Leidsin jaanuarikuu autolehest sellise testi,kus pandi proovile autode salongi soojendus.Testiti bmw laboris -20 ´c kui kiiresti soojeneb salong ja kui effektiivselt saab esiklaasi jääst puhtaks.
Esiklaasile piserdati 0,5l vett ja lasti ära jäätuda,siis auto käima ja hoiti pöördeid 2000rpm,vaadati mis juhtub 10min.jooksul.Testi võitis c4

siis,bmw,astra,kia,golfid-(bens ja diisel)
10min. suutis c4 soojendus esiklasi üle 60% puhtaks sulatada,samal ajal golf(bens)sai vaevalt esiklaasi alla serva hädise riba,isegi päevinäinud salongiardikaga omega oleks paremat suutnud.
Tegin ka oma masinaga sellise tuuleklaasi katse,külma küll kõigest -17 aga siiski...Pöörded hoidsin vahelduva eduga 1500-2000rpm. 10min. jooksul poleks küll esiklaas "sõidukõlbulik" olnud(umb sama mis testis osalenud astral),umb.15 min.pärast kraapisin natuke lisaks ja siis oleks sõitu minna saanud(umb 40%).25 min.pärast klaas peaaegu puhas,ära sulanud jää vajus lihtsalt ülevalt servast täpselt vaatevälja,nii et pidin kojameeste abil poolsula jää ära pühkima.
Mõtlesin,et olen kaval ja säästan siseõhuringlusega salongiradikast tulevat soojust aga kui õhusuunamise nupp ainult esiklaasi puhumise peale keerata,siis siseõhuklapp ei rakendu.
Kahjuks fotokas töö juurde ununenud sel hommikul ja kaameraga telefoni ei oma.
Keegi võiks veel sellise testi korraldada,saaks võrrelda.