Ostsin endale talvepetsi. Põlvast toodud, kust siis veel selliseid masuudipressid ostakse

Nagu eelmises teemas kirjutasingi, et tegu pigem budged winterbeater projektiga. Tappa seda ei hakka, kuid väga hoolitseda ka mitte.
Tegu siis MAX parm varustusega, autol pole midagi; ainult rool, uksed, pedaalid ja bluetooth makk. Ühtegi nuppu pole, halogeen esituled, tava kalts sisu, katuseluugi pole, püsikat pole, komppu pole; näitab aint kuupäeva ja aega

Aga mul neid lisasi pole vajagi, peaasi et auto sõidaks. Kapoti all pesitseb tõeline tiiger, M51D25 või siis X25DT. Läbisõit 250k, mis on vbla isegi originaalne ja all muidugi manuaal käigukast. Mootor full stock, keegi veel mingi tjuuningut seal ei teinud. Keema ei lähe, uus radikas ja värske antifreeze teevad oma tööd. Testitud +31 kraadi soojas ja no problem, seier üle 85 pole tõusenudki. Visco funkab korrektselt. Aga nagu ikka masuudipressil - kuum käivitus täis huinjaa, külmalt läheb normaalselt käima. Veits vibreerib 750-900 pööretel, mingi pihusti veits nussib, järgmisel tankimisel panen paaki 2t mineraal õli, loodan et veits parandab olukorda. Intercooler lekib ja täis sitane, väljaspoolt täis õline + liiv, tolm jne, ühesõnaga võib õelda et seda coolerit seal pole, sest see küll midagi ei jahuta seal. Lisaks on mõttetu ventikas seal ees, mida veel ei jõudnud maha võtta. Kere sirge, avariivaba, kuid ülevalt roostes. Alt auke pole. Kõik klaasid originaal GM, esiklaasil suur mõra.
Muidu norm aparaat, kõik käigud olemas, sidur funkab, tümm mängib ülihästi, palju parem ku mu e60l oli, Hi-Fi helisüsteemiga


Teised pildid lisan hiljem.
ToDo list:
Sisu puhastada 50% done
Tehnika hooldus: õlivahetus + kõike filtrite vahetus tehtud
Kere pahtliga ja spreyega üle käia tegemata
Intercooleri vahetus tegemata
2 viimast pütti nahhui, Le otsetoru ehitada tegemata
pumpa arvutiga paika panna tegemata
Evrymod tegemata
Basic 125kw chip tegemata
Maybe LSD (bensuka oma) / kemppi 3.45 diff tegemata
R15 plekkid talveks, ette tutikad nael 195/65/15 nael rehvid tegemata
Täidan teemat veel hiljem, tänaseks juba piisavalt kirjutatud
