K>Plokikaane tihend, või plokikaan!
Re: K>Plokikaane tihend, või plokikaan!
oot, te mõtlete intercoolerit või? seda minu autol pole.
Kuid auto all on mingisugune väike radikas küll mis näeb mingi jahutus radika moodi välja( selline väike millel on 2 jämedat toru ülemistes otstes)
Silindrites suveid pole jõudnud kontrollida.
Kuid auto all on mingisugune väike radikas küll mis näeb mingi jahutus radika moodi välja( selline väike millel on 2 jämedat toru ülemistes otstes)
Silindrites suveid pole jõudnud kontrollida.
Re: K>Plokikaane tihend, või plokikaan!
originaalis peaks olema ikkagi intercooler parempoolse tule all ja vasakpoolse tule all on mootori õli jahutus...
atm kasti õli jahutus on suures radikas...
mis kujul sul õli on paisupaagis?
kas lihtsalt tosool tundub rasvane või on paksult õli lõga täis?
mis õlivarras näitab?kas õli kaob?
kui paisupaagis ikkagi paksult õli pole,siis ma teeksin nii:
vana tosool välja ja uus sisse ning süsteem õhutada..
aga kui õli paksult täis juba,siis ikka plokikaas maha ja lihvida ning uus tihend.
ja bmw mootorile ei pidanud meeldima,kui saa kuuma mootoriga paisupaagikorgi maha keerad,sest surve kaob ja hiljem hakkab süsteemi õhku tagasi võtma
atm kasti õli jahutus on suures radikas...
mis kujul sul õli on paisupaagis?
kas lihtsalt tosool tundub rasvane või on paksult õli lõga täis?
mis õlivarras näitab?kas õli kaob?
kui paisupaagis ikkagi paksult õli pole,siis ma teeksin nii:
vana tosool välja ja uus sisse ning süsteem õhutada..
aga kui õli paksult täis juba,siis ikka plokikaas maha ja lihvida ning uus tihend.
ja bmw mootorile ei pidanud meeldima,kui saa kuuma mootoriga paisupaagikorgi maha keerad,sest surve kaob ja hiljem hakkab süsteemi õhku tagasi võtma
Re: K>Plokikaane tihend, või plokikaan!
ütleme nii et mingit paksu läga paisupaagis otseselt pole, kui näpp paisupaaki panna siis on vedelik ikka suht vedelal kujul seal kui on näha et on ka õline.
Jah mul õli ikka kaob kuna õli radikas lekib kusagilt, aga mingit meeletut kadumist ei ole.
Jah mul õli ikka kaob kuna õli radikas lekib kusagilt, aga mingit meeletut kadumist ei ole.
Re: K>Plokikaane tihend, või plokikaan!
nii siis, autol juhtus selline asi et jahutusvedelik jooksis kolvi peale, ja enam käima ei läinud, sai siis plokikaan maha võetud ja selgusgi et 6-sse silindrisse oli vesi sisse jooksnud, plokikaane tihend oli deformeerunud küll selle silindri ümber kui otseselt katki ei olnud. Esmasel vaatlusel plokikaanel ka pragusid ei paistnud, kui esmaspäeval tehakse see korralikult puhtaks ja vaadatakse uuesti üle. Kas on võimalik, et pääsen vaid tihendi vahetusega, või peaks ka uut plokikaant otsima, või oskab keegi öelda kas kusagil tartu lähedal survestatakse plokikaani ja mis hinnaga?
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: K>Plokikaane tihend, või plokikaan!
Kui jahutusvedelik jookseb silindrisse siis reeglina on liikumine ka vastupidine ja Sul oleks pidanud olema surve paisupaagis.
Mina ei jõua korrutada enam, et silindrite surve mõõtmine esimene asi.
Tartus ei tea kaane survestamist, kes teeks aga tallinnas tehakse.
Mina ei jõua korrutada enam, et silindrite surve mõõtmine esimene asi.
Tartus ei tea kaane survestamist, kes teeks aga tallinnas tehakse.
Re: K>Plokikaane tihend, või plokikaan!
no mulle on räägitud, et omegatel olevatki keskmisest suurem surve paisupaagis, aga mul oli ka suhteliselt suur surve paisupaagis sees, no ütleme nii et kui kork ühekorraga kohe maha keerata oleks vesi sealt välja hüpanud. Minuarust ma ka seda kirjutasin et mul on paisupaagis kuidagi suur surve.
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: K>Plokikaane tihend, või plokikaan!
Ja mina kirjutasin, et mõõda silindris surved ära.
Nüüd vahetatakse plokikaanetihend ära ja kui ka siis silindris surved ei ole korras , mis siis edasi saab?
Kui surve jätkuvalt karteris või paisupaagis.
Surved mõõdad ära alguses, märgid üles need silindrite kaupa, kontrollid klapivedrud üle ja alles siis hakkad mõtlema , mis edasi saab.Selliseid remontijaid on ennemgi nähtud, et ah see viga-plokikaanetihend, ah kolvid, ah rõngad ja Sina maksad.Lõpuks on mootor nii segi keeratud, et ei saa keegi midagi aru, mis seal tehtud ja mis teha vaja on ja lõpuks avastad, et klapivedru katki või mõned neist.
On Sul vana plokikaanetihend alles muidu või kuhu see sai?
Nüüd vahetatakse plokikaanetihend ära ja kui ka siis silindris surved ei ole korras , mis siis edasi saab?
Kui surve jätkuvalt karteris või paisupaagis.
Surved mõõdad ära alguses, märgid üles need silindrite kaupa, kontrollid klapivedrud üle ja alles siis hakkad mõtlema , mis edasi saab.Selliseid remontijaid on ennemgi nähtud, et ah see viga-plokikaanetihend, ah kolvid, ah rõngad ja Sina maksad.Lõpuks on mootor nii segi keeratud, et ei saa keegi midagi aru, mis seal tehtud ja mis teha vaja on ja lõpuks avastad, et klapivedru katki või mõned neist.
On Sul vana plokikaanetihend alles muidu või kuhu see sai?
Re: K>Plokikaane tihend, või plokikaan!
Täitsa norm.nähtus ju.Kui mootor korralikult soe ja kui paisupaagi korgi ühe ropsuga maha keerad,siis võid vabalt jahutusvedelikuga vastu silmi saada.Süsteemis umb.1atm ja natuke peale survet sees ju.Taavi22 kirjutas:no mulle on räägitud, et omegatel olevatki keskmisest suurem surve paisupaagis, aga mul oli ka suhteliselt suur surve paisupaagis sees, no ütleme nii et kui kork ühekorraga kohe maha keerata oleks vesi sealt välja hüpanud. Minuarust ma ka seda kirjutasin et mul on paisupaagis kuidagi suur surve.
Seda tihendi värki küsis Omega Sport Packet sellepärast,et teada saada mitu sälku plokikaane tihendi servas on.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: K>Plokikaane tihend, või plokikaan!
Kui Sul vana tihendit vaja ei ole hetkel saada see postiga mulle, ma saadan hiljem tagasi.Võta yhendust pm kaudu
Paisupaagist saab tosooli silme vahele siis kui on soe-palav, see tosool on surve all ja paisub rohkem kui vesi, kui surve maha lasta siis "keeb üles".Selle nähtuse võib ka lahti seletada kui vaja on.
Paisupaagist saab tosooli silme vahele siis kui on soe-palav, see tosool on surve all ja paisub rohkem kui vesi, kui surve maha lasta siis "keeb üles".Selle nähtuse võib ka lahti seletada kui vaja on.
Re: K>Plokikaane tihend, või plokikaan!
aga ok ma esmaspäeval siis lähen võtan tolle tihendi seal töökojast ära, võimalik et see mehaanik oskab ka vaadata seda asja seal( mul vana tuttav, remondiga tegelenud suht pikka aega). Eks ma uurin mis ta räägib.
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: K>Plokikaane tihend, või plokikaan!
Kas sellepuhul võib kaduda ka jahtusvedelik ?Tim kirjutas:Kõige lihtsam ja kindlam viis on sellise kahtluse puhul plokikaan maha võtta,siis on kohe näha kui kuskilt tihend vigane või mis hullem,kaan ise kõver.Kuna kaan on pikk(6silindrit)siis on plokikaane kõveraks mineku oht suur.Varjant on veel,et lased silindrite surveid üle mõõta,enne kui mootori kallale lähed aga üldiselt/pealtnäha tundub,et on viga ikkagi plokikaanes või selle tihendis.
Samas,kudas on sellel mootoril õli jahutus?Nt.v6´tel on õlijahutus radika rikke/lekke korral kah õli ja jahutusvedelik koos.
Ega pole mootorit keema lasknud hiljuti?
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Re: K>Plokikaane tihend, või plokikaan!
Sel juhul peaks ikka õli ja vesi kokku saama ja seda on väga lihtne tuvastada.Tomzz kirjutas:Kas sellepuhul võib kaduda ka jahtusvedelik ?Tim kirjutas:Samas,kudas on sellel mootoril õli jahutus?Nt.v6´tel on õlijahutus radika rikke/lekke korral kah õli ja jahutusvedelik koos.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD