X20DTH, jõud kadunud
X20DTH, jõud kadunud
Mootor pole küll omega peal, kuid loodan siiski abi saada. Omegatel ka selline mootor peal. Mujalt foorumitesst pole mõtet abi küsida sealt kuuleb aind lollusi...
juhtus siis nii, et blokikaane tihend (minu pakkumine) või jumal teab mis asi läks katki niiet jahutusvedelik hakkas koos heitgaasidega väljaheitetorustikust väljuma. Endal siin kaugel maal võimalusi polnud siis viisin auto eestisse remonti. kiire töö asemel sain auto alles nädala pärast kätte, ja ei öeldud isegi mis viga oli. kõik oli hea kuni umbes kolm nädalat hiljem hakkas jõud vaikselt kaduma. üks hetk pöörded enam üle 3000 ei läinud aga madalatel pööretel oli jõudu nagu varem. Lisaks sellele kostus õhupuhastajast kummalist kuminat tühikäigul. Lugu lõppes järgmisel päval kui hetkega kadus autol jõud täielikult. Suutsin välja selgitada, et tühikäigul surub õhku sisselaskest tagasi, ja et kui gaasi anda siis pöördeid üles ei võta aga tagant tuleb meeletult musta suitsu. lõpuks ei jäänud enam ka tühikäigul käima.
Kuna kolvirõngad vahetati ka ära siis on karterituulutuses suuremat sorti rõhk ikka. See tekitab sisselaskesse hullemat tahma kui tavaliselt. Nüüdseks olen võtnud maha sisselaske, puhastanud ära need väikesed siibrid mis seal on. aga tulemus 0.
Kust nüüd edasi vaadata?
kes oskab öelda mis eesmärki täidavad need kummitorud mis pihustite juurde lähevad..?
Kas sellel mootoril on "drosselklapp" ka või võtab ta ise vajalikul määral õhku ja pihustid löövad vastavalt kütet?
Kas väljaheitetorustikus saab midagi umbes olla?
Palun vabandust, et jutt nii pikk aga mure suur ja täpsus on oluline.
Aitäh ette ära.
Kristjan.
2.0 DTi, 16V, 74KW, suure rõhuga turbomootor.
juhtus siis nii, et blokikaane tihend (minu pakkumine) või jumal teab mis asi läks katki niiet jahutusvedelik hakkas koos heitgaasidega väljaheitetorustikust väljuma. Endal siin kaugel maal võimalusi polnud siis viisin auto eestisse remonti. kiire töö asemel sain auto alles nädala pärast kätte, ja ei öeldud isegi mis viga oli. kõik oli hea kuni umbes kolm nädalat hiljem hakkas jõud vaikselt kaduma. üks hetk pöörded enam üle 3000 ei läinud aga madalatel pööretel oli jõudu nagu varem. Lisaks sellele kostus õhupuhastajast kummalist kuminat tühikäigul. Lugu lõppes järgmisel päval kui hetkega kadus autol jõud täielikult. Suutsin välja selgitada, et tühikäigul surub õhku sisselaskest tagasi, ja et kui gaasi anda siis pöördeid üles ei võta aga tagant tuleb meeletult musta suitsu. lõpuks ei jäänud enam ka tühikäigul käima.
Kuna kolvirõngad vahetati ka ära siis on karterituulutuses suuremat sorti rõhk ikka. See tekitab sisselaskesse hullemat tahma kui tavaliselt. Nüüdseks olen võtnud maha sisselaske, puhastanud ära need väikesed siibrid mis seal on. aga tulemus 0.
Kust nüüd edasi vaadata?
kes oskab öelda mis eesmärki täidavad need kummitorud mis pihustite juurde lähevad..?
Kas sellel mootoril on "drosselklapp" ka või võtab ta ise vajalikul määral õhku ja pihustid löövad vastavalt kütet?
Kas väljaheitetorustikus saab midagi umbes olla?
Palun vabandust, et jutt nii pikk aga mure suur ja täpsus on oluline.
Aitäh ette ära.
Kristjan.
2.0 DTi, 16V, 74KW, suure rõhuga turbomootor.
Viimati muutis ChrisDian, 19 Veebr 2011 16:13, muudetud 1 kord kokku.
Re: X20DTH, jõud kadunud
Arvatavasti põleb ka check engine tuli sul.
Mul 2000 a frontera peal 2,2 dti,aga see pm sama mootor.
Kaks korda on läinud avarii reziimile ja jõud on kadunud ning tagant must väljas.
Esimene kord oli viga vaakumvoolikus mis läheb selle turbo klapi külge ja regullib seda varrast.Voolikul oli väike pragu sees.
Teine kord oli viga õhulugejas.Uus õhulugeja maksis 2800 eesti raha ja autol jälle elu sees..Siiani toimib
Neid 60 euri maksvaid universaalseid õhulugejaid ei soovita!
Mul 2000 a frontera peal 2,2 dti,aga see pm sama mootor.
Kaks korda on läinud avarii reziimile ja jõud on kadunud ning tagant must väljas.
Esimene kord oli viga vaakumvoolikus mis läheb selle turbo klapi külge ja regullib seda varrast.Voolikul oli väike pragu sees.
Teine kord oli viga õhulugejas.Uus õhulugeja maksis 2800 eesti raha ja autol jälle elu sees..Siiani toimib
Neid 60 euri maksvaid universaalseid õhulugejaid ei soovita!
Re: X20DTH, jõud kadunud
Ei põle see tuli. see ongi kõige imelikum. veakoodi lugeja ei näita ühtegi koodi (see mingi 70 eurone sitt kah). ma töötan praegu "katalüsaator umbes" teema kallal. Aga kõik tundub suht ebaloogiline.
eks ma uurin seda õhulugjeat.
Ja seda turbo vaakum toru ma juba uurisin. korras.
eks ma uurin seda õhulugjeat.
Ja seda turbo vaakum toru ma juba uurisin. korras.
Re: X20DTH, jõud kadunud
Drosselklappi tal ei ole. väljaheitetorustik on vaba, ja need kummitorud on pihustite tagasivool.
mingi väike tõenäosus on, et ta ei saa kütet, sest käivitusgaasi pealt ta korraks töötab. aga see ei seleta tagasi löödavat õhku.
mingi väike tõenäosus on, et ta ei saa kütet, sest käivitusgaasi pealt ta korraks töötab. aga see ei seleta tagasi löödavat õhku.
Re: X20DTH, jõud kadunud
Pump on õhtul. Esinduse hind 2500 eurot
. On kellelgi odavamalt..? Suht kiire ka muidu.

Re: X20DTH, jõud kadunud
Kristjan, anna andeks mu otsekohesus aga ära sa ise mootorit remontima hakka. Kui sa küsid, mis torud lähevad pihustite juurde siis anna asi diisli spetsialistide hoolde. Tõenäoliselt on sul plokikaanes mõrad või vaod või mis iganes aga käepäraste vahenditega seda viga ei lahenda. Mine tagasi nende seppade juurde, kes sul just äsja mootori kap. remondi tegid ja lase garantii tööna korda teha.
Re: X20DTH, jõud kadunud
Tegin ise ära. Pole need auto mootorid nii keerulised asjad midagi. Neile kes kavatsevad ise mõnd remonttööd ette võtta: PUHTUS, PUHTUS, PUHTUS!
Re: X20DTH, jõud kadunud
Mis sa ise ära tegid? Kas nüüd korras?ChrisDian kirjutas:Tegin ise ära. Pole need auto mootorid nii keerulised asjad midagi. Neile kes kavatsevad ise mõnd remonttööd ette võtta: PUHTUS, PUHTUS, PUHTUS!
Re: X20DTH, jõud kadunud
Pumba vahetasin ise ära. Korras jah. võinoh, vähemalt sõidab. käivitumine on veidike raske. sai enne remonti kõvasti eetrit proovitud, ehk sellepärast, pidi autost narkomaani tegema. Peaks diagnostika tegema mõne kõvema seadmega. Kummaline on see et kui niisama seisma jätta siis kahe päeva pärast käivitub ainult nööri otsas. Aga kui peale seisma jätmist starteriga mootorile paar pööret teha ilma et ta käivituks siis võib kasvõi nädala seista ja käivitub ikka. Pihusti tihendid pidid sellel mootoril sagedane probleem olema. Peab mingi klapi otsima et saaks lekketesti teha.