Mõtlesin et lähen Reede õhtul sellega maakoju.
Annan võtit trrrrrrrr, okk juhtmeid vaja,sain käima.
Kakrass hakkas sadama, tra kojamehed ei liigu

Aitasin käega kaasa, liiguvad vaevaliselt, krääksuvad, oma jõuga ei jõua liigutada. Sõitsin tankla, pool pead küljeaknast väljas

võtsin väikse purgi wd40 ja hakkasin hoovastiku leotama. Hakkasid lõpuks tööle ja häälitsemine ka kadus. Siis tuli meelde et raipel ju radikas ka lekib, vaja vedeliku juurde valada. Päris tühi polnud, aga kui juba tanklas olin siis lisaks wd40 ja küttele ostsin ka destilleeritud vett 5L. Miks seda, sest see on tunduvalt odavam ja nagunii läheb enne talve radika vahetuseks.
Lisaks nendele eelnevatele jamadele oli üks tagumine pidur peal, oiiiiplää kus häälitses ja haises ja üleüldse roostes ketastega pidurdamine olematu. Tanklasse jõudes oli pidur lahti.
Maale vedas ilusti ja sõidab kui siidi. Krt vahest on ATMiga ka hea lasta.
Edasised plaanid temaga siis.
Õlid filtrid.
Radikas.
Esituled kollaseks minemas, lakkida.
Tagumised pidurid üle käima.
Need on nagu esmatähtsad asjad.
Siis peale neid plaanis.
Prose ette tagasi.
Täistulele said soetatud H7 luubiga ledid.
Ja ilmselt võtan ka mustalt aju talve hooajaks.
Mingite rooste eemaldamistega ma ilmselt tegeleda ei viitsi, nagunii saab seda paska lisaks ja millegipärast kõhutunne ütleb et see viimane talv temajaoks. No kui roostega tegeleda, saaks kevadel ka uue ÜV peale, aga ilmselt pole see asi seda väärt. Mustaga vaja rohkem tegeleda.
Üks klõps kah lõpetuseks.

- IMG20250912200240.jpg (266.35 KiB) Vaadatud 217 korda