
anomaalia 2.5 td jahutusega...
anomaalia 2.5 td jahutusega...
lugu siis selline, et vahetatud juba termostaat, viskosidur ,veepump,tosool aga ikke kipub keema minema.tosool ilus puhas, kõik lõdvikud ilusti kuumad, sooja tuleb kah nii mis paha, nii et õhku ei tohiks kah vahel olla. mis krt jamps see on? imelik on veel see ,et kui puhur panna täie laksuga käima siis temp. näiduk ei lange vaid tõuseb veidi. temp. pidevalt 95 kraadi ja sõitma hakates hakkab tasapisi tõusma. ainuke asi mis veel saab olla, et äkki rihm libiseb läbi aga mingisugust kriiksumist küll kuulda ple. on kellegil ideid endal hakkavad juba otsa lõppema. 

Re: anomaalia 2.5 td jahutusega...
Kas radika ees asuvad elektrilised ventilaatorid töötavad? Omegal asuvad nad radika ees ja kummalisel kombel takistavad õhu pealevoolu radikale sellisel määral, et sõites kipub üle kuumenema. Eriti kui vähe hoogsamat sõitu teha.
Re: anomaalia 2.5 td jahutusega...
Ei ole 2a.jooksul sellist asja märganud veel.Suurtest talvekülmadest jäi radika ette täismahus papp ja ükskord pikemal sõidul(ehk oli -10 väljas) tuli siis alles meelde,kui märkasin et temp.seier 92,5´c juurde pidama jäi.Suve kohta ei oska täpselt öelda,kuna konditsioneeri töötamisel mõlemad el.ventilaatorid töötavad.Erki kirjutas:Omegal asuvad nad radika ees ja kummalisel kombel takistavad õhu pealevoolu radikale sellisel määral, et sõites kipub üle kuumenema. Eriti kui vähe hoogsamat sõitu teha.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: anomaalia 2.5 td jahutusega...
elektrilised vendid on viimane asi mis peaks rakenduma mingi 95 kraadi juures,et mootorit mitte päris kinn jooksutada aga temp.ei tohiks mingil juhul nii kõrgeks minnagi. mul nad vist ei tööta -paar nädalat tagasi töötasid aga täna ei piuksugi- probleem selles pole kuna temp.oli ka siis ikkagi kõrge. kas keegi teab kus on elektriventide kaitse,relee?
Re: anomaalia 2.5 td jahutusega...
Eks see sõltub ka jala raskusest. Praeguste kevadiste ilmadega olen mina need linnasõidul ikka tööle saanud küll (konti ei ole autol). Maanteesõidul annab elektriventide mittetöötamine jah rohkem suvel tunda, rahulikult 90ga kulgedes pole väga probleemi, kuid kui kiirus üle 100 ning mõned möödasõidud teha, siis läheb temperatuur päris kiiresti üles.Tim kirjutas:Ei ole 2a.jooksul sellist asja märganud veel.Suurtest talvekülmadest jäi radika ette täismahus papp ja ükskord pikemal sõidul(ehk oli -10 väljas) tuli siis alles meelde,kui märkasin et temp.seier 92,5´c juurde pidama jäi.Suve kohta ei oska täpselt öelda,kuna konditsioneeri töötamisel mõlemad el.ventilaatorid töötavad.Erki kirjutas:Omegal asuvad nad radika ees ja kummalisel kombel takistavad õhu pealevoolu radikale sellisel määral, et sõites kipub üle kuumenema. Eriti kui vähe hoogsamat sõitu teha.
Kaitsmed-releed asuvad muidu mootoriruumis kaitsmekarbis. El.vendid peaks olema kaheastmelised ja teine aste minu teada 95 kraadi juures, st esimene peaks veidi varem järgi tulema.
- siidisaba
- Klubiliige
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 13 Jaan 2009 18:56
- Auto: Opel
- Asukoht: Pärnu
- Has tänanud: 5 korda
Re: anomaalia 2.5 td jahutusega...
Meil oli temperatuuri andur läbi mis siis ajas keema pidevalt.
Keep going- everything you need will come to you at the perfect time 

Re: anomaalia 2.5 td jahutusega...
Radikas umbes. Kas oled ka mõne muu asjaga temperatuuri mõõtnud, et tead, et seier midagi hoopis muud asja ei näita? Kui survet jahutussärgis ei ole siis ei saa plokikaas ka kõver olla.
Kas selline liiga kõrge temperatuur on ostmisest peale olnud?
Kas selline liiga kõrge temperatuur on ostmisest peale olnud?
Re: anomaalia 2.5 td jahutusega...
Ma ei ole kül arvutiga proovinud tempi vaadata, aga mure on selles et näidiku plokis seier pendeldab 93-100 C vahel. Ei tee ta seda ka ühtlaselt vaid ikka hüppeliselt. Radikas on äädikaga pestud, termostaat on vahetatud. On kellegil sarnast asja olnud?
Ja teine asi on ka see, et millal hakkab tsirkulatsiooni pump tööle? Proovitud igatepidi, aga voolu ikka peale ei tule.
Ja teine asi on ka see, et millal hakkab tsirkulatsiooni pump tööle? Proovitud igatepidi, aga voolu ikka peale ei tule.
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
Re: anomaalia 2.5 td jahutusega...
Pole küll 2.5TD, on 1.6 52kW opeli mootor, aga probleem peaaegu sama - kohapeal seistes temperatuur tõuseb ühtlase kiirusega kuni 99-100 kraadini ja alles siis hakkab el vent tööle ja jahutab kuni 92-93 kraadini. Sõidupealt jahutab tuul ise väga kenasti. Miks see nii on, või peabki olema?
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: anomaalia 2.5 td jahutusega...
Rõhu all on keemistemperatuur teine.Alustada võiks paisupaagikorgi vahetusest.Termostaate on erineva tempiga ja kui kala ennem ei olnud siis kala on kusagil mujal.El vente tasuks jälgida ka , kui kiiresti töötavad.
Re: anomaalia 2.5 td jahutusega...
Aga kas see on opelitel normaalne, et temp läheb 100ni ja siis alles vent tööle?
Re: anomaalia 2.5 td jahutusega...
jah, sest anduri enda pääle on kah kirjutatud,et 95-115 kraadi. kruvisin just ükspäev küljest ära ja vaatasin.rastrophuck kirjutas:Aga kas see on opelitel normaalne, et temp läheb 100ni ja siis alles vent tööle?
Re: anomaalia 2.5 td jahutusega...
Võid kontrollida rihma leevendit.Mul kunagi ammu leevendi nöökis,läks samuti 95 ja rohkem.
Re: anomaalia 2.5 td jahutusega...
Vb polegi sul jahutusega probleem vaid mootori tööreziimiga. Näiteks vale sissepritse nurk, liiga suur kütusekogus või vähe õhku. EGR klapi kinnipanemine tõstab samuti mootori temperatuuri.