K: Omega B 98a 2.0 100kw mootori pöörded. ???
K: Omega B 98a 2.0 100kw mootori pöörded. ???
1. Väike mure, nimelt kui auto käima panen, siis alguses külmalt on pöörded nagu ikka 1500 või natuke alla, ja siis langeb ilusti kuskile 750-800 rpm-ile, kuna ta mul automaat kastiga siis D või R sisse lülitades langevad pöörded nagu liiga madalale nii umbes 550-600 rpm ja hakkab nagu kergelt lonkama (paarkorda on isegi välja surnud)
2. teine küsimus ka nimelt miks automaat kast külmalt ei vaheta käike, kui panen D või R peale siis tunnen vedu tuleb taha ja kui sõitma hakkan siis tavaliselt sooja mootoriga ja sõitnud autoga vahetab juba natuke enne 2000 käigu ära aga külmalt ei taha nagu vahetada, asulas 50km/h ja ikka esimene käik vist sest pöörded suht kõrged (soojaga kuskil 1500 vist) Muud moodi ei vaheta kõrgemaks kui korra gaasi rohkem vajutada ja siis gaas maha lasta, siis lõpuks vahetab ilusti.
Kasti õli, filter ja tihendid mingi kuu tagasi vahetatud.
Terv. Ivo
2. teine küsimus ka nimelt miks automaat kast külmalt ei vaheta käike, kui panen D või R peale siis tunnen vedu tuleb taha ja kui sõitma hakkan siis tavaliselt sooja mootoriga ja sõitnud autoga vahetab juba natuke enne 2000 käigu ära aga külmalt ei taha nagu vahetada, asulas 50km/h ja ikka esimene käik vist sest pöörded suht kõrged (soojaga kuskil 1500 vist) Muud moodi ei vaheta kõrgemaks kui korra gaasi rohkem vajutada ja siis gaas maha lasta, siis lõpuks vahetab ilusti.
Kasti õli, filter ja tihendid mingi kuu tagasi vahetatud.
Terv. Ivo
Re: K: Omega B 98a 2.0 100kw mootori pöörded. ???
1. ilmselt on tühikäigumootor seest õline?ivoK kirjutas:1. Väike mure, nimelt kui auto käima panen, siis alguses külmalt on pöörded nagu ikka 1500 või natuke alla, ja siis langeb ilusti kuskile 750-800 rpm-ile, kuna ta mul automaat kastiga siis D või R sisse lülitades langevad pöörded nagu liiga madalale nii umbes 550-600 rpm ja hakkab nagu kergelt lonkama (paarkorda on isegi välja surnud)
2. teine küsimus ka nimelt miks automaat kast külmalt ei vaheta käike, kui panen D või R peale siis tunnen vedu tuleb taha ja kui sõitma hakkan siis tavaliselt sooja mootoriga ja sõitnud autoga vahetab juba natuke enne 2000 käigu ära aga külmalt ei taha nagu vahetada, asulas 50km/h ja ikka esimene käik vist sest pöörded suht kõrged (soojaga kuskil 1500 vist) Muud moodi ei vaheta kõrgemaks kui korra gaasi rohkem vajutada ja siis gaas maha lasta, siis lõpuks vahetab ilusti.
Kasti õli, filter ja tihendid mingi kuu tagasi vahetatud.
Terv. Ivo
2. arvutijuhitav käigukast peabki nii vahetama; käiguvahetuse strateegia sõltub õli temperatuurist.
Re: K: Omega B 98a 2.0 100kw mootori pöörded. ???
Selle tühikäigumootori proovin lähiajal ära puhastada, loodame et siis hakkab mootor ikka nii tööle nagu peaks, mitte ei laseks D ja R-iga pöördeid liiga madalale.
Ja see et käigult külmalt ei vahetu, on siis normaalne ja mingit viga kastil olla ei tohiks, et võin rahulikult edasi sõita. ???
Ja see et käigult külmalt ei vahetu, on siis normaalne ja mingit viga kastil olla ei tohiks, et võin rahulikult edasi sõita. ???
Re: K: Omega B 98a 2.0 100kw mootori pöörded. ???
Üks küsimus veel, nimelt kui sõidan 50km/h ja tahan mööda sõitu teha, siis gaasi vajutades automaat kast ei vaheta käike alla. Selline tunne nagu mootor hakkaks lämbuma ja siis mingi hetkel pärast vahetab käigu ära, samas koguaeg seda probleemi pole. Millest selline probleem tuleneda võiks. ???
Terv. Ivo
Terv. Ivo
Re: K: Omega B 98a 2.0 100kw mootori pöörded. ???
Käikudega ikka sama teema et külmalt ei vaheta kohe ära esimeselt käigult. ??? On see ikka normaalne, kas kõigil omega omanike automaat kastid vahetavad sedasi ???
Ja miks kiirendades jõud ära kaob, kui nt asulast välja kiirendan normaalselt (mitte ei talla täiega peale) siis kiipub nagu lämbuma sama teema ka sõitu alustamisega, normaalselt esimese käiguga keeran nt kodu tee otsast välja normaalselt kiirendada, siis tahab ka ära lämbuda. Samas kui vaikselt kiirendada siis ei tähelda sellist asja (Aga linnas sedasi väga raske sõita.)
Oskab keegi midagi öelda selle kohta.
Terv ivo
Ja miks kiirendades jõud ära kaob, kui nt asulast välja kiirendan normaalselt (mitte ei talla täiega peale) siis kiipub nagu lämbuma sama teema ka sõitu alustamisega, normaalselt esimese käiguga keeran nt kodu tee otsast välja normaalselt kiirendada, siis tahab ka ära lämbuda. Samas kui vaikselt kiirendada siis ei tähelda sellist asja (Aga linnas sedasi väga raske sõita.)
Oskab keegi midagi öelda selle kohta.
Terv ivo
Re: K: Omega B 98a 2.0 100kw mootori pöörded. ???
Minu MV6 vahetas ka külmalt tunduvalt kõrgematel pööretel käike, samas lämbumine kindlasti normaalne pole. Tühikäigumootorit pole veel puhastanud?
Re: K: Omega B 98a 2.0 100kw mootori pöörded. ???
Korra siin eelmine aasta sai vist puhastatud, siis tegi muret see kui käik sees, siis tõmbas pöörded liiga maha.
- mardus72
- Klubiliige
- Postitusi: 1184
- Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
- Auto: volvo v60cc
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 13 korda
- Been tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: K: Omega B 98a 2.0 100kw mootori pöörded. ???
Käigud automaadil peavadki külmalt kõrgematel pööretel vahetama.See on täitsa normaalne.Asjast on siin foorumis juttu ka olnud ennemalt.
Lämbumine aga on küll ebanormaalne ja vigu võib olla mitmeid.Bensiinifilter vaata kindlasti üle,kui on vahetamatta pikemat aega siis vaheta ära.Vigased küünlad võivad ka põhjustada,aga viga võib ka mujal olla.
Lämbumine aga on küll ebanormaalne ja vigu võib olla mitmeid.Bensiinifilter vaata kindlasti üle,kui on vahetamatta pikemat aega siis vaheta ära.Vigased küünlad võivad ka põhjustada,aga viga võib ka mujal olla.
Re: K: Omega B 98a 2.0 100kw mootori pöörded. ???
Bensufilter on vahetatud mõned kuud tagasi. Lämbumine on nagu viimasel ajal tihedam olnud, eelmine aasta oli vaid mõned korrad.
Viimati sai vahetatudmootori tembi andur, kuna käima ei läinud enam soojast peast.
Kas viga võib olla ka umbes/kokkusulanud katalüsaatoris. ??
Viimati sai vahetatudmootori tembi andur, kuna käima ei läinud enam soojast peast.
Kas viga võib olla ka umbes/kokkusulanud katalüsaatoris. ??