Sõidu ajal lööb pöörded alla.
Sõidu ajal lööb pöörded alla.
Hommikul külma mootoriga töötas auto kenasti, aga päeval palavaga lõi äkki sõidu ajal pöörded täiesti nulli ja siis jälle üles. Nii mitu korda, kuni välja suri. Pidin minut aega ootama, siis läks jälle käima. Sai natuke maad sõita ja siis jälle sama jama. Milles võib asi olla?
- mardus72
- Klubiliige
- Postitusi: 1184
- Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
- Auto: volvo v60cc
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 13 korda
- Been tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Sõidu ajal lööb pöörded alla.
siis on jama küll, kui selle viga, sest alles sügisel sai see ära vahetatud. Teen päeval diagnosti ära ja eks paistab
Re: Sõidu ajal lööb pöörded alla.
Asi on natuke hullemaks läinud. Ei taha kohe käima minna, turtsub ja paugub ja siis sureb välja. Sõites vajuvad ikka pöörded nulli ja sureb välja. Kas see on normaalne, et tühikäigu juures miski undab, kui välja sureb? Töötava mootoriga pole kuulda. Tegin diagnostika ka ära. Vead on: 0335, 0340, 0505 ehk siis nuka andur, vända andur ja idle speed control system malfunction.Kas tühikäigumootor on otsas?
Re: Sõidu ajal lööb pöörded alla.
Muideks, kus asub vändaandur omega b 99a, 100kw, 2.0. äkki saab ise vahetatud. Kunagi oli vist siin ka õpetus selle kohta, aga ma enam ei leidnud. Kas keegi saaks uue õpetuse ülesse panna?
Re: Sõidu ajal lööb pöörded alla.
Ehh,pildipeal on kõik kena aga tegelikult on asi keerulisem.Juhe läheb kuskilt roolivõimendi pumba tagant läbi ja tundub et isegi konditsioneeri kompressor jääb ette(kui on olemas).
Leidsin ühe enam-vähem pildi ka väntvõlli anduri juhtmest,ehk on abi.

Leidsin ühe enam-vähem pildi ka väntvõlli anduri juhtmest,ehk on abi.

Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Sõidu ajal lööb pöörded alla.
Eks nädalavahetusel tuleb vahetama hakata. Ju paistab, kas saab tehtud või ei. Minu meelest oli siin mingi õpetus ka kunagi, kui ma ei eksi. Mitte ei leia 

Re: Sõidu ajal lööb pöörded alla.
Enda opelil sai kah mõni aeg tagasi vändaandur ära vahetatud. Alguses tundus võimatu missioon olevat ilma kondi- ja roolivõimu eemaldamatta, aga tagantjärele mõeldes oli usna lihtne
Panen mõned nö. tugipunktid kirja, mis meelde jäi:
1. kollektori pealt kaitseplekk eemaldada. Neli väikest polti
2. Kollektor on kindlasti mõrane
.Sellega ära hetkel pead traumeeri, kui kohe uut ei kavatse panema hakata
3. Õlivarras koos toruga ära vaja võtta. Toru kinnitub plokki ühe kruviga. See lahti ja siis vaikselt sikutada kuni ära tuleb.
4. Õlivarda augule kaltsutükk ette panna, et igasugu pudinad karterisse ei satuks.
5. Roolivõimu vedeliku kopsik ka kere küljest lahti muukida ja veidi eemale painutada. Voolikuid pole vaja lahti harutada.
6. Vist oli mingid EGR voolikud ka seal üleval jalus tilpnemas. Neid võib kah vähe eemale suruda, või üldse ära kakkuda küljest.
7. Ja siis....... See pühalik hetk...... Kui nüüd vaadata selle koha pealt, kus peaks asuma roolivõimu ja piduriõli topsikud, õlivarda toru august ca 6cm ettepoole siis seal see õnnetu andur asetsebki. Ühe poldiga plokis kinni.
8. Vajadusel võib ka geneka rihma pinguti eemaldada. Siis tekib pisike auk kus kah saab netuke näha, et asjad ikka kõik korras oleks ja uus andur ilusasti pesas. Tim`i pandud pildil on see ava näha väga hästi
Kõik poldikesed seal on mingite E ja TORX peadega, seega tuleks väike padrunikomplekt ikka ligi võtta. Eriti asendamatu oli mulle sihuke painduv (nagu tross nägi välja) 1/4" ühenduslüli padruni ja saba vahel.
EDIT: Leidsin oma vana jutu ka foorumist üles. Lisan selle kah siia, kuigi sama jutt pmõtteliselt:

Panen mõned nö. tugipunktid kirja, mis meelde jäi:
1. kollektori pealt kaitseplekk eemaldada. Neli väikest polti
2. Kollektor on kindlasti mõrane


3. Õlivarras koos toruga ära vaja võtta. Toru kinnitub plokki ühe kruviga. See lahti ja siis vaikselt sikutada kuni ära tuleb.
4. Õlivarda augule kaltsutükk ette panna, et igasugu pudinad karterisse ei satuks.
5. Roolivõimu vedeliku kopsik ka kere küljest lahti muukida ja veidi eemale painutada. Voolikuid pole vaja lahti harutada.
6. Vist oli mingid EGR voolikud ka seal üleval jalus tilpnemas. Neid võib kah vähe eemale suruda, või üldse ära kakkuda küljest.
7. Ja siis....... See pühalik hetk...... Kui nüüd vaadata selle koha pealt, kus peaks asuma roolivõimu ja piduriõli topsikud, õlivarda toru august ca 6cm ettepoole siis seal see õnnetu andur asetsebki. Ühe poldiga plokis kinni.
8. Vajadusel võib ka geneka rihma pinguti eemaldada. Siis tekib pisike auk kus kah saab netuke näha, et asjad ikka kõik korras oleks ja uus andur ilusasti pesas. Tim`i pandud pildil on see ava näha väga hästi
Kõik poldikesed seal on mingite E ja TORX peadega, seega tuleks väike padrunikomplekt ikka ligi võtta. Eriti asendamatu oli mulle sihuke painduv (nagu tross nägi välja) 1/4" ühenduslüli padruni ja saba vahel.
EDIT: Leidsin oma vana jutu ka foorumist üles. Lisan selle kah siia, kuigi sama jutt pmõtteliselt:
jullo kirjutas:Sain siis just vahetusega ühelepoole
Lisaks kiilrihma pingutile tuleb ära võtta veel väljalaske kollektori pealt kuumakaitse plekk, eemaldada õlivarda toru ja eest radiaatorite kohalt see plastkate, siis on paremini näha asja. Plekk on nelja poldiga, kinni ilusasti näha kõik, õlivarda torul üks polt lahti ja siis ettevaatlikult tugevasti plokist välja sikutada.
Kohe õlivarda toru augu kõrval ongi anduri kinnituspolt.Seda tuleb mingi iks koha pealt vaadata, siis on silmaga kah näha. Edasi saab juba iga mees isegi aru mida tegema peab![]()
Vaja läheb padrunit E10 (soovitavalt 1/4") aga mul ajas asja ära ka tavaline 8mm padrun ja sihuke painduv saba padruni taha millega saab nurgataha keerata. Taskulampi vms mõndasi nipet näpet tööriistu veel ja roppu moodi kannatust.
Re: Sõidu ajal lööb pöörded alla.
Tänud õpetuse eest, nädalavahetusel läheb pusimiseks 

jullo kirjutas:Enda opelil sai kah mõni aeg tagasi vändaandur ära vahetatud. Alguses tundus võimatu missioon olevat ilma kondi- ja roolivõimu eemaldamatta, aga tagantjärele mõeldes oli usna lihtne![]()
Panen mõned nö. tugipunktid kirja, mis meelde jäi:
1. kollektori pealt kaitseplekk eemaldada. Neli väikest polti
2. Kollektor on kindlasti mõrane.Sellega ära hetkel pead traumeeri, kui kohe uut ei kavatse panema hakata
![]()
3. Õlivarras koos toruga ära vaja võtta. Toru kinnitub plokki ühe kruviga. See lahti ja siis vaikselt sikutada kuni ära tuleb.
4. Õlivarda augule kaltsutükk ette panna, et igasugu pudinad karterisse ei satuks.
5. Roolivõimu vedeliku kopsik ka kere küljest lahti muukida ja veidi eemale painutada. Voolikuid pole vaja lahti harutada.
6. Vist oli mingid EGR voolikud ka seal üleval jalus tilpnemas. Neid võib kah vähe eemale suruda, või üldse ära kakkuda küljest.
7. Ja siis....... See pühalik hetk...... Kui nüüd vaadata selle koha pealt, kus peaks asuma roolivõimu ja piduriõli topsikud, õlivarda toru august ca 6cm ettepoole siis seal see õnnetu andur asetsebki. Ühe poldiga plokis kinni.
8. Vajadusel võib ka geneka rihma pinguti eemaldada. Siis tekib pisike auk kus kah saab netuke näha, et asjad ikka kõik korras oleks ja uus andur ilusasti pesas. Tim`i pandud pildil on see ava näha väga hästi
Kõik poldikesed seal on mingite E ja TORX peadega, seega tuleks väike padrunikomplekt ikka ligi võtta. Eriti asendamatu oli mulle sihuke painduv (nagu tross nägi välja) 1/4" ühenduslüli padruni ja saba vahel.
EDIT: Leidsin oma vana jutu ka foorumist üles. Lisan selle kah siia, kuigi sama jutt pmõtteliselt:jullo kirjutas:Sain siis just vahetusega ühelepoole
Lisaks kiilrihma pingutile tuleb ära võtta veel väljalaske kollektori pealt kuumakaitse plekk, eemaldada õlivarda toru ja eest radiaatorite kohalt see plastkate, siis on paremini näha asja. Plekk on nelja poldiga, kinni ilusasti näha kõik, õlivarda torul üks polt lahti ja siis ettevaatlikult tugevasti plokist välja sikutada.
Kohe õlivarda toru augu kõrval ongi anduri kinnituspolt.Seda tuleb mingi iks koha pealt vaadata, siis on silmaga kah näha. Edasi saab juba iga mees isegi aru mida tegema peab![]()
Vaja läheb padrunit E10 (soovitavalt 1/4") aga mul ajas asja ära ka tavaline 8mm padrun ja sihuke painduv saba padruni taha millega saab nurgataha keerata. Taskulampi vms mõndasi nipet näpet tööriistu veel ja roppu moodi kannatust.
Re: Sõidu ajal lööb pöörded alla.
Vändaandur vahetatud, kuigi jah ise ma sellega hakkama ei saanud:(
Täna töötas kenasti, eks paistab kas juhtub midagi või ei.
Täna töötas kenasti, eks paistab kas juhtub midagi või ei.
Re: Sõidu ajal lööb pöörded alla.
100kw mootor,väntvõlli anduri asukoht mootori plokis.


Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD