karter vastu maad, mootorist õli väljas tänu eesti teedele
karter vastu maad, mootorist õli väljas tänu eesti teedele
autoks 97a. omega 2.5d 96kw. Tee peal oli siis mingi lohk ja karter käis vastu maad ära ca 3km hiljem gaasi andes auto enam edasi ei läinud sai tee äärde tõmmatud ja süüde välja ning tulemus oli näha. Mis oleks kõige kasulikum teha kas remont, uus mootor peale või piisab alumisest plokist või siis varuosadena maha müüa? Kas on võimalik, et sellel autol on õliandur peal ja kui õlirõhk alla miinimumi läheb jätab auto ise seisma. Tegu on automaatkastiga ja sai tõmmatud mingi 20km 40-50km/h kas see tõmbamine kastile midagi ei teinud?
Re: karter vastu maad, mootorist õli väljas tänu eesti teedele
1. Kõik oleneb sellest kui palju see õli puudus mootorile haiget tegi. Kas õli mootorisse üldse jäi?labi666 kirjutas: 1. Mis oleks kõige kasulikum teha kas remont, uus mootor peale või piisab alumisest plokist või siis varuosadena maha müüa?
2. Kas on võimalik, et sellel autol on õliandur peal ja kui õlirõhk alla miinimumi läheb jätab auto ise seisma.
3. Tegu on automaatkastiga ja sai tõmmatud mingi 20km 40-50km/h kas see tõmbamine kastile midagi ei teinud?
? karter vastu maad, mootorist õli väljas tänu eesti teedele
2. Ei oska vastata.
3. Sellise sooja ilmaga ei juhtu ehk midagi kui sul oli auto eelnevalt töö soe.
? Ennem vaata üle oma sõidustiil ja kas su auto mootori padjad üldse terved on ja siis hakka teid kritiseerima.
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
-
- Klubiliige
- Postitusi: 1978
- Liitunud: 02 Mai 2006 13:08
- Asukoht: lääne-virumaa tapa 55903622
- Has tänanud: 4 korda
- Been tänatud: 7 korda
Re: karter vastu maad, mootorist õli väljas tänu eesti teedele
Aitasin kunagi piilusid sama moodi,väikesest hüppest tuli kivi ja karteise auk
kas jõud kadus masinal?
kas tuli mingi imelik heli?
kas pidama jäädest tuli veel õli mootorist?
igal juhul mees pakun, et odavam kodra teha, kuna siin klubis pakutakse varu osi nagu rubla ja ämber

kas jõud kadus masinal?
kas tuli mingi imelik heli?
kas pidama jäädest tuli veel õli mootorist?
igal juhul mees pakun, et odavam kodra teha, kuna siin klubis pakutakse varu osi nagu rubla ja ämber

-
- Huviline
- Postitusi: 186
- Liitunud: 01 Mär 2010 19:01
- Asukoht: Lääne-Virumaa kadrina ja Vantaa
Re: karter vastu maad, mootorist õli väljas tänu eesti teedele
Sa tahad väita ve, et teed on viimasepeal Eestis.vivaldi kirjutas:1. Kõik oleneb sellest kui palju see õli puudus mootorile haiget tegi. Kas õli mootorisse üldse jäi?labi666 kirjutas: 1. Mis oleks kõige kasulikum teha kas remont, uus mootor peale või piisab alumisest plokist või siis varuosadena maha müüa?
2. Kas on võimalik, et sellel autol on õliandur peal ja kui õlirõhk alla miinimumi läheb jätab auto ise seisma.
3. Tegu on automaatkastiga ja sai tõmmatud mingi 20km 40-50km/h kas see tõmbamine kastile midagi ei teinud?
? karter vastu maad, mootorist õli väljas tänu eesti teedele
2. Ei oska vastata.
3. Sellise sooja ilmaga ei juhtu ehk midagi kui sul oli auto eelnevalt töö soe.
? Ennem vaata üle oma sõidustiil ja kas su auto mootori padjad üldse terved on ja siis hakka teid kritiseerima.
Re: karter vastu maad, mootorist õli väljas tänu eesti teedele
Ei, lihtsalt sõita peab ka oskama.aleks25 kirjutas:Sa tahad väita ve, et teed on viimasepeal Eestis.vivaldi kirjutas:1. Kõik oleneb sellest kui palju see õli puudus mootorile haiget tegi. Kas õli mootorisse üldse jäi?labi666 kirjutas: 1. Mis oleks kõige kasulikum teha kas remont, uus mootor peale või piisab alumisest plokist või siis varuosadena maha müüa?
2. Kas on võimalik, et sellel autol on õliandur peal ja kui õlirõhk alla miinimumi läheb jätab auto ise seisma.
3. Tegu on automaatkastiga ja sai tõmmatud mingi 20km 40-50km/h kas see tõmbamine kastile midagi ei teinud?
? karter vastu maad, mootorist õli väljas tänu eesti teedele
2. Ei oska vastata.
3. Sellise sooja ilmaga ei juhtu ehk midagi kui sul oli auto eelnevalt töö soe.
? Ennem vaata üle oma sõidustiil ja kas su auto mootori padjad üldse terved on ja siis hakka teid kritiseerima.
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
-
- Klubiliige
- Postitusi: 1978
- Liitunud: 02 Mai 2006 13:08
- Asukoht: lääne-virumaa tapa 55903622
- Has tänanud: 4 korda
- Been tänatud: 7 korda
Re: karter vastu maad, mootorist õli väljas tänu eesti teedele
vivaldi kirjutas:? karter vastu maad, mootorist õli väljas tänu eesti teedele
1. Kõik oleneb sellest kui palju see õli puudus mootorile haiget tegi. Kas õli mootorisse üldse jäi?
2. Ei oska vastata.
3. Sellise sooja ilmaga ei juhtu ehk midagi kui sul oli auto eelnevalt töö soe.
? Ennem vaata üle oma sõidustiil ja kas su auto mootori padjad üldse terved on ja siis hakka teid kritiseerima.
labi666 kirjutas:Sa tahad väita ve, et teed on viimasepeal Eestis.
Kulla mees!vivaldi kirjutas:Ei, lihtsalt sõita peab ka oskama.
Kui on lubatud 90km/h ja puhas asfald täiesti otse tee siis anna andeks aga kõik inimesed ei ole hiromandid, et sihukest asja ette näha. Edu sulle sõitmisel ja kui pauk ära käib siis kutsu politsei, on vähemalt lootus maantee ametilt remont nõuda.
Viimati muutis labi666, 16 Apr 2011 10:34, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Postituses tsiteerimis vead parandatud.
Põhjus: Postituses tsiteerimis vead parandatud.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 1978
- Liitunud: 02 Mai 2006 13:08
- Asukoht: lääne-virumaa tapa 55903622
- Has tänanud: 4 korda
- Been tänatud: 7 korda
Re: karter vastu maad, mootorist õli väljas tänu eesti teedele
Ärgem nüüd äritume
uuri järgi palju mootor kahju sai siis saame edasi aidata

uuri järgi palju mootor kahju sai siis saame edasi aidata

Re: karter vastu maad, mootorist õli väljas tänu eesti teedele
Kui selline pauk käiks minu masina all,siis mina peataksin masina esimesel võimalusel ja uuriksiksin kindlasti olukorda!
Õlitaseme andur on sellisel juhul,kui õlivanni küljepeal on näha vastav andur(üsna lihtne põhja alla piiludes tuvastada,asub paremal pool) ja muidugi peaks see andur varakult madala õlitaseme tuvastama(minu masinal on nii!).Seisma ei jää mootor mingil juhul ise kui õlitaseme andur peaks madala õlitaseme tuvastama.
Kas mootori õlituli hakkas põlema?
Kas käigukast on avariirežiimil?Tundub et sul sai hoopis kast pihta,kui auto gaasi andes edasi ei liigu...vähemalt mina pakun nii.Muidugi kaob mootorist jõud ka sel juhul kui seal õli pole....aga jahh põlev mootoriõli tuli ei saa ju nagu märkamatta jääda.
Pane aga rohkem juttu siis antud olukorrast.Või mis veel parem võta õlivann maha ja vaata mis seal allpool toimub,siis edaspidi juba vaata nukkvõlli et poleks nukad kuivalt käinud jne.
Õlitaseme andur on sellisel juhul,kui õlivanni küljepeal on näha vastav andur(üsna lihtne põhja alla piiludes tuvastada,asub paremal pool) ja muidugi peaks see andur varakult madala õlitaseme tuvastama(minu masinal on nii!).Seisma ei jää mootor mingil juhul ise kui õlitaseme andur peaks madala õlitaseme tuvastama.
Kas mootori õlituli hakkas põlema?
Kas käigukast on avariirežiimil?Tundub et sul sai hoopis kast pihta,kui auto gaasi andes edasi ei liigu...vähemalt mina pakun nii.Muidugi kaob mootorist jõud ka sel juhul kui seal õli pole....aga jahh põlev mootoriõli tuli ei saa ju nagu märkamatta jääda.
Pane aga rohkem juttu siis antud olukorrast.Või mis veel parem võta õlivann maha ja vaata mis seal allpool toimub,siis edaspidi juba vaata nukkvõlli et poleks nukad kuivalt käinud jne.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: karter vastu maad, mootorist õli väljas tänu eesti teedele
asi selles, et õli tuli ei töötanud või siis andur aga üks kirjutas,et kui õlitase madalaks läheb ja rõhk pole piisav siis tema auto jääb seisma ja ennem käivitada ei lase kui asi normis(pidi mingi 20a. vanustel audidelgi olema) Eks kui aega saab peab lahti võtma ja vaatama, hetkel puudub selline vaba aeg.Tim kirjutas:Kui selline pauk käiks minu masina all,siis mina peataksin masina esimesel võimalusel ja uuriksiksin kindlasti olukorda!
Õlitaseme andur on sellisel juhul,kui õlivanni küljepeal on näha vastav andur(üsna lihtne põhja alla piiludes tuvastada,asub paremal pool) ja muidugi peaks see andur varakult madala õlitaseme tuvastama(minu masinal on nii!).Seisma ei jää mootor mingil juhul ise kui õlitaseme andur peaks madala õlitaseme tuvastama.
Kas mootori õlituli hakkas põlema?
Kas käigukast on avariirežiimil?Tundub et sul sai hoopis kast pihta,kui auto gaasi andes edasi ei liigu...vähemalt mina pakun nii.Muidugi kaob mootorist jõud ka sel juhul kui seal õli pole....aga jahh põlev mootoriõli tuli ei saa ju nagu märkamatta jääda.
Pane aga rohkem juttu siis antud olukorrast.Või mis veel parem võta õlivann maha ja vaata mis seal allpool toimub,siis edaspidi juba vaata nukkvõlli et poleks nukad kuivalt käinud jne.
Re: karter vastu maad, mootorist õli väljas tänu eesti teedele
mul oli täpselt sama asi 2 nädalat tagasi ja kiirus oli 30km/h, lihtsalt lohk, ei midagi muud, ja tõmbas korgi koos põhjaga maha(tüki põhjast)...uus õli, tihend, põhi+töö kokku 100€
mul vedas niipalju, et ei sõitnud eriti kaua edasi, nagu tuli põlema hakkasin, selleks ajaks olin kodus.
Politseist niipalju, kui tahad teehooldajalt raha nõuda õnnetuse korral, siis selleks peab olema löökauk tees ja see peab olema vähemalt 10cm sügav, muidu ei korva...
mul vedas niipalju, et ei sõitnud eriti kaua edasi, nagu tuli põlema hakkasin, selleks ajaks olin kodus.
Politseist niipalju, kui tahad teehooldajalt raha nõuda õnnetuse korral, siis selleks peab olema löökauk tees ja see peab olema vähemalt 10cm sügav, muidu ei korva...
Re: karter vastu maad, mootorist õli väljas tänu eesti teedele
Nende diiselmootoritega ongi nii et ei ole siin juhti väga mõtet süüdistada, karter on liiga madalal. Kes on katki sõitnud see teab kui hell koht see on aga ettevaatlik peab jah olema. Endalgi olen katki sõitnud aga õnneks töötas kompuutri hoiatus et õli on vähe. Jätsin masina seisma ja vaatasingi et õlirida järel.
Re: karter vastu maad, mootorist õli väljas tänu eesti teedele
Mul ka diisel, aga karter päris mitu korda käinud vasta maad. Olen kohe kinni pidand ja alla vaatand, aga õnneks pole juhtund midagi. Ükskord isegi muruplatsil, kus oli muru niitmata, sõitsin vastu mingit raudtoru, mis oli maa seest väljas. Siis käis küll mõnus pauk seal alla, kuid õnneks siis ka ei juhtunud midagi. Aind mõned kriimustused seal tala peal.
Re: karter vastu maad, mootorist õli väljas tänu eesti teedele
Heh hyppekad palju hullemad, mu teiseks masinaks skorpa ja s6itsin sumpb alt koos tagumise pamperiga, ometi k6rgem masin ja s6itsin u 60 kui j2rSku tuli 3 hypet j2rjest, rattad t6stis lendu. Skorpal vedrud ja amordid veits pehmemad ja k2is ilge kolin, sis oli nagu tank. Sumpa l6i stange puru, Nyyd paar p2eva tagasi pandi alles m2rgid yles