
Ok f**k this, ütlesin et tulen peale lõunat vaatan üle ja teeme äkki diili ka. Hellasin pomole et kui killukoorma Tartus maha kallan, ss vaja kiirelt Viljandis käia, ütles davai pole propsi. Õnneks teiselpoolel puhkus ja sai koos ära käidud. Masin vedeles kuskil suva parklas tänava ääres. Kuulutuses oli kirjas et mootor läheb virrates käima muidu sõidab ja toimib. Käima minek polnudki midagi katasttoofilist, aga natuke rapub tühikäigul. Hakkasin proovima ja kohe tundsin et diffris midagi pahasti. Väidetavalt LSD. Minul tekkis 2 kahtlust, kas on kemppi või on tõesti LSD mis on omadega õhtal. Keeramisel kakub ja õrna gaasiga ulub vähe. Järsemal pidurdamisel tõmbab rooli normaalselt paremale ja kurvides eri lödi.
Ühesõnaga seal natuke vahtisin siitsealt ja tegin pakkumise 650 peale, väheke mõtlemist ja sai diil tehtud. ÜV puudub, nael rehvid olid all, tegin kindlustuse ja põrutasin sellega töö juurde. Teele ei jäänud

Üks pilt ka poole tee peal. Täna sai kell 2 sõidud otsa ja mõtlesin et hakkan veidi lahkama seda risu. Vahetaks rattad ära sest 17 ELITED tulid ka veel kaasa korralike suvekatega. (Ma eile kohapeal ei viitsind vahetama hakata)
Hakkasin eest pihta siis. Piduri kettad ja klotsid vahetatud, peale ei jää. Logistasin püstakut ja oiiiiii pläää. Õõtsadel ei ole enam pukse ollagi.
Üks pildike sellest. Ja mõlemad sellised. Ratas käib ette taha nii kuis tahab.
Poolraamid olid veel kõvad. Esimese xenoni anduri hoob läinud. Üks pasun oli kunde jalutsis ja dingo ei funkand, pistik rippus, panin pasuna külge ja töötab. Pasunal oli kronsa irdund ja ju oli rippuma jäänud ning võeti üldse küljest. Väidetavalt olla piduri ring vahetatud millalgi, aga taga küll seda nägu polnud. Lisaks on tagumise xenoni anduri juhtmed pooleks enne pistikut. Kunde pool on ka miski andur millel hoob puudu, aga to ei tohiks ju tulede oma olla? Keegi targem võiks seda täpsustada, äkki õhk vedrustus olnud vms.
Taga nagu rohkem ei jäänud midagi silma, v.a et karpide taga otstes on augud mõlemal pool


Kerel roostet üldiselt vähe ja läbivat pole. Luugil imelikes kohtades rooste täpid. Salong tahab kõvasti küürimist, igast krõpsupuru ja sitta vedeleb igalpool, seisnud auto hais sees, natuke hallitust turvavöödel ja ukse tihenditel. Aga panen nüüd jutu jätkuks veidi auto tehase infot.
Aastast 2003
Hõbe
2.5 DTI M57 110kw
ATM
Sisu must nahk( pidi olema mäludega,aga no ei ole neid nuppe

Istmesoojendused
LCD ekraan
NCDC 2013 multimeeeedia( aux väljund ka minu eest juba ära tehtud)
Pardaka nupp korras ja imedeime, käetoe link täiesti korras

Vihmasensor
Solar klaas( kunde pool mõra

Püsikas
Xenooonid
Pesurid, seda ei tea kuidas nad tööle peaks hakkama!!
Parkandurid on taga, aga mingit infot sealt kuhugi küll ei tule.
Konks
Nii lähme sõnniku teemaga edasi.
Rattad vahetatud ss tekkis mõte et läheks kontrolliks ÜV punktis üle. Tom arvas et mind saadeti sealt nahhui, ei saadetud

Co ei hakkand mõõtma sest lõi seal gaasi põhja ja ütles et sellel pole häda midagi. Pidurid korras, kässer lahja, taga vasakul miski varras lõtkuga, tagumised piduritorud roostes, ees õõtsad täiesti pu***s, roolivarras ja otsad olid korras, xenoni anduri hoob ja juhtmed, ning viimaseks mootori juures kütuseleke

Tuleb kindlaks teha kust lekib ja vb sellepärast ka käivitus probleem ja mootori ebaühtlane töö. Tulesid polnud mõtet kontrollida.
Vaatasin siis hiljem kapoti alla ja pealt seda leket ei näinud ja kanalid olid hõivatud, eks kui silla remondiks läheb ss tuleb süveneda. Lisaks on seal webasto, aga sellelt 2 lõdvikut küljest kakutud. Alla 2000rpm on täiega uimane, lükka v jalaga hoogu peale 2000 hakkab elama. Visco uhab otsast lõpuni. Avastasin ühe vaakumvooliku mis peaks turpsi minema, see on põmst vastu EGR lõõtsa mis väljalaskekolle otsa läheb. Vollad ka välja vahetama. Karterituul immitseb õli.
Oiii plää pikk jutt noh. Eks kui miskit meenub siis järgmistes postides lisan. Eks tuleb nüüd tellimus aeromotorsile esitada jälle ja selle raipe liikuma saama.
Värsked pildikesed ka juurde