risto kirjutas:uued plaanid
ostan naiselt auto ise ära
kuna pill on ilma roosteta ja avariivaba teen sellest väikse projektika omale..
v6 ja atm vahelt minema ning asemele 3,0 r6 130kw +turbo ja manuaal kast
Kui sa võtad seda asja tõsiselt ja sa tahad seda teha, siis sa oled minu silmis suur omega fänn ja see teeb mulle ainult rõõmu! Minu poolt jõudu ja jaksu, endalgi mõtteid olnud midagi mootoriga peale hakata, kuna aga olen noor siis rahadega asi on tuuga, peab koguma ja lootma, et see saab kunagi teoks!
risto kirjutas:uued plaanid
ostan naiselt auto ise ära
kuna pill on ilma roosteta ja avariivaba teen sellest väikse projektika omale..
v6 ja atm vahelt minema ning asemele 3,0 r6 130kw +turbo ja manuaal kast
risto kirjutas:uued plaanid
ostan naiselt auto ise ära
kuna pill on ilma roosteta ja avariivaba teen sellest väikse projektika omale..
v6 ja atm vahelt minema ning asemele 3,0 r6 130kw +turbo ja manuaal kast
Miks 130kw? Miks mitte 3.0 150kw DualRam?
sest 130 kw on malmkaanega ja annab annab andeks keema laskmise..
teine põhjus on,et on ühe nukaga..ruumi rohkem kapoti all ja lihtsam remontida ja märke paika ajada ( mulle dohc-id eriti ei istu)
risto kirjutas:uued plaanid
ostan naiselt auto ise ära
kuna pill on ilma roosteta ja avariivaba teen sellest väikse projektika omale..
v6 ja atm vahelt minema ning asemele 3,0 r6 130kw +turbo ja manuaal kast
Kui sa võtad seda asja tõsiselt ja sa tahad seda teha, siis sa oled minu silmis suur omega fänn ja see teeb mulle ainult rõõmu! Minu poolt jõudu ja jaksu, endalgi mõtteid olnud midagi mootoriga peale hakata, kuna aga olen noor siis rahadega asi on tuuga, peab koguma ja lootma, et see saab kunagi teoks!
tänud...olen alati olnud opeli ja eelkõige omega fänn
teistele infoks,et kui leian endale sobiva doonori,siis müün oma omega pealt mootori ja atm kasti ning kõik sinna juurde kuuluva..
kui kellegil peaks huvi olema,siis mingi aeg on veel proovimis võimalus
Hetkel plaanis omega jätta siiski igapäeva liikuriks ja see 3,0 r6 mõte on maha maetud. Paar doonorit on müügis olnud,aga mõlemad on käest ära läinud. Plaanis on otsida 3,0 omega a ja sellest ehitada kiiresti sõitmise auto.
V6 mootorist tahaks siiski lahti saada ja asendada see diisliga ning välistatud ei ole ka omega a 2,3td.. see eriti öko mootor.. vaatates kuidas bensu hinnad tõusevad ei ole mul kasulik bensukat pidada,sest sõidan u 3000-5000km kuus.
Mõned talvised klõpsud:
.
.
.
.
risto kirjutas:Hetkel plaanis omega jätta siiski igapäeva liikuriks ja see 3,0 r6 mõte on maha maetud. Paar doonorit on müügis olnud,aga mõlemad on käest ära läinud. Plaanis on otsida 3,0 omega a ja sellest ehitada kiiresti sõitmise auto.
V6 mootorist tahaks siiski lahti saada ja asendada see diisliga ning välistatud ei ole ka omega a 2,3td.. see eriti öko mootor.. vaatates kuidas bensu hinnad tõusevad ei ole mul kasulik bensukat pidada,sest sõidan u 3000-5000km kuus.
Mõned talvised klõpsud:
.
Selle bemariga jah selline lugu,et üks tibi ostis sügisel oma esimeseks autoks Talvel mitu korda kraavides ja hangedes käinud.. Tulemus on pildilt näha..
Võre tegin ise.
Omega 978 kirjutas:Kui saladus pole,mis võrele raamiks panid,toru vms.? Hea näeb välja küll!
See on tavaline plastik voolik ja suht jäik..Kumerates kohtates aitasin kuumapuhuriga kaasa,et parem jääks ja ülevalt nurkatest nipukatega kinni.. Silmaga eriti aru ei saa,et raam on plastikust.
pole paha,päris hästi on välja tulnud!aga mis sugused sul silmas on olnud siis need 3,0 et tahad ehitada kiireks masinaks ja mis sul selle kiiruse al nagu plaanis on teha selle mootoriga?