Kas siin foorumis kellegil äkki on õhk vedrustusega auto? See siis peaks olema kompressoriga amortide kõrguse reguleerimine. On see mugavam ka või lihtsalt reguleerib kõrgust?
On keegi ehk ise aretanud endale õhkvedrustuse?
Mul tekkis selline mõte, et võiks proovida ise teha vähemalt tagumine osa õhkpatjadele

, padjad saaks aretada amortide asemele(patjadel on endal amort sees). Alguses lihtsalt proovimise mõttel saab panna tavalise suitsusüütajast töötava kompressori neid täitma

ja kui vastu isegi peavad sõitmisel, siis tuleb automaatne süsteem leiutada mis kõrguse ise paika reguleerib käivitamisel või kui kõrgus muutub.
Alguses oleks vaja ainult paar patja, paar voolikut ja kompressor(tavaline käsipump on vist natuke tüütu

)
Padjad on mul olemas, voolikud vist ka olemas ja kompressori leiaks ka.