LUKKU
Re: K: Esiratta laagri vahetus
omega b puhul siis nii:
Auto üles tõsta, ratas alt ära, pidurisuport maha kakkuda, piduriketas kah minema, rummu otsast plekktopsik ära võtta. Selle all on suht suur mutter see lahti kruttida ja ongi laager käes. Nii lihtne see ongi
Auto üles tõsta, ratas alt ära, pidurisuport maha kakkuda, piduriketas kah minema, rummu otsast plekktopsik ära võtta. Selle all on suht suur mutter see lahti kruttida ja ongi laager käes. Nii lihtne see ongi

Re: K: Esiratta laagri vahetus
Ja kõige odavamat laagrit mitte kasutada.
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
Re: K: Esiratta laagri vahetus
Aitäh kõigile. Ise ostsin 44 eurise PowerDrive oma. Eks ole näha mis saab
Re: K: Esiratta laagri vahetus
küsin juurde, et igas poes küsiti, et kas armeeritud auto või mitte, et no kas armeeritud auto laager on sama? kui jah siis tasub ju see võtta see kõigesuurema koormuse jaoks mõeldud.
Re: K: Esiratta laagri vahetus
Sai eile enda omegal ka vahetatud mõlemad esimesed. Läksid Meyle 50euri tk laagrid ja mõlemal on lõtkud sees, ilma et oleks sõitmagi läinud. Samas maanteel sõites oli vaikne ja pidurdades enam kerget vibra roolis polnud. Aga uuel siiski lõtku ju ei tohiks olla?
Re: K: Esiratta laagri vahetus
320nm-iga keerasin. Ja see peaks õige tugevus olema. Niipalju kui ma foorumitest vaatasin ja autodatast jms, siis oli igalpool 320nm kirjas.
Re: K: Esiratta laagri vahetus
Sain enda rattalaagri kmpl-tiga kaasa teised mutrid. Algul panin uue mutri siis jäi ka lõtkuma ja pärast panin vana tagasi pold mitte midagi. ja käik korras.