Omega B 2.0 ecotech 95, gaasid.
Omega B 2.0 ecotech 95, gaasid.
Ei saa kuidagi kohe ÜV-st läbi.
Tühikägul CO normis aga HC kõrge. co 0.45% ja HC on 148
Pööretel on CO kõrge ja HC ikka üle normi co 0.55% ja HC 129
Vahetatud on küünlad, lamda, siis oli veel sissevõtt õline ehk oli tuulutus kinni, sai ka puhastatud.
Kütusefilter ka uus.
Vahepeal tundub nagu jätaks vahele vms... just siis kui järsku gaasi anda.
Ei oska nagu kuskilt edasi minna.
Kas võib olla viga pihustites? või selles mis kütuserõhku reguleerib see pisikene junn seal mis vaakumiga töötab.
Kas klambri diagnostika näitab pihustite vead ka ära?
Et lihtsalt mõistus otsas, sai nagu kõik asjad ära vaadatud mis endal peast läbi käisid.
Tühikägul CO normis aga HC kõrge. co 0.45% ja HC on 148
Pööretel on CO kõrge ja HC ikka üle normi co 0.55% ja HC 129
Vahetatud on küünlad, lamda, siis oli veel sissevõtt õline ehk oli tuulutus kinni, sai ka puhastatud.
Kütusefilter ka uus.
Vahepeal tundub nagu jätaks vahele vms... just siis kui järsku gaasi anda.
Ei oska nagu kuskilt edasi minna.
Kas võib olla viga pihustites? või selles mis kütuserõhku reguleerib see pisikene junn seal mis vaakumiga töötab.
Kas klambri diagnostika näitab pihustite vead ka ära?
Et lihtsalt mõistus otsas, sai nagu kõik asjad ära vaadatud mis endal peast läbi käisid.
Re: Omega B 2.0 ecotech 95, gaasid.
Sinu nimekirjast on puudu ühs oluline asi-küünlajuhtmed!
See et sisselaske kollektori põhjas veidi õli on,see on minuarust ok,vähemalt minu masinal on nii ja probleemi pole.Ka võid süütemooduli kriitilise pildiga üle vaadata,ehk on pragunenud vms.
Selline tunne,et pööretel ei toimu täielikku põlemist või on katalüsaator läbi.Odava otsa lambdaandur võib kahh valetada.
Ega pole diagnostikas käinud,saab ehk mingile mootori juhtelektroonika veale jälile.
See et sisselaske kollektori põhjas veidi õli on,see on minuarust ok,vähemalt minu masinal on nii ja probleemi pole.Ka võid süütemooduli kriitilise pildiga üle vaadata,ehk on pragunenud vms.
Selline tunne,et pööretel ei toimu täielikku põlemist või on katalüsaator läbi.Odava otsa lambdaandur võib kahh valetada.
Ega pole diagnostikas käinud,saab ehk mingile mootori juhtelektroonika veale jälile.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Omega B 2.0 ecotech 95, gaasid.
Ka motor ikka oli täiesti soe kui heitgaasi mõõdeti? Kui oli, siis on katalüsaator läbi. Üle 100 HC-d põhjustab suurenenud õlikulu (klapisääretihendid ja/või kolvirõngad kulunud); CO polegi väga hull, uus katt seedib selle ära, mis sul üle on.
Kui mootor vahele jätab, kontrolli küünlajuhtmete ja süütepooli seisukorda. Mittekorras süütesüstem rikub korras katalüsaatori suhteliselt kiiresti.
Kui mootor vahele jätab, kontrolli küünlajuhtmete ja süütepooli seisukorda. Mittekorras süütesüstem rikub korras katalüsaatori suhteliselt kiiresti.
Re: Omega B 2.0 ecotech 95, gaasid.
Kuid asi ongi selles, et õli kulu ei ole, vähemasti mina ei näe seda kuna 2000 km peaks ikkagi see näha olema, aga seisab täpselt max nuka juures nii nagu alguses oli.
Õhusüsteemi põhjas oli õli üks 2-3 supilusika täit, remondi mees ütles, et HC võis vabalt sellest ka üles tulla, See sai sealt nüüd ära puhastatud, küünla juhtmed said ka üle vaadatud, paistsid kõik ok ja pimedas ei paistnud kuskilt diskot ka.
Kas kellegil on Lõuna-Eestis kaablit, et saaks selle eluka järele panna ja vaadata mis ta räägib, ehk saab targemaks.
Õhusüsteemi põhjas oli õli üks 2-3 supilusika täit, remondi mees ütles, et HC võis vabalt sellest ka üles tulla, See sai sealt nüüd ära puhastatud, küünla juhtmed said ka üle vaadatud, paistsid kõik ok ja pimedas ei paistnud kuskilt diskot ka.
Kas kellegil on Lõuna-Eestis kaablit, et saaks selle eluka järele panna ja vaadata mis ta räägib, ehk saab targemaks.
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Omega B 2.0 ecotech 95, gaasid.
Täiesti vabalt võib olla ka temperatuuri andur metsas. Just see temp. andur, mis on mootori aju jaoks , mitte see mis kelladele mõeldud on. pmt annab ajule teate et mootor on külm ( tegelt on normaalselt soe) ja siis laseb rohkem kütet peale. Võimalik, et õhulugeja on ka läbi minemas. Need faktid olid just minul kuna mõlemad olid läbi omadega ja CO tase oli lubatud 100 ( mingit ühikut ) ja mul oli 262 ( mingit ühikut ).
Re: Omega B 2.0 ecotech 95, gaasid.
Kui check engine tuli põleb, siis see kustub alles siis kui kõik vead on eemaldatud.
Kui õige õhumassilugeja (73) sai siis järgmisel testil ta enam seda veakoodi ei anna.
56 (tühikäigumootor) peaks olema pardapinge esimesel klemmil... kuigi see ei mõjuta heitgaaside sisaldust eriti vist.
52 on ehk sellepärast, et mootor ei tööta testi ajal.
Kui õige õhumassilugeja (73) sai siis järgmisel testil ta enam seda veakoodi ei anna.
56 (tühikäigumootor) peaks olema pardapinge esimesel klemmil... kuigi see ei mõjuta heitgaaside sisaldust eriti vist.
52 on ehk sellepärast, et mootor ei tööta testi ajal.
Re: Omega B 2.0 ecotech 95, gaasid.
Paistab, et ikkagi see õhumassilugeja mis küljes, ei tööta.
Ehk siis veakood 73.
Anomaalia aga selles, et mootori tuli niisama sõites ei põle, aga veakoodi näitab(millest selline asi?)
Ja kui käimise ajal võtta pistik küljes ja panna külge, ei muutu mitte kui midagi(tegelt peaks?).
Kas seda on võimalik kuidagi testriga ka kinnitada ennem kui uue õhumassilugeja järele minna?
Kaua sa sõidad siin ilma ÜV-ta, tahaks ka ausalt ringi libiseda.
Ning kas õhumassilugeja saab põhjustada siis mõlemaid, nii kõrget CO2 kui HC-d.
Ehk siis veakood 73.
Anomaalia aga selles, et mootori tuli niisama sõites ei põle, aga veakoodi näitab(millest selline asi?)
Ja kui käimise ajal võtta pistik küljes ja panna külge, ei muutu mitte kui midagi(tegelt peaks?).
Kas seda on võimalik kuidagi testriga ka kinnitada ennem kui uue õhumassilugeja järele minna?
Kaua sa sõidad siin ilma ÜV-ta, tahaks ka ausalt ringi libiseda.
Ning kas õhumassilugeja saab põhjustada siis mõlemaid, nii kõrget CO2 kui HC-d.
Re: Omega B 2.0 ecotech 95, gaasid.
Veakoode loed ikka selle n.ö kirjaklambritestiga?Kuuluud kirjutas:Paistab, et ikkagi see õhumassilugeja mis küljes, ei tööta.
Ehk siis veakood 73.
Anomaalia aga selles, et mootori tuli niisama sõites ei põle, aga veakoodi näitab(millest selline asi?)
Ja kui käimise ajal võtta pistik küljes ja panna külge, ei muutu mitte kui midagi(tegelt peaks?).
Kas seda on võimalik kuidagi testriga ka kinnitada ennem kui uue õhumassilugeja järele minna?
Kaua sa sõidad siin ilma ÜV-ta, tahaks ka ausalt ringi libiseda.
Ning kas õhumassilugeja saab põhjustada siis mõlemaid, nii kõrget CO2 kui HC-d.
Midagi saab kontrollida.. anduri 2. ja 4. klemmi vahel tühikäigul peaks olema pinge 0.3-0.7V (pistikut eemaldamata ja nr´d peaksid peal kirjas olema)
JA võta pistik lahti ning 1. ja 3. klemmi vahel, süüde sees, peaks olema pardapinge.
Tühikäigul ei muutu pistikut eemaldades midagi.. küll aga pöörete andmisel ja kiirendamisel annab tunda.
Õhumassilugeja täiesti kindlalt mõjutab heitgaase ja ei tea kui korras katalüsaatorgi on.
Re: Omega B 2.0 ecotech 95, gaasid.
No hetkel on nii, et ei olnud nagu vahet kas pistik oli taga või mitte kui gaasi anda.
Mind pigem huvitaks see, et kust tuleb kõrgenenud HC, et Co saab jah KATIGA alla, aga mis põhjustab HC-d ja seda, et kiirendades jätab mootor vahele(mitte palju, aga natukene ja oleneb pööretest.
Ning jah veakoodid on kirjaklambriga tehtud testi tulemused
52
56
73
ja oli ka veel mingi immo kood 93 kui ei eksi, aga see ei tohiks antud sümptomeid põhjustada?
HC on põlematakütuse osakesed?
Mind pigem huvitaks see, et kust tuleb kõrgenenud HC, et Co saab jah KATIGA alla, aga mis põhjustab HC-d ja seda, et kiirendades jätab mootor vahele(mitte palju, aga natukene ja oleneb pööretest.
Ning jah veakoodid on kirjaklambriga tehtud testi tulemused
52
56
73
ja oli ka veel mingi immo kood 93 kui ei eksi, aga see ei tohiks antud sümptomeid põhjustada?
HC on põlematakütuse osakesed?
Re: Omega B 2.0 ecotech 95, gaasid.
Pane kõige pealt töötav õhulugeja peale ja siis peaks sul vead kadunud ka olema 
See kiirendades vahele jätmine on täpselt õhulugeja sümptom.
Ning kui töötava mootoriga tõmmata pistik tagant ära õhulugejal, siis kohe kindlasti muutub töötava õhulugeja puhul auto käik s*temaks, olen seda ise mitmel korral proovinud.
See immo kood võib olla sellest, et sul näiteks kunagi autolt immo eemaldatud või mida iganes sellist.

See kiirendades vahele jätmine on täpselt õhulugeja sümptom.
Ning kui töötava mootoriga tõmmata pistik tagant ära õhulugejal, siis kohe kindlasti muutub töötava õhulugeja puhul auto käik s*temaks, olen seda ise mitmel korral proovinud.
See immo kood võib olla sellest, et sul näiteks kunagi autolt immo eemaldatud või mida iganes sellist.
- mardus72
- Klubiliige
- Postitusi: 1184
- Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
- Auto: volvo v60cc
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 13 korda
- Been tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Omega B 2.0 ecotech 95, gaasid.
Siis ikka õhulugeja nässus,sest kui oleks korras,siis muutuks jah kindlasti ka mootori käik sitemaks.Kuuluud kirjutas:No hetkel on nii, et ei olnud nagu vahet kas pistik oli taga või mitte kui gaasi anda.
-
- Huviline
- Postitusi: 186
- Liitunud: 01 Mär 2010 19:01
- Asukoht: Lääne-Virumaa kadrina ja Vantaa
Re: Omega B 2.0 ecotech 95, gaasid.
Q-tok kirjutas:Pane kõige pealt töötav õhulugeja peale ja siis peaks sul vead kadunud ka olema
See kiirendades vahele jätmine on täpselt õhulugeja sümptom.
Ning kui töötava mootoriga tõmmata pistik tagant ära õhulugejal, siis kohe kindlasti muutub töötava õhulugeja puhul auto käik s*temaks, olen seda ise mitmel korral proovinud.
See immo kood võib olla sellest, et sul näiteks kunagi autolt immo eemaldatud või mida iganes sellist.
mull oli just hiljuti ka jama et kiirendades jättis vahele ja viga oli kuunaldes ja juhtmetes
Re: Omega B 2.0 ecotech 95, gaasid.
Sama siin,küünlad küll uued aga küünlajuhtmed olid vanad(pealtnäha ok ja üle ei löönud)Peale küünlajuhtmete vahetust kadus kiirendamisel jõnksutamine ära.aleks25 kirjutas:mull oli just hiljuti ka jama et kiirendades jättis vahele ja viga oli kuunaldes ja juhtmetes
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD