automaat kast D peal ja vajub mäepeal tagasi?
automaat kast D peal ja vajub mäepeal tagasi?
1997 a. mv6 automaat. kas see normaalne et autommat vajub tagasi peaks ju seisma jääma. millest see võib tekkida?
Re: automaat kast D peal ja vajub mäepeal tagasi?
oleneb mäe suurusest
kui on järsem kallak,siis on normaalne,et vajuma hakkab

kui on järsem kallak,siis on normaalne,et vajuma hakkab
Re: automaat kast D peal ja vajub mäepeal tagasi?
Oleneb kaldest ka muidugi, aga nt: Sossi mäel Tallinnas ei tohiks autm. kasti küll tagasi liikuda. Olen kuulnud seda, et kui nii teeb siis autom.kasti sidur libiseb või otsa saamas. Minu auto Sossi mäel seiseb ilma pidurita, ei liigu tagasi ei edasi.
Re: automaat kast D peal ja vajub mäepeal tagasi?
kas automaatkasti siduri vahetamine on kallis lõbu?
Re: automaat kast D peal ja vajub mäepeal tagasi?
Selle asja nimi pigem turbiin.Sidur siiski manuaal kastis
Selline asi siis: http://auto.howstuffworks.com/auto-part ... verter.htm
Alusta kasti õlist.Kontrolli kas piisav kogus on sees ja mis värvi õli on(peab olema punast värvi).Kui õli pruunikas,siis tuleks ära vahetada.Selleks tuleks teha loputus kogu kastile(õlipann ja turbiin) + vahetada filter.
Kui ikka jamab,siis tuleks vaadata juba kasti meh poolt-hammakad,õlikanalid(et ei oleks umbes) ja piisav õlisurve turbiinis endas(selleks juba pöörduda mehaaniku poole).Turbiini pole väga raske vahetada aga kas sellest ka mingit kasu on,seda ma ei tea kuna pole ette tulnud juhtumeid,kus kast oleks lõpetanud töötamise turbiini enda pärast.

Selline asi siis: http://auto.howstuffworks.com/auto-part ... verter.htm
Alusta kasti õlist.Kontrolli kas piisav kogus on sees ja mis värvi õli on(peab olema punast värvi).Kui õli pruunikas,siis tuleks ära vahetada.Selleks tuleks teha loputus kogu kastile(õlipann ja turbiin) + vahetada filter.
Kui ikka jamab,siis tuleks vaadata juba kasti meh poolt-hammakad,õlikanalid(et ei oleks umbes) ja piisav õlisurve turbiinis endas(selleks juba pöörduda mehaaniku poole).Turbiini pole väga raske vahetada aga kas sellest ka mingit kasu on,seda ma ei tea kuna pole ette tulnud juhtumeid,kus kast oleks lõpetanud töötamise turbiini enda pärast.
Re: automaat kast D peal ja vajub mäepeal tagasi?
Piisavalt järsu kallaku puhul on see normaalne, põhjuseid on erinevaid-vana õli, turbiin, kasti üldine kulumine.alari500 kirjutas:1997 a. mv6 automaat. kas see normaalne et autommat vajub tagasi peaks ju seisma jääma. millest see võib tekkida?
Jutt õige aga ka automaatkastis on olemas sidurid. Nende vahetada laskmine antud autol makasb pool auto hinda sisuliselt.renxnrj kirjutas:Selle asja nimi pigem turbiin.Sidur siiski manuaal kastis
Re: automaat kast D peal ja vajub mäepeal tagasi?
kas kohalt võtes läbi ei libise sõida kuni veab ja siis otsi uus kast 

Re: automaat kast D peal ja vajub mäepeal tagasi?
aga oskab keegi midagi selle peale öelda. Kui hakkan vahepeal kellestki mööda sõitma, vajutan kaasi põhja ning auto hakkab nagu jõnksuma, ei vaheta käiku kõrgemapeale. lasen kaasi maha veits siis kõik jälle korras. 98a. 100kw
Re: automaat kast D peal ja vajub mäepeal tagasi?
Kuna õli ja filtrit vahetasid? Kui huvi siis üks aautomaatkast on müügis.
Re: automaat kast D peal ja vajub mäepeal tagasi?
Tervist ei hakanud uut teemat tegema, kuna siin juba jutt jooksis nn.autom.kasti sidurile.
Isend siis Omega3,0 automaat`"97a. Kuna minul see esimene aut.kastiga auto siis minu jaoks see suht tume teema. Aga probleem siis selline,et minu jaoks suureks üllatusex aut.kasti sidur libiseb ja kohe päris kõvasti,kas on kellegil olnud ka sama jama ja mis nagu olex mõistlik lahendus? Remont või uus kast ja oskab keegi öelda ka orjenteeruvaid hindasid.
Isend siis Omega3,0 automaat`"97a. Kuna minul see esimene aut.kastiga auto siis minu jaoks see suht tume teema. Aga probleem siis selline,et minu jaoks suureks üllatusex aut.kasti sidur libiseb ja kohe päris kõvasti,kas on kellegil olnud ka sama jama ja mis nagu olex mõistlik lahendus? Remont või uus kast ja oskab keegi öelda ka orjenteeruvaid hindasid.