K: Omega b X20XEV mootori B-varuosa kambrikaane tihend

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Vasta
Kasutaja avatar
risto002
Klubiliige
Postitusi: 423
Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
Auto: Nissan Patrol Y61
Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
Has tänanud: 6 korda
Been tänatud: 12 korda

K: Omega b X20XEV mootori B-varuosa kambrikaane tihend

Postitus Postitas risto002 »

Mure siis selline hakkasin siis plokikaant maha võtma ja avastasin ,et mootor väliselt üpris tatine.
kuigi kambrikaane tihendit sai vahetatud 25 000km tagasi ja nüüd immitseb läbi eelmine tihend ei immitsend läbi sai lihtsalt kindluse mõttes vahetatud kui sai remonti tehtud.läbi immitsev tihend näeb selline hetkel välja.
Pilt
Pilt
Pilt
ehk on kellegil häid ideid kas panna vana tihend tagasi mis ei ajand läbi või
minna uue tihendi teed ja sellele silikoni padi alla teha?

Risto :roll:
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
opelist

Re: K: Omega b X20XEV mootori B-varuosa kambrikaane tihend

Postitus Postitas opelist »

Kas lekkiv tihend oli nö A-osa? Kui ei, siis ehk sellest oligi leke tingitud. Vana (st kunagi mitte lekkinud) tihend vaevalt pidama jääb.

EDIT: pealkirjas ju olemas, et B-osa :lol:
Viimati muutis opelist, 09 Juun 2010 22:43, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
mardus72
Klubiliige
Postitusi: 1184
Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
Auto: volvo v60cc
Asukoht: Tartu
Has tänanud: 13 korda
Been tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: K: Omega b X20XEV mootori B-varuosa kambrikaane tihend

Postitus Postitas mardus72 »

Vana tagasi kindlasti ära pane,ja silikooni ka ära pane.
küsimus oli küll 2,0-st aga mina sain oma v6-e kaaned niimoodi pidama,et ostsin A osa tihendid,(hind mingi 200 ühele kaanele).Ja vahele panin veel lisaks loctide kuumakindlat (300kraadi) püsielastset hermeetikut,musta värvi oli see,maksis tuub veidi alla 200eek jagus mõlemale kaanele,lasin peale kaante pealepanekut öö otse seista,ehk siis kuivada ja nüüd juba üle aasta pole mingeid probleeme täheldanud.Võib ka ainult tihendiga panna,aga mul oli juba 2korda vahetatud neid tihendeid ja muidu pidama ei jäänud.See hermeetik jääb kuivades selline hästi elastne nagu plasteliin.Silikoon jääb selline kilejas ja pikas perspektiivis õlileket ära ei hoia.
Sa võid tglt ka ainult A osa tihendi panna kui sul 25000 kestis kaan ja jääb tõenäoliselt pidama,sest tegelikult pole ju ettenähtud sinna mingit lisavahendit,mina oli juba mõne tuhande kui mitte mõnesaja km.pärast lekkega hädas,võibolla kaantel mingi kõverus sees ,seetõttu sai selline asi välja mõeldud ja pidama nad jäid.
Kui probleemi saab lahendada,siis pole mõtet muretseda.Kui mitte,siis mis seal enam muretseda;)
Image
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32

Re: K: Omega b X20XEV mootori B-varuosa kambrikaane tihend

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Puhasta pinnad, pane uus tihend, ennem tee õliga kokku tihend, pinguta kaan oma järjekorras õige jõuga.Peab pidama!!!
Kasutaja avatar
risto002
Klubiliige
Postitusi: 423
Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
Auto: Nissan Patrol Y61
Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
Has tänanud: 6 korda
Been tänatud: 12 korda

Re: K: Omega b X20XEV mootori B-varuosa kambrikaane tihend

Postitus Postitas risto002 »

sorry minu viga mõtlesingi hermeetikut silikoni all.
mõtlesin seda panna kambrikaane ja tihendi vahele ,et tihend natuke kõrgem jääks ning nurgad ja pool kuu kohad
veel teha sellega.kas A-varuosa tihendi saab aind esindusest või mõni muu koht pakub neid veel???
(B-varuosa tihend oli täiesti kabrikaane sisse vajund)
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Vasta