K: Tosooli kadu?
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
-
- Huviline
- Postitusi: 356
- Liitunud: 03 Veebr 2008 14:39
- Asukoht: Viimsi Vald, Tammneeme Küla
- Has tänanud: 3 korda
Re: K: Tosooli kadu?
Niisis eile töölt tartu-maanteele süstides hakkas auto värisema rõvedalt ja pidurid olid kadunud...koju jõudes kanalis uurisin mis viga. mootori padjad olid puruks läinud ja vaakum voolik sellest siis piduri kadu...sai siis tagavara autoga forsis käidud ja uued padjad ostetud.... see selleks no tänu sellele ostsin siis ka uue termostaadi...aga nüüd juhtus selline asi et 3-st poldist 1 tuli välja ja ülejäänud 2 läksid katki...kuidas neid sealt nüüd mõistliku lahendusega välja saab?
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: K: Tosooli kadu?
Eks sa määri neid, poest või sõbralt osta laena väljakeeramisepulgad+peenike puur ava ette ja proovi ettevaatlikult kätte saada kui mingi muu valemiga ei saa, võid keeramise ajal ka külmasprayd(kui tead täpselt mida sa teed) kasutada.
Kui hea keevitaja käepärast siis võid seibi peale keevitada ja selle külge hiljem mutter ja nii saab ka.
Kui hea keevitaja käepärast siis võid seibi peale keevitada ja selle külge hiljem mutter ja nii saab ka.
-
- Huviline
- Postitusi: 356
- Liitunud: 03 Veebr 2008 14:39
- Asukoht: Viimsi Vald, Tammneeme Küla
- Has tänanud: 3 korda
Re: K: Tosooli kadu?
niisis...peale termostaadi vahetust läks asi natukene paremaks...enam ei tõuse temp nii kiiresti aga tõuseb...kas plokikaanetihendi vahetus on kerge/raske?mida nagu tegema peab? palju võib ligi kaudu maksma minnna? on kellegil aimu
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: K: Tosooli kadu?
Kui kaan maas ja mingigi vajadus on vaheta klapisääretihendid ka juba ära.
Võtad lahti mootori eks selgub aga ennem mööda silindrisurved ära jne..
2k saad hakkama küll+uued vedelikud
Võtad lahti mootori eks selgub aga ennem mööda silindrisurved ära jne..
2k saad hakkama küll+uued vedelikud
Re: K: Tosooli kadu?
Sama mootoriga.
Mul saatis ka kõik tosooli kähku summutist välja ja siis oli asi selge et plokikaane tihend ära.
Uus tihend kergelt üle 200.- ja läks vaja ka spetsiaalselt suurt torx padrunit.
Kaas maha, kõik see õli-tosooli segu puhtaks diisliga pestud ja uus tihend paika ja kokku ning uus filter ja muud mahlad sisse ja käib ta jälle. Vist sai 800 hakkama.
Mul saatis ka kõik tosooli kähku summutist välja ja siis oli asi selge et plokikaane tihend ära.
Uus tihend kergelt üle 200.- ja läks vaja ka spetsiaalselt suurt torx padrunit.
Kaas maha, kõik see õli-tosooli segu puhtaks diisliga pestud ja uus tihend paika ja kokku ning uus filter ja muud mahlad sisse ja käib ta jälle. Vist sai 800 hakkama.
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: K: Tosooli kadu?
Oleneb kui põhjalikult teha tõesti, aga kui autot vaja sõitmas kohe, siis saab minumoodi kahOmega Sport Packet kirjutas:klapisääretihendid , uued poldid, tihendid, kaant lihid natuke ikka kogub:)

-
- Huviline
- Postitusi: 356
- Liitunud: 03 Veebr 2008 14:39
- Asukoht: Viimsi Vald, Tammneeme Küla
- Has tänanud: 3 korda
Re: K: Tosooli kadu?
Pole enam endas kindel mis asi siis ikkakgi pees on...täna jälle temp tõusis lakke ja paisupaak hakkas auru välja ajama aga tase oli normis,vent töötab aga ei jahuta, õli tuli vilgub kuigi õli on normis, temp oli lähemale 100c siis juhtus veel selline asi et salongi sooja ei tule vaid tuli külma?
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: K: Tosooli kadu?
Mõõda silindrites surved ära siis asi kindel.Kontrolli õli ja jahutusvedeliku taset, näpud aja paisupaaki ja urgitse sõrmedega seestpoolt paisupaagi seina, et seal õli ei oleks ja vedelik ilus puhas.
Paisupaagis surve sees?
Kui õlituli vilgub siis jookseb karterisse ka midagi suure töenäosusega.Kontrolli õli, kui libe , vedel, värvus.Selle peale ei saa 100% loota, et õli normis, kui simmekas lekib kaob suht märkamatult sidurikojatuulutuse kaudu ära.
Kanalis võid uurida asja
V olla õhk sees, sis ei toimi midagi
Paisupaagis surve sees?
Kui õlituli vilgub siis jookseb karterisse ka midagi suure töenäosusega.Kontrolli õli, kui libe , vedel, värvus.Selle peale ei saa 100% loota, et õli normis, kui simmekas lekib kaob suht märkamatult sidurikojatuulutuse kaudu ära.
Kanalis võid uurida asja
V olla õhk sees, sis ei toimi midagi
- Anz69
- Huviline
- Postitusi: 780
- Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
- Has tänanud: 36 korda
- Been tänatud: 25 korda
Re: K: Tosooli kadu?
kui salongi enam sooja ei tule siis see tähendab seda, et salongi radikas pole jah. vedelikku, 2 varianti, kas jah.vedelikku on vähe või sul jäi õhumull sisse kui oma asju vahetasid, või on üldse salongiradikas millestki umbes.
Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]
Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]
Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod

-
- Huviline
- Postitusi: 356
- Liitunud: 03 Veebr 2008 14:39
- Asukoht: Viimsi Vald, Tammneeme Küla
- Has tänanud: 3 korda
Re: K: Tosooli kadu?
Pole nii pädev et oskaks silindri surveid mõõta aga kuidas seda õhumulli välja saada? Selline asi ka et temp. näiduk paneb ka segast, hypab saja peale ja siis mingi hetk kohe 95 peale mitte sujuvaltOmega Sport Packet kirjutas:Mõõda silindrites surved ära siis asi kindel.Kontrolli õli ja jahutusvedeliku taset, näpud aja paisupaaki ja urgitse sõrmedega seestpoolt paisupaagi seina, et seal õli ei oleks ja vedelik ilus puhas.
Paisupaagis surve sees?
Kui õlituli vilgub siis jookseb karterisse ka midagi suure töenäosusega.Kontrolli õli, kui libe , vedel, värvus.Selle peale ei saa 100% loota, et õli normis, kui simmekas lekib kaob suht märkamatult sidurikojatuulutuse kaudu ära.
Kanalis võid uurida asja
V olla õhk sees, sis ei toimi midagi
-
- Huviline
- Postitusi: 356
- Liitunud: 03 Veebr 2008 14:39
- Asukoht: Viimsi Vald, Tammneeme Küla
- Has tänanud: 3 korda
Re: K: Tosooli kadu?
Nii...tõmbasin õlivarda välja alles hommikul ja õli oli vesine värvuselt must ja ei old nagu eriti libe nagu õli peaks olema. Ei mäletagi mis see normaal temperatuur olema peab kas 90 või siis järgmise kriipsu peal? ja jätkuvalt mure sellega et kui sõidu soe auto seisma jätta ei taha ta kohe tööle minna, teeb sellist häält nagu aku tühi, ei julge pikalt lasta vaid lased mingi pool tundi seista siis läheb tööle? Kas tasub kinnisilmi nagu endas mitte kindel olla teenindusesse minna ja lasta plokikaane tihend vahetada. No tglt loogiline oleks, et viiks auto teenindusesse probleemi välja uurima?
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: K: Tosooli kadu?
Surved mööda yhe silindri kaupa süütejuhtmed maas ja ka kõik süüteküünlad maas.
Survekella on vaja, kas keerad süüteküünla asemele või kui kella otsas on koonusega kummimuhv siis palu sõbra abi.Eest rihmarattast keerad võtmega mootori töösuunas ja starterist võid ka anda kui kell lubab seda.Ära mootorit tööle pane mõõtmise ajal.
Kontrolli jahutusvedeliku taset, sellest nagu Sa ei räägi midagi. Peale plokikaanetihendi võib muid vigu seal veel olla, et tihendivahetus ei pruugi olla lahendus.Mõra hülsis jne mida iganes.
Alusta kontrollimisest
Survekella on vaja, kas keerad süüteküünla asemele või kui kella otsas on koonusega kummimuhv siis palu sõbra abi.Eest rihmarattast keerad võtmega mootori töösuunas ja starterist võid ka anda kui kell lubab seda.Ära mootorit tööle pane mõõtmise ajal.
Kontrolli jahutusvedeliku taset, sellest nagu Sa ei räägi midagi. Peale plokikaanetihendi võib muid vigu seal veel olla, et tihendivahetus ei pruugi olla lahendus.Mõra hülsis jne mida iganes.
Alusta kontrollimisest
Re: K: Tosooli kadu?
Mina soovitan sulle, kui mitte kõige pädevamale autoremondi inimesele, vii auto korralikku kohta remonti ja lase seal defekteerida ja korda teha. Säästad aega, ning närve. Lõppkokkuvõttes säästad ka tõenäoliselt raha.