Tegu on mu elukaaslase autoga,aga kuna ta ise foorumis ei käi,teen ise autost siia teema,et kunagi lihtsalt hea vaadata mis autoga toimunud aja jooksul.
Auto on siis...
1997a
2,5 bensiin 125 kw
automaat
LSD differ.
oleme autot omanud alles 3 kuud umbes ja tehtud tööd on:
õli vahetus ja piduriklotsid vahetatud
kohe peale auto ostu keerasin alla 17 tollised irmcheri veljed mis kuuris vedelesid.
pildid:
outlaw kirjutas:No on sul ikka hea kuur,tuleks isegi sealt tiiru läbi,kes teab,mis seal kõik veel vedeleda võib...
Aga oom on ilus,nagu ka su eelnevad oomid on olnud.
Tänud,tänud,aga kuuris vedeleb veel vaid 2 muruniidukit ja ühel keps vahib küljepealt vastu
veljed olid mul siin suht odavalt müügis ka,aga õnneks keegi ei tahtnud ja nüüd saigi naise autole alla pandud.
auto seisab hetkel tartus ja kuna naisele plaanis soetada 4wd,siis on omega müügis..
17 tolliste velgedega hind 23000.-
15 tolliste originaal velgedega 20000.-
auto täiesti sõidukorras ja ilma roosteta..üv olemas
vaja vahetada klapikambrikaane tihendid ja üks väljalaskekollektori tihend laseb külmana veits läbi.
kliima toimib
sillad vaiksed.
atm kast ideaalne
Viimati muutis risto, 22 Dets 2010 23:52, muudetud 1 kord kokku.
no automaadina on see 2,5 V6 uimane, kuid ikka maanteele kiirendades jalgu ei jää. Minul näiteks vahetab aut. kast käike ka nii sujuvalt, et kui just sport režiim sees pole siis ainult näed kuidas tahoka seier tõuseb ja kukub
paikas kirjutas:no automaadina on see 2,5 V6 uimane, kuid ikka maanteele kiirendades jalgu ei jää. Minul näiteks vahetab aut. kast käike ka nii sujuvalt, et kui just sport režiim sees pole siis ainult näed kuidas tahoka seier tõuseb ja kukub
Minu teada on kõik omegad uimased! , lihtsalt see paigalt start ei ole suurem asi aga kui hoo ülesse saab, siis läheb nagu loom.
paikas kirjutas:no automaadina on see 2,5 V6 uimane, kuid ikka maanteele kiirendades jalgu ei jää. Minul näiteks vahetab aut. kast käike ka nii sujuvalt, et kui just sport režiim sees pole siis ainult näed kuidas tahoka seier tõuseb ja kukub
Minu teada on kõik omegad uimased! , lihtsalt see paigalt start ei ole suurem asi aga kui hoo ülesse saab, siis läheb nagu loom.
no 155 kw ja manuaal on tavakasutajale juba päris norm..
atm kastil esimene käik suht pikk ja see teeb uimaseks stardi,aga muidu jah täitsa nobe..
kiirteel proovisin seda 2,5 bensukat ja läks 220 spido järgi ja navi näitas 219km/h
paikas kirjutas:no automaadina on see 2,5 V6 uimane, kuid ikka maanteele kiirendades jalgu ei jää. Minul näiteks vahetab aut. kast käike ka nii sujuvalt, et kui just sport režiim sees pole siis ainult näed kuidas tahoka seier tõuseb ja kukub
Minu teada on kõik omegad uimased! , lihtsalt see paigalt start ei ole suurem asi aga kui hoo ülesse saab, siis läheb nagu loom.
no 155 kw ja manuaal on tavakasutajale juba päris norm..
atm kastil esimene käik suht pikk ja see teeb uimaseks stardi,aga muidu jah täitsa nobe..
kiirteel proovisin seda 2,5 bensukat ja läks 220 spido järgi ja navi näitas 219km/h
Egas omega polegi tehtud kiirendus masinag, rohkem kruisimine ja siis sõidad rahulikult 150-ga kiirteel mööda ja mootr ei karju mega kõrgete pööretega .
uued plaanid
ostan naiselt auto ise ära
kuna pill on ilma roosteta ja avariivaba teen sellest väikse projektika omale..
v6 ja atm vahelt minema ning asemele 3,0 r6 130kw +turbo ja manuaal kast