Omega b 2,0 85 pöörded kõrged
Omega b 2,0 85 pöörded kõrged
Probleem siis selline et minu arvates on tal sõites pöörded liiga kõrged...5 käik 90kmh 2500rpm et kas see on normaalne.
- risto002
- Klubiliige
- Postitusi: 423
- Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
- Auto: Nissan Patrol Y61
- Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
- Has tänanud: 6 korda
- Been tänatud: 12 korda
Re: Omega b 2,0 85 pöörded kõrged
siis on lihtsalt tegelik kiirus suurem seega suurem oht traffi saadaristo kirjutas:see peaks norm olema..
pane suuremad rattad,siis on vähem
muuda pea ülekanne kiiremaks
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Re: Omega b 2,0 85 pöörded kõrged
Sedaan? Caravan? Käigukasti tüüp?aynar14 kirjutas:Probleem siis selline et minu arvates on tal sõites pöörded liiga kõrged...5 käik 90kmh 2500rpm et kas see on normaalne.
Ilmselgelt on 85kw vähevõitu kahh suure auto jaoks,mootor lihtsalt ei jaksa madalamatel pööretel vedada.Diffrit vahetama hakata...no on sellel mõtet ja mootor ei jõua ikka siis õieti vedada/kiirendada.Kui midagi vahetada siis võimsam mootor või soeta võimsama mootoriga auto.Ja kui on caravan siis ongi pöörded rohkem peal,et juhul kui on täislastis siis jaksab mootor vedada.
Kui hästi mäletan,siis 100kw caravan,man.kastiga ~2400rpm ->90km/h
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Omega b 2,0 85 pöörded kõrged
tegemist on sedaan kerega ja manuaal kast,lihtsalt point selles et mul eelmine oli 100kw atm kastiga ja pöörded olid sajaga alles 2000rpm