2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Vasta
Aikc20

2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Postitus Postitas Aikc20 »

juhtus siis selline lugu et hommikul tööle minnes ei tahtnud enam ära kustuda õli tuli armaturis. lähemalt asja uurides kiskus asi imelikuks. panin siis anduri asemele mehaanilise kella käivitades näitas se surved esmalt 2 ati.tuuri andes 3 ja 3.5. kuid nati aega käind vajus surve nulli. ja se aeg käis mootoris ka mingi pehme hääl läbi. sai siis uuesti kaivitada. ja sama lugu. algul surve olemas ja siis vajus jällegi nulli sama aegselt tehes veidrat pehmet häält korra. oskaks keegi arvata kust viga otsida. milles asi.
o:mega

Re: 2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Postitus Postitas o:mega »

Vaheta filter ära. See vist kõige esimene ja odavaim variant.
Aikc20

Re: 2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Postitus Postitas Aikc20 »

kuu tagasi sai filter ja õli vahetatud.
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 08 Mai 2006 10:11
Asukoht: Tallinn

Re: 2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Postitus Postitas kait »

o:mega kirjutas:Vaheta filter ära. See vist kõige esimene ja odavaim variant.
Fltri läbivus ei mõjuta õlisurvet sellisel määra kui üldse. Kui filter umbe läheb, hakkab õli mõõdavoolu klapi kaudu jooksma.

Alusta õlipumba kontrollimisega. Kui see on ok siis vaata saaled üle.

Mis viskoossusega õlis sisse panid?
Aikc20

Re: 2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Postitus Postitas Aikc20 »

täissynteetiline.
oblikas

Re: 2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Postitus Postitas oblikas »

nii vanale autole ei maksaks täissünti sisse panna.liiga vedel õli ja kulunud mootor ei sobi kokku. üle 100 000 km sõitnud autodele pannakse üldjuhul poolsünt, kuigi mul endalgi oli täis s. õli hondal ,mis oli sõitnud 250 000km. :wink:
kloox

Re: 2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Postitus Postitas kloox »

Üldiselt küll jh,tehaski soovitab poolsünti sellele pillile,aga ma sõitsin täissündiga mitu aastat ja õlikulu pold eriti ,nii et korras motol vahet erilist pole.Aga mul muidu pakkuda õlipump,kui vaja on.
o:mega

Re: 2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Postitus Postitas o:mega »

kait kirjutas:
o:mega kirjutas:Vaheta filter ära. See vist kõige esimene ja odavaim variant.
Fltri läbivus ei mõjuta õlisurvet sellisel määra kui üldse. Kui filter umbe läheb, hakkab õli mõõdavoolu klapi kaudu jooksma.

Alusta õlipumba kontrollimisega. Kui see on ok siis vaata saaled üle.

Mis viskoossusega õlis sisse panid?
On olnud juhuseid kui filtri klapp jääb avatuks.
Aikc20

Re: 2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Postitus Postitas Aikc20 »

lugu siis nyyd selline . et arvasin isegi et võib olla õlifiltri korpuses asuva klappi mure. sai siis täna korpus ära vahetatud. algul pold survet ollagi mõne aja jooksul sai mootorit korduvalt käivitatud tuli surve ilusti oli tyhikäigul 2 atmosfääri. ja põõretel 3 atmosvääri. võiks arvata et nii ilus asi ongi. aga kolmandal käivitamis korral surve jllegi 0,5 atmosfääri. ja tuure andes pea 1 atmosfäär. ja kui mootor nati puhkas oli jälle ok 2 ja 3. ja jällegi kolmandal neljandal käivitamis korral 0,5 ja nii ta jamabki...
o:mega

Re: 2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Postitus Postitas o:mega »

Eks sul vist tuleb ikkagi õlivann alt ära võtta ning pumba ja sõela kallale minna.
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu

Re: 2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Postitus Postitas Tim »

Kontrolli üle/osta uus tihend õlivõtturi ja õlipumba vahele,see esialgu odav ja kiire lahendus,ei pruugi veel pump läbi olla.Kui uue pumba ostad siis tuleb nigunii uus tihend vahele panna.Edu õlivanni ära võtmisel ja õliga mässamisel.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Aikc20

Re: 2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Postitus Postitas Aikc20 »

õli võtur korras tihend vahetatud . ja paras pusimine vanni kätte saamisega. kuid endiselt on olukord huvitav. et kui auto on tasasel pinnal siis käivitades on surve ok. samas aga kui auto on kalda peal kas siis nina alla või tagumik all vahet pole siis surve ule 0,5 ati ei ylatu....
kloox

Re: 2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Postitus Postitas kloox »

Et siis õlivõtturi kallale uuesti vaja minna.Äkki umbes või mingi ühenduskoht katki ja veab õhku vahele.
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu

Re: 2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Postitus Postitas Tim »

Väga kahtlane/vähetõenäoline et selline asi tekitab vahelduva eduga jama aga...õlipumba korpuse sees on mingi vedruga klapp,(õilfiltri vastaspoolel siis)seda küll keeruline kätte saada aga ehk seal mingi jama.Jutt 100kw mootri põhjal aga diislil ehk sama ehitusega õlipump aga mootori pikkust teades ei pruugi asi nii lihtne olla.
Ja see,et auto nina allapoole kaldu on ei tohiks küll õlivõtturit nö.kuivale jätta,eeldusel muidugi et diidlil ka õlivõttur õlivanni eesotsas.
kas õlivõtturi toru oli ikka hermeetiline,mina proovisin nii,et õlivõtturi toru ots õlist puhtaks ja siis suuga tekitasin natuke vaakumit ja õlivõtturi sõela otsa katsin käega kinni.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Vasta