Rooli keeramisel tekkinud imelik krigin.
Rooli keeramisel tekkinud imelik krigin.
Lambist hakkas algul seistes siis ka aeglaselt sõites tegema imelikku kriginat rooli lõpuni keerates. Ei tee koguaeg, kuid vahel teeb. Mis võib olla selle põhjustajaks?? Tundub, et tuleb kusagilt juhi poolsest küljest. Masinaks 2,5 td 97 a. sedaan.
Re: Rooli keeramisel tekkinud imelik krigin.
Mul oli sama viga.. Läbi olid esimesed amordi puksid ja laagrid!
Re: Rooli keeramisel tekkinud imelik krigin.
Toi kirjutas:Mul oli sama viga.. Läbi olid esimesed amordi puksid ja laagrid!
Puksidest ma saan veel aru, kuid laagrid?? Kus kohas need laagrid asuvad.
- Anz69
- Huviline
- Postitusi: 780
- Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
- Has tänanud: 36 korda
- Been tänatud: 25 korda
Re: Rooli keeramisel tekkinud imelik krigin.
amortidel on üleval otsas tugilaagrid ja puksid:)tavaliselt nimetatakse neid pukse ülemises otsas amordi patjadeks:)
Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]
Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]
Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod

Re: Rooli keeramisel tekkinud imelik krigin.
Teem. Neid pukse ja lagreid on raske lahti saada. Hääl tuleks nagu alt. Kui kapott lahti hoida kas siis on häält ka ülevalt kuulda??Anz69 kirjutas:amortidel on üleval otsas tugilaagrid ja puksid:)tavaliselt nimetatakse neid pukse ülemises otsas amordi patjadeks:)
- Anz69
- Huviline
- Postitusi: 780
- Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
- Has tänanud: 36 korda
- Been tänatud: 25 korda
Re: Rooli keeramisel tekkinud imelik krigin.
mismõttes raske lahti saada?
käändtelg lahti, vedru kokku ja ülevalt lahti ja ongi olemas. ei kujuta muidugi ette kas vedru peab enne kokku vajutama kui ülevalt lahti teed.
siis vahetad ära ja ongi kõik.
käändtelg lahti, vedru kokku ja ülevalt lahti ja ongi olemas. ei kujuta muidugi ette kas vedru peab enne kokku vajutama kui ülevalt lahti teed.
siis vahetad ära ja ongi kõik.
Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]
Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]
Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod

Re: Rooli keeramisel tekkinud imelik krigin.
Vedru tõmbad siis kokku kui alt ära on võetud. Soovitan võtta terve käändmik, sarniirist lahti ja suport küljest, abs ots lahti. Siis pole vaja pärast minna külgkallet paika ajama.Anz69 kirjutas:mismõttes raske lahti saada?
käändtelg lahti, vedru kokku ja ülevalt lahti ja ongi olemas. ei kujuta muidugi ette kas vedru peab enne kokku vajutama kui ülevalt lahti teed.
siis vahetad ära ja ongi kõik.
Re: Rooli keeramisel tekkinud imelik krigin.
Ratas alt,stabika kondi ots lahti.. Siis kapoti alt mutter maha koos taldrikuga(amordi otsast). Seejärel amordi alumised poldid lahti ja saad terve püstaku kätte(pole klambreid vaja panna). Kui püstak maas siis alles klamrid peale,seejärel jälle ülemisest otsast mutter maha ja ongi puks ja laager käes.. Pärast tagurpidi kokku tagasi! Endal see läbitud omal käel.. Pärast kindlasti ka sillastendi!
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Rooli keeramisel tekkinud imelik krigin.
Kontrolli ka velje sisekülge, et rooliotsa varras vastu velge ei käiks.OSa otsasid on suht eba kujuga ja nad poes ei saa aru ka kas parempoolse rooliga auto omad või mis aga nats teise kujuga.Ja need kipuvad pihta käima.Sama jama otsa sattusin.Alguses toimis kõik kenasti ja siis hakkas pull pihta kui ratta välja keerad lõpuni.Et need vale kujuga otsad jooksevad nii lähedalt mööda, et kui natuke kulub käib pihta või roolikarbis mingi teema.
Vaat üle asi igaks juhuks
Vaat üle asi igaks juhuks
Re: Rooli keeramisel tekkinud imelik krigin.
Tänud juhendamast. piab selle lõbu ette võtma. Vaja ka teiselt poolt stabikas vahetada ning rooliots. Siis kõik üks tegu.