küsimus siis selles, et 100kW lendas eelmise omaniku käes õlipump laiali, ja tegi hirmsat häält, kuna omal oli 85kw olemas, sai see peale pandud.
kuid pannes tuli palju erinevusi välja. ei sobi karter, õlivõttur ja palju muud.
kuid kõige suure probleem tekkis sisselaske kollega.läheb vastu tulemüüri, kui mootor normaal asendis patjade peal on.
kas nüüd originaalis on kolle teistsugune?
85kW on pärit calibra pealt.
auto muidu 94 aasta omega B manuaal kast.
kas kellelgi on pilti, mõne 85kw omega kapotialt, et kuidas ta originaalis peaks välja nägema?
või tuleb tulemüüri relakaga tuunida veits?
K:100kw-->85kw
Re: K:100kw-->85kw
Aga pane 100 kilowatise õlivõttur ja karter, nendel alumised pooled samad. Aga mis seal starteril nii erinevust on?
Ja kollektoril on kuju väheke teine, kui lõigata ei taha pead B Omega kollektori otsima. Üks kapotialune pilt ka

Ja kollektoril on kuju väheke teine, kui lõigata ei taha pead B Omega kollektori otsima. Üks kapotialune pilt ka
Re: K:100kw-->85kw
õlivõttur ja karter on juba jah 100kW omad ja vahetatud.
aga eks peab siis veidi lõikama seda värki seal.
omega A oli vähemalt sama kolle, seepärast arvasingi, et ju see ka sama on.
aga eks peab siis veidi lõikama seda värki seal.
omega A oli vähemalt sama kolle, seepärast arvasingi, et ju see ka sama on.