Peale mõnikaid katsetusi nii palju: vaakum voolikud tunduvad kõik terved olevad nii palju kui silm näeb ja käsi tunneb; egr'i ja tühikäigu mootori puhastamine tulemust ei andnud; kui asi küünaldes või küünlajuhtmetes oleks, siis minu kogemuse järgi lonkab auto ka sõidu ajal - küünlad olid suht puhtad ja kott pimedas ei paistnud juhtmete ümber sädelemist; hetkel on pooleli tanklaketi vahetus - statoili ultima (algul katsetades oli sellega lihtsalt märgatavalt väiksem kütuse kulu kui teiste tanklakettide poolt pakutava küttega) pealt favora mergi kütusele - asi läks mõnevõrra paremaks (nii mootori töö kui kütusekulu mõttes) aga täielikult ei ole probleemid kadunud.
Mõni päev tagasi juhtus tore asi, mida pole sel autol veel esinenud. Nimelt kahel esimesel käivitusel (külmalt) ei jäänud mootor tööle: visaks nagu ikka pöörded algul 1000+, langes vaikeslt 400ni ja suri välja. 3. korral andsin gaasi kohe peale käma minemist ja hoidsin ca 15s pöördeid 2000 juures ja siis jäi ilusti käima. Hetkel saan selle kohta öelda vaid, et oli ühe õhtu teema.
Krt, chech engine võiks põlema hakata, siis saaks kiiresti vähemalt vea teada
