risto kirjutas:Eestlane, venelane, sakslane tatsvad mööda teed. Kõigil on kõhud tühjad. otsustavad siis minna eri ilma kaarde ja kui leiavad süüa teevad lõkke üles.
Natukese aja pärast paistab venelase poolt suitsu eestlane jookseb kohale ja näeb - venku grillib suurt lihakäntsakat. Hakkavad sööma ja söövad, kuid sakslast pole ikka veel tulnud. Lõpuks eestlane ütleb:
"Mulle see sakslane kohe ültse ei meeldi."
Venku vastab:
"Ära söö siis, kui ei meeldi."
outlaw kirjutas:Kumb on ikka parem,kas 2,0turbo või 3,0 mv-6 ? Ja nii terve õhtu
ketas007 kirjutas:ja me jõudsime järeldusele (ei mäleta)
Ma mäletan seda, et sellest oli tunnike-2 arutletud kui hakkasime Astrid´iga Tallinna poole sõitma- käisin 2h Tallinnas ja kui tagasi jõudsin siis tund-2 arutleti jätkuvalt sellel teemal. Teema arutelu lõppes vist sellega kui kohale jõudsid Riivo sõber ja tema naine
Keep going- everything you need will come to you at the perfect time
outlaw kirjutas:Kumb on ikka parem,kas 2,0turbo või 3,0 mv-6 ? Ja nii terve õhtu
Ma mäletan seda, et sellest oli tunnike-2 arutletud kui hakkasime Astrid´iga Tallinna poole sõitma- käisin 2h Tallinnas ja kui tagasi jõudsin siis tund-2 arutleti jätkuvalt sellel teemal. Teema arutelu lõppes vist sellega kui kohale jõudsid Riivo sõber ja tema naine
Ei ole,arutelu sel teemal käis ikka peale seda veel edasi,kui Riivo sõbrad ära läksid,aga siis juba turbo-omega kapoti juures [/quote]
Kui probleemi saab lahendada,siis pole mõtet muretseda.Kui mitte,siis mis seal enam muretseda;)
ja mis sa arvad et meie remondi töökodades käib asi teist moodi
muide see on autotehas,mitte remondikoht.
Aga seepole midagi,suht normaalne.Millalgi oli netis kuskil link,kuidas vanasti samas tootmisjärgus Trabantide uksi ja kopotte käima pandi,see oli poole kõvem
Kui probleemi saab lahendada,siis pole mõtet muretseda.Kui mitte,siis mis seal enam muretseda;)