Küünlajuhtmete probleem
Küünlajuhtmete probleem
Tere,mul oli alles hiljuti selline probleem,et 1. ja 4. silinder jättis vahele ja vahetasin süütepooli ära,aga kasu polnud ja siis vahetasin küünlajuhtmed(Mingi fordi vanad juhtmed panin).Siis hakkas korralikult tööle.Ei tea mis probleem nüüd jälle on,sest teeb ikka samamoodi.Kas on võimalik,et need juhtmed lihtsalt ei sobinud ja läksid lihtsalt kiiresti läbi?
Auto on muidu Omega 2,5 bensiin V6 125kw 1994a
Auto on muidu Omega 2,5 bensiin V6 125kw 1994a
Re: Küünlajuhtmete probleem
Kui sümptomid samad, siis võiks jah alustada korralike küünlajuhtmete paigaldamisest.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 1978
- Liitunud: 02 Mai 2006 13:08
- Asukoht: lääne-virumaa tapa 55903622
- Has tänanud: 4 korda
- Been tänatud: 7 korda
Re: Küünlajuhtmete probleem
Tallinnas forssis künlajuhtmed 1200.- ise ostsi ja nüüd vaikselt vahetancounter kirjutas:Tere,mul oli alles hiljuti selline probleem,et 1. ja 4. silinder jättis vahele ja vahetasin süütepooli ära,aga kasu polnud ja siis vahetasin küünlajuhtmed(Mingi fordi vanad juhtmed panin).Siis hakkas korralikult tööle.Ei tea mis probleem nüüd jälle on,sest teeb ikka samamoodi.Kas on võimalik,et need juhtmed lihtsalt ei sobinud ja läksid lihtsalt kiiresti läbi?
Auto on muidu Omega 2,5 bensiin V6 125kw 1994a

-
- Huviline
- Postitusi: 1640
- Liitunud: 23 Sept 2009 18:02
- Asukoht: seal kus jope ripub +358400617139
Re: Küünlajuhtmete probleem
soovitan vahetada ikkagi kuna mull omalgi oli yle eelmine aasta sama jama ja vahetasin kyynlad ja juhtmed ära ja mure kadus ka sellega!
-
- Klubiliige
- Postitusi: 1978
- Liitunud: 02 Mai 2006 13:08
- Asukoht: lääne-virumaa tapa 55903622
- Has tänanud: 4 korda
- Been tänatud: 7 korda
Re: Küünlajuhtmete probleem
lisaks veel arno jutule ,et masin hakkab ka pärast seda kiirendama
ma loodan 


Re: Küünlajuhtmete probleem
Küsix sama teema all x20xev mootori kohta ,et küünlaid vahetades on 1 küünal nagu elu raskelt kinni. ja tavalise küünlavõtmega ei jõua lahti keerata , narrega siis natuke keerasin lahtipoole mingi 10 kraadi umb. ja tunne nagu lähex veel raskemini kinni. ja mäletamist mööda eelmine kord vahetades läx suht kergelt küünal sisse et keere ei tohix vale olla...kuidas küünal nii kinni võib sees olla, vb on õlivahele läinud , õlivahetuse ajal? või kas võib keerata ikka lahti seda et keeret puru ei keera vms...?
Re: Küünlajuhtmete probleem
Keera ettevaatlikult kinni -> lahti -> kinni ja niimoodi nõksutades lõpuks saadki kätte. Aga jõuga mitte üle pingutada kuna muidu kuri karjas.fallschirmjager kirjutas:Küsix sama teema all x20xev mootori kohta ,et küünlaid vahetades on 1 küünal nagu elu raskelt kinni. ja tavalise küünlavõtmega ei jõua lahti keerata , narrega siis natuke keerasin lahtipoole mingi 10 kraadi umb. ja tunne nagu lähex veel raskemini kinni. ja mäletamist mööda eelmine kord vahetades läx suht kergelt küünal sisse et keere ei tohix vale olla...kuidas küünal nii kinni võib sees olla, vb on õlivahele läinud , õlivahetuse ajal? või kas võib keerata ikka lahti seda et keeret puru ei keera vms...?
Kui on siis näiteks ketaspidurite puhasus spreid võid kah vahele pihustada, et see võtab seda õlivärki vähe maha.
-
- Huviline
- Postitusi: 207
- Liitunud: 25 Veebr 2008 19:56
- Asukoht: Harjumaa raasiku vald
- Been tänatud: 2 korda
Re: Küünlajuhtmete probleem
fallschirmjager kirjutas:
Küsix sama teema all x20xev mootori kohta ,et küünlaid vahetades on 1 küünal nagu elu raskelt kinni. ja tavalise küünlavõtmega ei jõua lahti keerata , narrega siis natuke keerasin lahtipoole mingi 10 kraadi umb. ja tunne nagu lähex veel raskemini kinni. ja mäletamist mööda eelmine kord vahetades läx suht kergelt küünal sisse et keere ei tohix vale olla...kuidas küünal nii kinni võib sees olla, vb on õlivahele läinud , õlivahetuse ajal? või kas võib keerata ikka lahti seda et keeret puru ei keera vms...? mu 100kw-sel.oli ka küünal nii kinni nagu sul.nõksutasin küll edasi tagasi aga ei aitand see mind.ja keerasingi küünla puruks,see jama läks mul 4500 eeku maksma,ja enam ei julge küünlaid ise vahetadagi.
Küsix sama teema all x20xev mootori kohta ,et küünlaid vahetades on 1 küünal nagu elu raskelt kinni. ja tavalise küünlavõtmega ei jõua lahti keerata , narrega siis natuke keerasin lahtipoole mingi 10 kraadi umb. ja tunne nagu lähex veel raskemini kinni. ja mäletamist mööda eelmine kord vahetades läx suht kergelt küünal sisse et keere ei tohix vale olla...kuidas küünal nii kinni võib sees olla, vb on õlivahele läinud , õlivahetuse ajal? või kas võib keerata ikka lahti seda et keeret puru ei keera vms...? mu 100kw-sel.oli ka küünal nii kinni nagu sul.nõksutasin küll edasi tagasi aga ei aitand see mind.ja keerasingi küünla puruks,see jama läks mul 4500 eeku maksma,ja enam ei julge küünlaid ise vahetadagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 207
- Liitunud: 25 Veebr 2008 19:56
- Asukoht: Harjumaa raasiku vald
- Been tänatud: 2 korda
Re: Küünlajuhtmete probleem
plää jahh.ja need ahvid keerasid uue küünla valesti sisse.kui kevadel teises remondi töökojas käisin siis remondimees ütles,et tema sellel autol rohkem küünlaid ei vahetaks muidu jälle 4500 eeku.
Re: Küünlajuhtmete probleem
Siis juba mõtekam peaaegu teine moto peale osta:D Plokikaan 2500.- + tihendid siis 3000.- ise tehes umbes.arxsss kirjutas:plää jahh.ja need ahvid keerasid uue küünla valesti sisse.kui kevadel teises remondi töökojas käisin siis remondimees ütles,et tema sellel autol rohkem küünlaid ei vahetaks muidu jälle 4500 eeku.
-
- Huviline
- Postitusi: 207
- Liitunud: 25 Veebr 2008 19:56
- Asukoht: Harjumaa raasiku vald
- Been tänatud: 2 korda
Re: Küünlajuhtmete probleem
ega jahh tuleb teine mootor ikka sebida.sellel tõukurid ka klõbisevad ja sööb õli.ja jõudu ka pole enam,kutu mis kutu see mootor. mootori vahetus see ju paras k...p.mootori vist saaks mingi 4000-5000 eekuga vist + töö raha kokku siis mingi 7000-8000 eeku.või ma eksin.
Re: Küünlajuhtmete probleem
kas plokikaas sobix muidu igasugune peaasi et oleks x20xev või on neil oma numbrid ka veel eraldi? mingid?
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Küünlajuhtmete probleem
Küünlajuhtmetest.Mina leidsin 290 eeeku komplekti ja toimivad siiani kenasti.
Mis küünalt ise puudutab, seda jah võiks ettevaatlikult kinnitada ja kui ikka ei keera lahedalt siis ei ole mõtet teda väevõimuga kinni ka kägistada.Muidugi "tore" kui selliseid mehi leidub , kes vales keermes kinni keeravad.
Vahest võiks ka keeret puhastada keermepulgaga ettevaatlikult.Nõgist puhtaks.
Enda masinal kippusid ka vahest natuke kinni jääma need küünlad aga nüüd olen kõik nad momentvõtmega keeranud 25Nm nagu peab ja liiguvad väga mahedalt ja kenasti.
Mis küünalt ise puudutab, seda jah võiks ettevaatlikult kinnitada ja kui ikka ei keera lahedalt siis ei ole mõtet teda väevõimuga kinni ka kägistada.Muidugi "tore" kui selliseid mehi leidub , kes vales keermes kinni keeravad.
Vahest võiks ka keeret puhastada keermepulgaga ettevaatlikult.Nõgist puhtaks.
Enda masinal kippusid ka vahest natuke kinni jääma need küünlad aga nüüd olen kõik nad momentvõtmega keeranud 25Nm nagu peab ja liiguvad väga mahedalt ja kenasti.
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Küünlajuhtmete probleem
Pokikaante erinevust ei ole suutnud veel tuvastada.
Kaane vahetamisel võiks teada silindrite läbimõõtu, kaane lihvi ja plokikaanetihendi paksust.Et surveaste jääks oma kohale, surved õiged.
Kaane vahetamisel võiks teada silindrite läbimõõtu, kaane lihvi ja plokikaanetihendi paksust.Et surveaste jääks oma kohale, surved õiged.