K: 2,2 mootori seguklapp õline
Re: K: 2,2 mootori seguklapp õline
Äkki hakkab bensu pump ära surema,
mõõda surved üle
mõõda surved üle
Kiiret pole aga jõudma peab !
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: K: 2,2 mootori seguklapp õline
Lambda või õhulugeja kui andureid uurida
Jõnkustamine on mingi muu teema.Pöördevahemikus ei saa muutusi olla sest küttelatil on ikka pidev surve peal.Aga võib mõõta küll kõiki surveid seal mida mõõta annab.Diagnostika+meh mõtmised
Pakun lambda andurit.Sümptomid sellised
Küttefilter teeb ka sellist jampsi
Jõnkustamine on mingi muu teema.Pöördevahemikus ei saa muutusi olla sest küttelatil on ikka pidev surve peal.Aga võib mõõta küll kõiki surveid seal mida mõõta annab.Diagnostika+meh mõtmised
Pakun lambda andurit.Sümptomid sellised
Küttefilter teeb ka sellist jampsi
Re: K: 2,2 mootori seguklapp õline
Seda ködi sa ei saa ju kõike välja sealt kollest? Mootorile ei mõju kuidagi halvasti kui pärast see lahtine löga terve süsteemi läbib? Ise ma ei ole julgend sedamoodi puhastada kuigi kolle on seest ikka ka VÄGA tökatine.J.P kirjutas:Tere.
Kui nüüd siin selle probleemi saaks lahti harutatud, siis viskaks kohe hundiratast.
Ma kah juba pikemat aega hädas samade asjadega, mis eespool kirjeldatud: mootor töötab ebaühtlaselt tühikäigul, käiguvahetusel on ebameeldiv jõnksatus ja gaasipedaalile võiks äkilisemalt reageerida.
Lisaks on see häda, et kiirendades ei vea ühtlaselt, vaid on tunne nagu ei saaks õieti kätte. Tunne umbes selline: läheb-läheb(enamvähem), siis järsku "ärkab" ja kiirendab eriti hästi ja siis "poob" hetkeks jälle kinni. Kõige paremini on seda tunda teise käiguga ja umbes kolmveerand gaasiga kiirendades. Samas on hetki, kus kõik toimib ideaalselt, keset sõitu on tunda, et auto läks ise korda, aga seda siiski mõneks minutiks. Olen teinud õhutorude puhastust. Olen puhastanud seguklappi. See oli VÄGA must, kõik peened augukesed olid paksult kinni õliplögaga. Sisselaske kollektorit olen leotanud bensiiniga ja siis pika pintsliga sudinud seda ködi sealt välja. Tulemuseks endiselt jõnksutav mootor. Kas on veel mida annaks teha/puhastada? Kõige rohkem ajab segadusse see, et probleem kaob vahest iseenesest, justkui "keegi" klõpsutaks on-off lülitiga.
Opel Omega Caravan 2,2 106kw , 2000a.
Aga selle "jõnksutamise" ja kiirandamise/poomise kohta. See võib sul küünalde/süüte häda olla. Mul enda 2,2-sel oli see süütekassett/ läbi. Või õigemini üks pesa töötas ebaühtlaselt. Samamoodi poos ja siis jälle "ärkas" ja üks selge märk oli ka veel kui maanteel sõites võtsid jala pedaalilt, siis käis ka väike jõnks läbi peale. Ise läbi käigukangi oli tunda, kui kätt peal hoidsid. Muidugi ostes oli autol läbi see ülemise kaane tihend ning kassetti piibud olid õli sees + lisaks olid peale valed küünlad. Seda võid igaks juhuks kontrollida.
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: K: 2,2 mootori seguklapp õline
Kas videot ei saaks teha sellest jõnksutavast mootorist ja võimalikku selget heli ka sinnajuurde?
Oletada võib palju ja neti kaudu eriti autot ei remondi kui algandmed ei ole just väga lahti seletatud.
Kui palju masinat hooldatud üldse ja mis tehtud temaga?
Jõnkustab ka katkise klapivedruga või juhtsüsteemi rikkega.Sedasi jäädki otsima asju
Mina olen tõele saanud lähedale kiiresti-kontrollides suured asjad üle ennem ja siis hakkad väiksest asjast pihta.
Ausalt ei viitsi joosta poe vahet küünalde, juhtmetega ja süütepoole vahetada jne otsida pimesi
Surve mõõtmised silindrites(vajalik aparatuur võimalik koostada umbes 300-400 eeguga )või osta spets vidin
Diagnostika
Ja mõõta töörezhiimi ja kontrollida ja veel kord kontrollida
Alles hiljaaegu sattusin remondimeeste otsa, kes kliendi saatsid poodi uusi kolve ostma aga tuli välja klapivedru katki jne jne.
Loodame, et saad korda masina
Soovitan teha diagnostika
Oletada võib palju ja neti kaudu eriti autot ei remondi kui algandmed ei ole just väga lahti seletatud.
Kui palju masinat hooldatud üldse ja mis tehtud temaga?
Jõnkustab ka katkise klapivedruga või juhtsüsteemi rikkega.Sedasi jäädki otsima asju
Mina olen tõele saanud lähedale kiiresti-kontrollides suured asjad üle ennem ja siis hakkad väiksest asjast pihta.
Ausalt ei viitsi joosta poe vahet küünalde, juhtmetega ja süütepoole vahetada jne otsida pimesi
Surve mõõtmised silindrites(vajalik aparatuur võimalik koostada umbes 300-400 eeguga )või osta spets vidin
Diagnostika
Ja mõõta töörezhiimi ja kontrollida ja veel kord kontrollida
Alles hiljaaegu sattusin remondimeeste otsa, kes kliendi saatsid poodi uusi kolve ostma aga tuli välja klapivedru katki jne jne.
Loodame, et saad korda masina
Soovitan teha diagnostika
Re: K: 2,2 mootori seguklapp õline
Just. Diagnostika annab vastuse. Vähemalt minul andis. Täpsel enam ei mäleta aga süütepoolil oligi vist töörežiimil mingi pingete erinevus ja ka detonatsiooniandur andis vaikeselt märku ,et kõik pole korras. Enam pole jõnksutanud ega poonud.
Re: K: 2,2 mootori seguklapp õline
J.P murest veel niipaju et kui mingi andur(lambda,õhukulumõõtur jne.)jamab siis peaks ka mootorituld põletama.Omadest kogemustest pakuks ka esialgu vigast bensiinipumpa või umbes bensiini filtrit.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: K: 2,2 mootori seguklapp õline
Soe soovitus. Tech-diagnostika aparatuur annab süütesysteemi kohta väga palju infot- veateade "misfire in 2nd cylinder" näiteks. See annab aimu syytepoolide korrasolekust.
Enda 2,2l on see veateade mitmel korral välja loetud. Auto on kiirendades katkunud. Kollast mootorituld see syttima ei pane.
Yhesõnaga, saad abi juba lihtsa diaknostika läbiviimisel.
Enda 2,2l on see veateade mitmel korral välja loetud. Auto on kiirendades katkunud. Kollast mootorituld see syttima ei pane.
Yhesõnaga, saad abi juba lihtsa diaknostika läbiviimisel.
Re: K: 2,2 mootori seguklapp õline
Tere.
Tänud teile, et viitsite muretseda minu probleemikese pärast.
Räägin siis, mis olen teinud, et häda saaks lahendatud:
Käisin kunagi diagnostis, sealt öeldi et kõik vinks-vonks, sellst jõnksutamist võib näiteks põhjustada süütepool, mis saab niiskust, võis siis küünla piibud, mis on väsinud ja samuti võivad niiskega "üle peksta". Peale seda sai vahetatud klapikambrikaane tihend, kuna küünlad olid poolest saadik õli sees.
Tänu sellele olid ka küünla piibud suureks pundunud. Vahetusse läks ka süütepool, millel tõepoolest oli pistiku juures suur pragu sees ja niiskus võis vabalt isolatsiooni alla pääseda ning seal pahandust teha. On ka vahetatud kütusefilter ja siis ka need õhuvoolikud vahetatud/puhastatud/kontrollitud.
Tulemus: jõnksutab.
Kõige nõutumaks teeb see, et aegajalt(~1..2 korda kuus)probleem kaob iseenesest. Justkui mõne anduri juhe oleks vigane, auto rappumisega saavad juhtmeotsad kokku ja siis on kõik hästi. Diagnost seda välja ei näitanud, et mõni andur puudulikult töötaks. Tegelikult oleks mõistlik nüüd uuest lasta auto üle kontrollida.
Tänud teile, et viitsite muretseda minu probleemikese pärast.
Räägin siis, mis olen teinud, et häda saaks lahendatud:
Käisin kunagi diagnostis, sealt öeldi et kõik vinks-vonks, sellst jõnksutamist võib näiteks põhjustada süütepool, mis saab niiskust, võis siis küünla piibud, mis on väsinud ja samuti võivad niiskega "üle peksta". Peale seda sai vahetatud klapikambrikaane tihend, kuna küünlad olid poolest saadik õli sees.

Tulemus: jõnksutab.
Kõige nõutumaks teeb see, et aegajalt(~1..2 korda kuus)probleem kaob iseenesest. Justkui mõne anduri juhe oleks vigane, auto rappumisega saavad juhtmeotsad kokku ja siis on kõik hästi. Diagnost seda välja ei näitanud, et mõni andur puudulikult töötaks. Tegelikult oleks mõistlik nüüd uuest lasta auto üle kontrollida.
Re: K: 2,2 mootori seguklapp õline
Kas ka bensiini surved sai diadgnostka käigus mõõdetud?
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: K: 2,2 mootori seguklapp õline
Ei, bensiini surveid pole keegi mõõtnud. Diagnostis ei käidud seda mõtetki välja, et oleks hea need kah üle mõõta.