Kliimasüsteemi täitekorgiga (madalrõhu štutser) selline jama, et on nii ära oksüdeerunud, et ei saa seda ventiiliklappi kätte seest, sai puhastatud ja leotatud, ei midagi, lõpuks läks ventiilipea keeramisega katki. Sai pusitud, treitud viili kolmnurkne ots teravaks ja kergelt sisse kopsatud, et ehk annab keerama. Ei andnud, auk lihtsalt läks suuremaks (ventiilis). Töökodades kehitatakse õlgu, keegi pole kokku puutunud, ei juleta ette võtta.
Sai küll aeg broneeritud kliimasüsteemi remondiga tegelevas ettevõttes, aga ehk keegi on sellega juba kokkupuutunud, oskab nõu anda? Kas see pealmine torumoodi jupp käib ka maha (vindiga või on pressitud)?
Täpsemalt meenutab see autoventiili, ainult veidi teise kujuga, kes kokku puutunud, saab ehk aru.
Vahetuse pean ette võtma, kuna vanast gaas lekkis välja aastaga. Uue tellisin läbi VikingMotorsi Rootsist (maksis koos uue korgiga ca 6 eur).
Omega 2.0 16V 97a.
K: Kliima täiteventiili jama
Re: K: Kliima täiteventiili jama
Pole küll ise suurt kokku puutunud, aga arvan, et parem vaheta terve toru välja kasvõi kasutatud jupi vastu selle asemel, et selle kinnioksüdeerunud katkise nipliga möllata. Mul läks hästi, peale täitmist jäi sama nippel susisema, aga peale hetkelist vajutust südamikule käis üks sutsakas ja ventiil jäi pidama.
Re: K: Kliima täiteventiili jama
Lisan ka minupoolse tegevuse, mille mure päädis:
- kontroll suht ainsa (Jõhvi kandis) auto kliimasüsteemide firmas - 26 €: öeldi, et tuleb vahetada kõrgsurve toru, hind 554 eur + töö.
- järgmise päeva õhtul võtsime naise kasuisaga ise asja ette, ettevaatlikult puurisime vanasse ventiili/klappi augu sisse, vaikselt lagunes ära, saime tükkhaaval kätte (alumine klapi osa siiski kukkus voolikusse), keerasime vindikeerajaga keerme üle, keerasime sisse uue ventiili/klapi. Lubatud tasu talle kuuspakk
- käisin tuttava juures, täitsin süsteemi tasuta uue freooniga, kuskilt leket ei näidanud, ventiil/klapp pidas, rõhk oli sees.
Hetkel paar päeva ringi kärutanud ja nagu sügavkülmas, kõik toimib:)
Ainus kartus on selle voolikusse kukkunud väikese metallklapi pärast, et kui satub kompressorisse nt, mis siis võib juhtuda, aga elame näeme.
- kontroll suht ainsa (Jõhvi kandis) auto kliimasüsteemide firmas - 26 €: öeldi, et tuleb vahetada kõrgsurve toru, hind 554 eur + töö.
- järgmise päeva õhtul võtsime naise kasuisaga ise asja ette, ettevaatlikult puurisime vanasse ventiili/klappi augu sisse, vaikselt lagunes ära, saime tükkhaaval kätte (alumine klapi osa siiski kukkus voolikusse), keerasime vindikeerajaga keerme üle, keerasime sisse uue ventiili/klapi. Lubatud tasu talle kuuspakk

- käisin tuttava juures, täitsin süsteemi tasuta uue freooniga, kuskilt leket ei näidanud, ventiil/klapp pidas, rõhk oli sees.
Hetkel paar päeva ringi kärutanud ja nagu sügavkülmas, kõik toimib:)
Ainus kartus on selle voolikusse kukkunud väikese metallklapi pärast, et kui satub kompressorisse nt, mis siis võib juhtuda, aga elame näeme.
Re: K: Kliima täiteventiili jama
No siis ju kokkuhoid missugune 
See toru ju alumiiniumist peaks olema, kuid klapp mingi teine metall, et kui magnet vahele panna siis to ju peaks kätte saama selle sissekukkunud osa.

See toru ju alumiiniumist peaks olema, kuid klapp mingi teine metall, et kui magnet vahele panna siis to ju peaks kätte saama selle sissekukkunud osa.
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,
