mina olen v6tnud syyte luku maha nii et kas on olnud terava otsaga kruvikeeraja ja väiksem haamer ja kopsinud need lukku mutrid lahti,et löön vastu selle mutri serva et ta lahti keerama hakkaks vaikselt v6i siis väikse meisliga kuna reeglina naad ei ole eriti tugevalt kinni 6nneks.
Oioi, vaatasin seal veits seda asja. Need on seal mutrid või :S Väga inetu lugu seljuhul varsti võin proovida seal midagi kruvika-haamriga koksida, aga väljavaated paistavad üsna halvad olema. Kinni pärast kannatab neid panna kuidagi? Oiblaa, ma ei arvanud ealeski, et süütelukupõhja vahetus nii keeruline saab ollema :S
Joh kirjutas:Oioi, vaatasin seal veits seda asja. Need on seal mutrid või :S Väga inetu lugu seljuhul varsti võin proovida seal midagi kruvika-haamriga koksida, aga väljavaated paistavad üsna halvad olema. Kinni pärast kannatab neid panna kuidagi? Oiblaa, ma ei arvanud ealeski, et süütelukupõhja vahetus nii keeruline saab ollema :S
Süüteluku põhi nii keeruline, kas ma saan aru et tegu on mingi 80 kroonise junniga vms?!, vahetasin ka endal sihukese asja ära . ei olnud küll keeruline
Mulle jäi kah asi arusaamatuks mis tegelt viga on.
Kas taheti tervet lukukorpust roolisamba küljest ää võtta või midagi muud?See süüteluku teema on kohati veel foorumis lahtiseletamata jäänud ja tore oleks kui teemaalgataja lisaks pilte ja asjalikke seletusi.
No mulle nagu tundus, et ma ei saa ligi seal kõigele ilma kogu süütelukku eemaldamata. Kohe teen pildid ja olen täpsem Ning jah, tegu selle sama 80-kroonise junniga!
Ühesõnaga, digika juhe on kadunud Aga ma üritan seda vahepealset juppi seal ära vahetada. Tagant saan selle juhtmete pistiku vms kätte, aga järgmise jupi (lukupõhi) kättesaamiseks on vaja keerata välja mingi kruvi-tift. Sellele ei saa nagu ligi ilma rooli ja selle taga oleva mingi ketta vms eemaldamist .. Võib-olla see on lihtsam kui süüteluku eemaldamine, aga midagi peab ära võtma ühesõnaga
Kahjuks ei ole siin enam vanast foorumist nänni, seda süütelukuteemat olen ise mitmel korral lahkand. Pole vaja kogu kremplit rooli küljest lahti kangutada ega ka rooli maha võtta. piisab kui eemaldad plastikkatte rooli ümbert, lukupõhi on kinni ühe peenikese kruviga(üleval on tift). Lukusüdamiku saab kätte kui paned võtme süütelukku ja keerad natuke, vaja veel ka peenikest traati, mille lükkad lukukorpuse peal olevasse väiksesse auku. Natuke vaatlemist ja peaksid asjale pihta saama. Kui oled süüteluku tifti pooleks keeranud (roolilukk peal hakkad vähese jõuga võtit väänama annab süütelukutift (mis liigutab lukupõhja) otsad). Liiguta alati enne rooli, nii et roolilukk maha tuleb. Kui vana võti on koos kesklukupuldiga, ja sellest loobuda ei taha (uued võtmed tavaliselt eraldi puldiga) tõsta muugid ümber. Lukuosa on identne ja võti toimib ka ustel edasi. Loodan et keegi sai asjale pihta ka.
svensson kirjutas: Kui oled süüteluku tifti pooleks keeranud (roolilukk peal hakkad vähese jõuga võtit väänama annab süütelukutift (mis liigutab lukupõhja) otsad). Liiguta alati enne rooli, nii et roolilukk maha tuleb.
Nii, ei hakka uut teemat tegema. Minul lugu selline: Võti süütelukku enam ei keera ja kogu moos. Kas asi võib
olla ülalkirjeldatud tiftis? Kuidas sellele läheneda? Kas annab vahetada? Kuidas selle luku nüüd peaks lahti saama?
(Võti ei keera mitte millimeetritki). Ennetades küsimusi: Kuna ise ei olnud auto juures, kui lukk otsad andis, siis ei oska öelda, kas ja kui suurt jõudu kasutati.
Mul hakkas ka võtmega keeramine raskeks minema ja suuremat jama ennetades vahetasin lukusüdamiku ära.Ega võti sees kinni pole(jõuga midagi kõveraks väänatud).Et südamikku ilma suuremate probleemideta ära vahetada on vaja võti I-positsiooini saada.