvi rõõm? No ei tea, vaatame mis talvepeale teevad.
Võistlusel osalesid tuntud suvised päris driftivõistlejad ja konkurents oli kõva.
Juhtus aga see, et päev otsa selg-märg punktide kogumist jõudsin teise võistlejaga 2 kohta jagama. Korduvsõit ja koju tulin kolmanda koha karikaga. - närv pinges ja nii see spinn tuli.
Paar sõjaarmi tuli ka, aga need tänaseks korras.
Ette lisasin H4 Ledid ja kiletasin esituled ja suunad mustaks. Ühel suunatulel juba pragu ja eelmine aasta õpetas, et pimedas rajal klaasikilde korjata on piisavalt ebamugav.
Praeguseks kõik. Ilmad kehvad ja ei sõida.
Aga mõned võistlused võiks veel maha pidada küll.
-
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
- Asukoht: Pärnu
- Has tänanud: 37 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
nägin te finaalsõitu täna Kareli videost
mega kena finaal quattrandem oli. 


Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Fun üritus oli jah.
Vahepealne kõrvalprojekt olid pildil nähtavad lisatuled ja nende raam. - korraks käis küll LED-bar mõttest läbi, kuid vanakooli Hella on selle auto küljes igatahes audentsem.
Saatsin sõbrale mõtte, CAD-is joonis valmis, cnc-s lõigati välja ja minu teha oli vaid pusle monteerimine.
Pirnideks lisasin Osrami night breakerid ja neid läks külge 4tk.
Vahepealne kõrvalprojekt olid pildil nähtavad lisatuled ja nende raam. - korraks käis küll LED-bar mõttest läbi, kuid vanakooli Hella on selle auto küljes igatahes audentsem.
Saatsin sõbrale mõtte, CAD-is joonis valmis, cnc-s lõigati välja ja minu teha oli vaid pusle monteerimine.
Pirnideks lisasin Osrami night breakerid ja neid läks külge 4tk.
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Vahepealset täiendust.
EDL Talvedriftil punktiarvestuses 11 koht 34st võistlejast.
Ja vahepeal käisime sõpradega külateid kaemas. Mis kahjuks lõppes purunenud genekarihmaga. - genekas oli veidi viltu peal ja koguaeg pöördes sõites sõi lihtsalt rihma ära.
Ja NA mootori vl kollektori sain ka esimest korda elus kuumaks.
Mõned ajad hiljem tegime jälle tandemit kuniks üks E30 pidama ei saanud. Minul tagapaneel sees, tal mahlad väljas.
Sirutasin sirgeks ja läheb edasi.
Täna tegin esimest korda ühe põhjaliku pesu ka.
Tagaratastelt võtsin flantsid ära, et proovida kuidas juhitavus nüüd on.
Laupäeval 2 etapp talvedriftis.
EDL Talvedriftil punktiarvestuses 11 koht 34st võistlejast.
Ja vahepeal käisime sõpradega külateid kaemas. Mis kahjuks lõppes purunenud genekarihmaga. - genekas oli veidi viltu peal ja koguaeg pöördes sõites sõi lihtsalt rihma ära.
Ja NA mootori vl kollektori sain ka esimest korda elus kuumaks.
Mõned ajad hiljem tegime jälle tandemit kuniks üks E30 pidama ei saanud. Minul tagapaneel sees, tal mahlad väljas.
Sirutasin sirgeks ja läheb edasi.
Täna tegin esimest korda ühe põhjaliku pesu ka.
Tagaratastelt võtsin flantsid ära, et proovida kuidas juhitavus nüüd on.
Laupäeval 2 etapp talvedriftis.
- risto002
- Klubiliige
- Postitusi: 423
- Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
- Auto: Nissan Patrol Y61
- Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
- Has tänanud: 6 korda
- Been tänatud: 12 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Väga tuus masin,lõpuks oma silmaga kah ära nähtud 
Väga äge masin välja kukkunud.

Väga äge masin välja kukkunud.
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat