100kw ecotec mootor 125kw - sele kerele
100kw ecotec mootor 125kw - sele kerele
Teema siis järgmine, et pakuti suht ilusa väljanägemisega 94a 125kw V6 mootoriga isendit, kuid süda on läbi. ja sellest ka küsimus, et kui hull on 97a 2.0 100kw sinna kerele töötama saada? st. kaablid asjad, mis oleks tarvis ümber tõsta?
Kas differ on iseenesest sama kiire?
Sest mootor iseenesest pole probleem sinna tõsta, kuna patjade asukohad on samad värki.
Ja see V6 remont pole just odav ning ei ole vist erilist soovi seda korda saada.
Kas differ on iseenesest sama kiire?
Sest mootor iseenesest pole probleem sinna tõsta, kuna patjade asukohad on samad värki.
Ja see V6 remont pole just odav ning ei ole vist erilist soovi seda korda saada.
Re: 100kw ecotec mootor 125kw - sele kerele
ma arvan et hullu pole midagi kuna on läbi tehtud siuke asi et sai 125kw kere peale laotud 85kw sest 85ne oli üle nipli pannu ja saime tasuta v6 kere mis oli kapote alt põlema läind. kus juures sai veel kont kliimax tehtud.
Re: 100kw ecotec mootor 125kw - sele kerele
Aga äki räägid ligemalt, et mis kõik ümber tuli teha? sest sisuliselt on ju 85kw sama mis 100kw mõned kaablid rohkem lihtsalt:D
palju tuli kaableid ümber visata jne.
palju tuli kaableid ümber visata jne.
Re: 100kw ecotec mootor 125kw - sele kerele
pean vennaga konsulteerima sest tema oli põhitöö tegija aga nagu ma aru saan siis tahad oma 100 kw mootori teisele kerele lapata
-
- Huviline
- Postitusi: 1640
- Liitunud: 23 Sept 2009 18:02
- Asukoht: seal kus jope ripub +358400617139
Re: 100kw ecotec mootor 125kw - sele kerele
vähe usutav et sellega sa ylevaatusest läbi saada esiteks ja teiseks on asja lood sellised et olen isiklikult kokku puutunud v6 ja 2,0 mootorite silla taladega ja ytlen ausalt et need ei ole yhe sugused,neid tuleb kas ymber ehitada v6i siis ära vahetada!
Re: 100kw ecotec mootor 125kw - sele kerele
Kereküljes esmapilgul olid küll suht samade kohtadepeal mootori padjad, mis nagu ka põhilised on. Ja ega ma kohe ruttagi ümber viskama, sellepärast ka teema siin vist:)
Aga soov oleks jah 100kw tõsta 125kw asemele.
Aga soov oleks jah 100kw tõsta 125kw asemele.
Re: 100kw ecotec mootor 125kw - sele kerele
Ülevaatus ei ole probleemiks. Arkis tuleb asi kinnitada ja kõik on legaalne .Ise ju sõidan 2.5 tdi kerega millele aretasin vahele vanakooli 85kw mootori ja aastate vahe on jube kunas minu masin 99 ja mootor 89 aasta . Mina vahetasin silla tala ära kunas diisli ja ecoteci omad ikka erinevad. Silla talad kõik omegatel ühesugused ainult mootori kinnitus teistes kohtades. Kuidas sul käigukastiga on minul tekkis jama kasti padja kinnitusega kuna see ei sobinud ja kardaani pikkuse pidi kah ise leiutama.
-
- Huviline
- Postitusi: 1640
- Liitunud: 23 Sept 2009 18:02
- Asukoht: seal kus jope ripub +358400617139
Re: 100kw ecotec mootor 125kw - sele kerele
no seda minagi räägin et silla talal kinnitused erinevad,ma ise olen nendega kokku puutunud ja tean rääkida,tala muidu on jah k6igil yks aga kinnitused erinevad!!!
aga arkist soovitan ennem järgi kysida kui hakkad ehitama,muidu tyhja töö tegemine kuna ma ise olen kuulnud et nende ymber ehitamistega on asjad muutunud veitsa raskemaks!!!
aga arkist soovitan ennem järgi kysida kui hakkad ehitama,muidu tyhja töö tegemine kuna ma ise olen kuulnud et nende ymber ehitamistega on asjad muutunud veitsa raskemaks!!!
Re: 100kw ecotec mootor 125kw - sele kerele
Aga kõige lihtsam on ,kui helistad vennasele .ta oskab täpsemini rääkida mis tegi.56471477
Re: 100kw ecotec mootor 125kw - sele kerele
No aga mul omal on lihtsalt B omega kere suht ussitanud ja tõstaks lihtsalt vajaminevad detailid ümber, seega järelikult edukalt teostav. Ma ei mõtlegi, et see väga lihtne oleks kuid siiski on reaalselt teostatav nagu aru saan. Viskan koos mootoriga ka silla tala ringi ja kasti tala ei ole probleem. Max lükkan peitepea poltidega läbi põranda kui muudmoodi ei saa. Aga kui ma viskan kõik ringi siis peaks ka praeguse kardaan alla minema ilusti. Ainul siis tekib küsimus, et kas pean diffri kah ümber viskama või on see sama ülekandega:O
Re: 100kw ecotec mootor 125kw - sele kerele
ei hakanud uut teemat tegema. teema järgmine, et x20xev tahaks asendada vanatyybi c20ne-ga. küsimus siis selline, et kuna tegu autom. kastiga siis kas hooratas sobib vända otsa? kui palju kompu kytusekuluga valetama hakkab, ja kas mootori juhtmete värvid on samad(need pistikud mis aku juures on).
ploki kinnitused jms peaks olema samad neil mootoritel'?
ploki kinnitused jms peaks olema samad neil mootoritel'?
Re: 100kw ecotec mootor 125kw - sele kerele
x20xev <-> c20ne vahe peaks olema plokikaan ja kolvi ülemine ots (põlemiskamber) natukene.
Vändad on samad plokid kah sisuliselt samad. Rohkem ei oska komenteerida.
Vändad on samad plokid kah sisuliselt samad. Rohkem ei oska komenteerida.
Re: 100kw ecotec mootor 125kw - sele kerele
siis on hästi, kysisin kuna c20ne ja c20xe vändad on erinevad, yx 6 poldiga ja teine 8 poldiga. aga juhtmete koha pealt? 1.6 kadeti peale c20let ehitus oli lihtne igaljuhul, kõik juhtme värvid sobisid
Re: 100kw ecotec mootor 125kw - sele kerele
Nüüd on minul ka küimus. 100kW tahan teha 85kW-ks. Palju ümber tuleb teha, juhtmestik jne...
Põhjus miks ma sellist hullust teha tahan on töökindlus jõu asemel
Põhjus miks ma sellist hullust teha tahan on töökindlus jõu asemel

MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
Re: 100kw ecotec mootor 125kw - sele kerele
Töökindlus ?vivaldi kirjutas:Nüüd on minul ka küimus. 100kW tahan teha 85kW-ks. Palju ümber tuleb teha, juhtmestik jne...
Põhjus miks ma sellist hullust teha tahan on töökindlus jõu asemel


