K:Probleem rehvidega tühjenemisega
K:Probleem rehvidega tühjenemisega
Selline kummaline lugu siis ,et rehvid kipuvad poolenisti tühjaks minema.Kui täis pumbata siis mõne ajapärast jälle lössi vajunud.3 rehviga kummiremondis käinud ja kõik on osutunud terveks.Tundub nagu et see oleneks millise teatud kohapeale rehv seisma jääb.Rehvideks siis 195/65/15 MS.
Oskab keegi nõu anda milles võib probleem olla?
Oskab keegi nõu anda milles võib probleem olla?
Re: K:Probleem rehvidega tühjenemisega
Äkki on se nn. moos rehvi ja veljevahel ära kuivanud. Aitab see, kui lased korra rehvid uuesti velje pealt maha võtta, värske määre vahele ja uuesti peale.
Re: K:Probleem rehvidega tühjenemisega
Sai ka velje servale taavetit määritud kui õige möksiga pidama ei jäänud.
Re: K:Probleem rehvidega tühjenemisega
Jah, rehvi ja velje vahelt õhk väljub...lisaks võib olla et ventiil ei pea..
kas velg kõver
ventiil vigane
kumm kannatada saanud
kas velg kõver
ventiil vigane
kumm kannatada saanud
Re: K:Probleem rehvidega tühjenemisega
Kui rehvid plekkidel, siis võib velje servas tegutsev rooste ka õhule väljumiseks kanaleid luua!
Siis oleks mõistlik rehvid maha, veljed terasharjaga puhtaks lasta, rehvid määrdega peale tagasi.
Siis oleks mõistlik rehvid maha, veljed terasharjaga puhtaks lasta, rehvid määrdega peale tagasi.
Re: K:Probleem rehvidega tühjenemisega
Velje ja rehvi vahele pannakse spetsiaalset tihendusainet, et saavutada veel paremat tihedust.
See määre, mida pannakse, on rehvi motaazi jaoks vajalik.
See määre, mida pannakse, on rehvi motaazi jaoks vajalik.
Re: K:Probleem rehvidega tühjenemisega
Olen päris palju rehve eebliga vahetanud ja peale pannes fairiga määrinud
Alati on pidama jäänud.

Re: K:Probleem rehvidega tühjenemisega
No osades kohtades pannakse pintsliga igatahes vahele lihtsalt seepi, et peale jookseks paremini, kuid et õhku peaks peab siiski ju eelkõige olema rehvi ja velje äär ilus puhas.
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,

Re: K:Probleem rehvidega tühjenemisega
Mul lahenes analoogne probleem soojemate ilmade tulekuga.Üks tagumine rehv jooksis 2-3päevaga pooltühjaks.
Tundub et rehv nii vana,et külmadega läheb kummisegu kõvaks ja siis roostese veljeserva vahelt hakkab läbi laskma.
Kui heas korras on veljed ja nende randid?Eks seal tundub probleem olevat.
Tundub et rehv nii vana,et külmadega läheb kummisegu kõvaks ja siis roostese veljeserva vahelt hakkab läbi laskma.
Kui heas korras on veljed ja nende randid?Eks seal tundub probleem olevat.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: K:Probleem rehvidega tühjenemisega
Ja samuti ka rehvide seisukord!Tim kirjutas:Mul lahenes analoogne probleem soojemate ilmade tulekuga.Üks tagumine rehv jooksis 2-3päevaga pooltühjaks.
Tundub et rehv nii vana,et külmadega läheb kummisegu kõvaks ja siis roostese veljeserva vahelt hakkab läbi laskma.
Kui heas korras on veljed ja nende randid?Eks seal tundub probleem olevat.
Re: K:Probleem rehvidega tühjenemisega
Endal oli samasuguste sümptomitega jama 2 rehviga just. mul oli probleemiks ärakulunud ja väljaveninud naelaaugud. ratas alt ära ei olnud samuti ühtegi leket, kiskusin ka uuesti maha, sai määret/ randid üle vaadatud aga ikka oli. aga välja tuli, et sõites väntsutas paari naelaauku nii et see lekkis. ja ei läind rehv kunagi täitsa veljepeale, alati jäi veidi sisse nii u. 1 at. Vaata äkki sul probla ka seal, juhul kui naelad sees olnud.