Probleem selles, et peale õlipumba vahetust (uus pump) ei saa õlisurvet kätte (tuli ei kustu ja manomeeter ei näita ka midagi). Pumpa valasin õli ka sisse (eks see jookseb muidugi enamikus välja). Proovisin nagu käsiraamat kirjutab küünlad maas starteriga kruttida ja eile ka auto järgi vedada, kuid õlisurve endiselt null. Olen mitu akut tühjaks kruttinud.
Tundub, et pump ei saa lihtsalt karterist õli kätte (õlivõttur on korras, õli on isegi üle normi). Kunagi oli sarnane probleem bmw mootoriga ja seal sai õli kätte sedasi, et elektridrelliga sai pumba võlli ringi ajada. Ecotectil teadupärast ei saa.
On mingeid nippe, mismoodi ilma mootorit laiali lammutamata probleemi lahendada saab?
2.0 Ectoteci õlisurve üles saamine peale õlipumba vahetust
Re: 2.0 Ectoteci õlisurve üles saamine peale õlipumba vahetust
Mul oli sama probleem,valasin sellest suuremast (filtripoolsest)avast õli sisse(käigukasti õlinõu,millel on kõrs küljes).Nii mitu korda
siis mingi aeg hakkas õlituli vilkuma ja siis julgesin mootori käima jätta ja samal ajal sõber keeras seda mutrit pumba korpuse küljes kinni-lahti,oli näha,et õhumullid olid sees ja siis nõnda selle mutriga jamades mingi hetk sai õhu välja korralikult.
Aega läks mingi 20min.suur hämming oli küll,krt.uus pump peal aga näe lase või mootor kokku-ei saa kudagi õlisurvet üles.Nüüd sooja mootoriga õlisurve nati üle 3bar.
Kas panid ka uue tihendi õlivõtturi ja pumba korpuse vahele?

Aega läks mingi 20min.suur hämming oli küll,krt.uus pump peal aga näe lase või mootor kokku-ei saa kudagi õlisurvet üles.Nüüd sooja mootoriga õlisurve nati üle 3bar.
Kas panid ka uue tihendi õlivõtturi ja pumba korpuse vahele?
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: 2.0 Ectoteci õlisurve üles saamine peale õlipumba vahetust
Mässasime eile kahe mehega õhtu läbi ja tulemus null. Installisin selle filtri kohal olevasse poldiauku sellise vooliku otsas oleva õlipritsi. Mingi kogus õli läkski sinna sisse, kuid käivitamisel tuli ainult õhku. Põhimõtteliselt võib aku tühjaks vändata ilma, et tuli kustuks. Kui presside selle pritsiga, siis pressimise ajal kustutab pritsi surve õlirõhu tule ära. Peale "täitmist" võib selle korgi üldse ära võtta, sealt ei tule puuksugi.
Üks idee on see, et kuna ma suutsin pumba paigaldamisel esimesel katsel simmeri vedru välja ajada, siis pidin pumba lahti võtma ja suur hammasratas läks valepidi. Tal on üks külg ära märgitud tähega "R".
Või on Forsist ostetud B-varuosa pump fufloo ja ei pumpagi. Õlivõtja kontrollisin veelkord üle, oli korras. Põhimõtteliselt pumpab pump õhku.
Üks idee on see, et kuna ma suutsin pumba paigaldamisel esimesel katsel simmeri vedru välja ajada, siis pidin pumba lahti võtma ja suur hammasratas läks valepidi. Tal on üks külg ära märgitud tähega "R".
Või on Forsist ostetud B-varuosa pump fufloo ja ei pumpagi. Õlivõtja kontrollisin veelkord üle, oli korras. Põhimõtteliselt pumpab pump õhku.
Re: 2.0 Ectoteci õlisurve üles saamine peale õlipumba vahetust
Kas ka uus tihend õlivõtturi ja õlipumba korpuse vahel?
sellest ei saa aru miks on vaja pump lahti võtta,et simmer selle korpusest kätte saada.Simmeri vedru saab ka muidu tagasi panna,rääkimatta simmeri enda kättesaamisest...aga et see õlipumba suurem nö.hammasratas(tööratas oleks vist täpsem nimetus)teistpidi paika panna...no kas sellest saab midagi sõltuda.
Varjant on ka pump tagasi poodi viia ja sealt uut vastu nõuda,töömaht on muidugi minu jaoks väga suur,ise jamasin ka sedasi õlipumpadega,vana maha,teine peale ja siis see teine maha(foorumist saadud,ei andnud õiget survet) ja poeuus pump uuesti peale.
Ja kas poes nõnda niisama neid asju ka ümber vahetatakse,seal hakkavad veel ütlema,et pole volitatud töökojas remonditud jne.
sellest ei saa aru miks on vaja pump lahti võtta,et simmer selle korpusest kätte saada.Simmeri vedru saab ka muidu tagasi panna,rääkimatta simmeri enda kättesaamisest...aga et see õlipumba suurem nö.hammasratas(tööratas oleks vist täpsem nimetus)teistpidi paika panna...no kas sellest saab midagi sõltuda.
Varjant on ka pump tagasi poodi viia ja sealt uut vastu nõuda,töömaht on muidugi minu jaoks väga suur,ise jamasin ka sedasi õlipumpadega,vana maha,teine peale ja siis see teine maha(foorumist saadud,ei andnud õiget survet) ja poeuus pump uuesti peale.
Ja kas poes nõnda niisama neid asju ka ümber vahetatakse,seal hakkavad veel ütlema,et pole volitatud töökojas remonditud jne.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: 2.0 Ectoteci õlisurve üles saamine peale õlipumba vahetust
Probleem lahendatud ja süüdlaseks osutus 800 kroonine B-varuosa pump. Täitsin seda igat moodi õliga ja õhutasin - tulemus null. Tuleb ainult õhumulle ja mitte tilkagi õli.
Siis võtsin vana pumba, puhastasin-pesin ära ja panin peale. Mingit täitmist-õhutamist ei teinud. Umbes 10 sekundise käiamise järgi kustus tuli ära ja manomeetriga mõõtes jäi kuuma mootoriga õlisurve tühikäigul kuskil 1,8 bar ja gaasi andes 4,5 bar. Ei olnud vaja mingit õhutamist ega midagi. Seepärast pole seda jamamist ka käsiraamatus kirjas - sest õige pumbaga pole seda vaja. Õhku pumpavad viletsa töötlemistäpsusega B-osa pumbad.
Enne oli vana pumbaga vastavalt 1,5/3,0 bar (gaasi andes rõhk tõusis ja 3,0 peal nagu takerdus) - selle põhjuseks oli mitte kulunud pump, vaid kõntsa täis õlitussüsteem, mida sai enne pumba eemaldamist mitu korda läbi pestud. Kui auto looja on selline oinas, et mootori õlikanal (auk ploki esiküljel) on väikese sõrme mõõtu, siis väike ime, et seal mingid õli kammid käivad.
Hämmastama pani ka end Opeli spetsialistidena turundavate töökodade suhtumine - Forss teatas, et nemad mootoritega üldse ei tegele ja Opelaasist aeti nii lolli juttu, et sain kohe aru edasise diskussiooni mõttetusest. Ise tehtud, hästi tehtud
Edit: õliks Mobil 5W-50 sünt
Siis võtsin vana pumba, puhastasin-pesin ära ja panin peale. Mingit täitmist-õhutamist ei teinud. Umbes 10 sekundise käiamise järgi kustus tuli ära ja manomeetriga mõõtes jäi kuuma mootoriga õlisurve tühikäigul kuskil 1,8 bar ja gaasi andes 4,5 bar. Ei olnud vaja mingit õhutamist ega midagi. Seepärast pole seda jamamist ka käsiraamatus kirjas - sest õige pumbaga pole seda vaja. Õhku pumpavad viletsa töötlemistäpsusega B-osa pumbad.
Enne oli vana pumbaga vastavalt 1,5/3,0 bar (gaasi andes rõhk tõusis ja 3,0 peal nagu takerdus) - selle põhjuseks oli mitte kulunud pump, vaid kõntsa täis õlitussüsteem, mida sai enne pumba eemaldamist mitu korda läbi pestud. Kui auto looja on selline oinas, et mootori õlikanal (auk ploki esiküljel) on väikese sõrme mõõtu, siis väike ime, et seal mingid õli kammid käivad.
Hämmastama pani ka end Opeli spetsialistidena turundavate töökodade suhtumine - Forss teatas, et nemad mootoritega üldse ei tegele ja Opelaasist aeti nii lolli juttu, et sain kohe aru edasise diskussiooni mõttetusest. Ise tehtud, hästi tehtud

Edit: õliks Mobil 5W-50 sünt
Re: 2.0 Ectoteci õlisurve üles saamine peale õlipumba vahetust
Mis siis teisest pumbast sai,viisid poodi tagasi?
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
- risto002
- Klubiliige
- Postitusi: 423
- Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
- Auto: Nissan Patrol Y61
- Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
- Has tänanud: 6 korda
- Been tänatud: 12 korda
Re: 2.0 Ectoteci õlisurve üles saamine peale õlipumba vahetust
järgmine õli vahetus vaata ega metallisadet mootoris ei ole kui nii pikalt ilma õli rõhuta käiasid
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat