Tere, sain mõni nädal tagasi omale omega b 2.0 100 kw 1994 aasta, manuaalkast. Ei ole selle autoga väga kursis veel, otsisin oma murele siit teemadest vastust aga päris õiget asja ikka ei leidnud..
Mure siis selline et eile sai sõidetud, kõik toimis ilusasti jätsin auto seisma, mõne aja pärast panin tööle... lõi sellise kerge hetkelise õli kärsaka korraks sisse,...okei kadus ära, ei pööranud sellle erilist tähelepanu ja tundus kõik korras olevat. mõne aja pärast sõites kui sidurit vajutasin oli sidur pooleldi kadunud ja nii ta aina rohkem kadus kuni pedaal oligi täiesti kerge, mitte mingit koormust pold ja käigud sisse ei läinudki enam... see kõik toimus umbes 20 minuti jooksul. sidur töötas varem laitmatult, ei libisenud ega midagi, Ehk keegi targem oskab aidata milles võib probleem olla, kas võis mõni mansett kuskilt minna või miskit sellist ? Et kuskandist lammutama peaks Ettetänades..
Siduri probleem
Re: Siduri probleem
Kontrolli piduri õli anuma taset kui see on vähenenud siis lisa juurde ja pumpa sidurit. Kui sidur hakkab korraks toimima ja õli uuesti ära kaob siis arvatavasti töö silindril mansetid läbi. Väga raske nägematta ölda aga järjekord selline et õli kadumist otsi pedaali silindri juurest kapoti alt siis pedaali juurest salongist siis sealt torupidi edasi kastini siis käigukasti alumises esimeses ääres on plekk kui sealt vahelt tuleb tilgub siis töösilinder (võibolla pead mõne pleki poldi lahti laskma muidu ei näe leket ). Kui tuleb kastist siis kast maha ja uus silinder vana remont ei tasu ennast ära.
Re: Siduri probleem
Suured tänud abi eest, väga hästi oli seletatud, sain palju targemaks. Aga jah tilkus käigukastist ja nüüdseks kast maas ning ootab uut silindrit.
Re: Siduri probleem
Kahjuks omega b on ehitatud sedasi et töö silinder koos survelaagriga paikneb kasti kesk-võlli ümber....
Re: Siduri probleem
Mul lakkas ka ükspäev sidur toimimast.Vahetusse läks kogu komplekt-ketas,töösilinder.Kokku tööga 457€. 
