K:2.0 100kw mootoriga mure
K:2.0 100kw mootoriga mure
Mure on siis järgmine,et ühel heal päeval täiesti tühja koha pealt hakkasid hüdrokad klõbisema ja mitte üks ega kaks vaid enamvähem kõik korraga.Järgmise päeva õhtul vaatasin et kui auto käima panna jääb õlituli põlema umbes 10-30 sekundit ja siis kustub ära ja sõidu ajal on kustus.Kuna õli oli juba umbes 6000km sõitnud mõtlesin et ega hullemaks ei tee ja proovin et vahetan ära ja vaatan mis siis teeb.Vahetasin õli ära aga paremaks ei teinud mitte midagi.Endal on mõte et äkki õlipump väsis ära aga äkki keegi targem oskab midagi pakkuda milles võiks viga olla.
Tänud kes aidata oskavad!
Tänud kes aidata oskavad!
Re: K:2.0 100kw mootoriga mure
ära enam sõida ilmselt õli pump ,oled õnnega koos kui vänt veel korras on .mul oli just sama jama.omega20 kirjutas:Mure on siis järgmine,et ühel heal päeval täiesti tühja koha pealt hakkasid hüdrokad klõbisema ja mitte üks ega kaks vaid enamvähem kõik korraga.Järgmise päeva õhtul vaatasin et kui auto käima panna jääb õlituli põlema umbes 10-30 sekundit ja siis kustub ära ja sõidu ajal on kustus.Kuna õli oli juba umbes 6000km sõitnud mõtlesin et ega hullemaks ei tee ja proovin et vahetan ära ja vaatan mis siis teeb.Vahetasin õli ära aga paremaks ei teinud mitte midagi.Endal on mõte et äkki õlipump väsis ära aga äkki keegi targem oskab midagi pakkuda milles võiks viga olla.
Tänud kes aidata oskavad!
Re: K:2.0 100kw mootoriga mure
Kui õlituli jääb külmkäivitusel põlema(~30 sek.!!!) siis on mingi suur jama.
Õlivõttur lahti,umbes või õlivann mõlki sõidetud
Õlivõtturi ja õlipumba korpuse vaheline O-tihend läbi
Õlipump ise...
See et õlipump päevapealt sellist asja tegema hakkab on natuke kahtlane minumeelest.
Egas muud kui õlivann maha ja asja ligemalt uurima.
Mul on selline asi läbi tehtud muide aga õlituli põles umb.5-max10 sek.Lõpuks vahetasin õlipumba ää.Ostsin poest uue,kasutatud pumpa ei soovita mitte mingil juhul(kurvad kogemused endal)
Õlivõttur lahti,umbes või õlivann mõlki sõidetud
Õlivõtturi ja õlipumba korpuse vaheline O-tihend läbi
Õlipump ise...
See et õlipump päevapealt sellist asja tegema hakkab on natuke kahtlane minumeelest.
Egas muud kui õlivann maha ja asja ligemalt uurima.
Mul on selline asi läbi tehtud muide aga õlituli põles umb.5-max10 sek.Lõpuks vahetasin õlipumba ää.Ostsin poest uue,kasutatud pumpa ei soovita mitte mingil juhul(kurvad kogemused endal)
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: K:2.0 100kw mootoriga mure
härrA Tim, küsiks huvipärast, et kas on kuskil see olemas juba kirjas või viitsid ehk ise seletada kuidas täpsemalt step by step enamvähem õlipumpa vahetada jne?
Re: K:2.0 100kw mootoriga mure
Peaks sel juhul teema how to´sse tegema aga...kui sul endal eriline rutt on siis pm.fallschirmjager kirjutas:härrA Tim, küsiks huvipärast, et kas on kuskil see olemas juba kirjas või viitsid ehk ise seletada kuidas täpsemalt step by step enamvähem õlipumpa vahetada jne?
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: K:2.0 100kw mootoriga mure
Rihm maha
Karteripõhi alt, õlitoru lahti
Väntvõlli otsast rihmarattad maha
Kuuskant poldil lahti ja tõmbad lihtsalt väntvõlli otsast ära pumba(ettevaatlikult, seal vahel on ka tihend)
Seest väljapoole surud puupulgaga simmeka välja
Ära urgitse kruvikaga seda simmekat servast, suht pehme alumiinium ja hakkab hiljem jooksma.
Uus simmekas õliga kokku
Karteripõhi alt, õlitoru lahti
Väntvõlli otsast rihmarattad maha
Kuuskant poldil lahti ja tõmbad lihtsalt väntvõlli otsast ära pumba(ettevaatlikult, seal vahel on ka tihend)
Seest väljapoole surud puupulgaga simmeka välja
Ära urgitse kruvikaga seda simmekat servast, suht pehme alumiinium ja hakkab hiljem jooksma.
Uus simmekas õliga kokku
Re: K:2.0 100kw mootoriga mure
Tim kirjutas:Kui õlituli jääb külmkäivitusel põlema(~30 sek.!!!) siis on mingi suur jama.
Õlivõttur lahti,umbes või õlivann mõlki sõidetud
Õlivõtturi ja õlipumba korpuse vaheline O-tihend läbi
Õlipump ise...
See et õlipump päevapealt sellist asja tegema hakkab on natuke kahtlane minumeelest.
Egas muud kui õlivann maha ja asja ligemalt uurima.
Mul on selline asi läbi tehtud muide aga õlituli põles umb.5-max10 sek.Lõpuks vahetasin õlipumba ää.Ostsin poest uue,kasutatud pumpa ei soovita mitte mingil juhul(kurvad kogemused endal)
Kas oskad äkki mind ka selles suhtes valgustada et kas karteri põhi tuleb niisama ära või peab mootorit kergitama?
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: K:2.0 100kw mootoriga mure
Mis mõttes milline põhi ja millega kinni?Auto 95 aasta kui see midagi muudab.Omega Sport Packet kirjutas:Oleneb milline põhi Sul ja millega kinni.
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: K:2.0 100kw mootoriga mure
Karteripõhjad erinevad, kas yhes tykis või kahes tykis.Millega kinni, kas tavalised poldipead või torxid või sisekuuskandid.
Kui kaheosaline põhi siis ilma tõstmata naljalt kätte ei saa.
Kui yhes tykis mis peaks 95 olema siis saad kätte ka.
Kokkuvõttes paras ettevõtmine, rihmarullid kõik maha, katteplekk eest pool mootorit lammutad laiali.
Kui kaheosaline põhi siis ilma tõstmata naljalt kätte ei saa.
Kui yhes tykis mis peaks 95 olema siis saad kätte ka.
Kokkuvõttes paras ettevõtmine, rihmarullid kõik maha, katteplekk eest pool mootorit lammutad laiali.
Re: K:2.0 100kw mootoriga mure
Omega Sport Packet kirjutas:Karteripõhjad erinevad, kas yhes tykis või kahes tykis.Millega kinni, kas tavalised poldipead või torxid või sisekuuskandid.
Kui kaheosaline põhi siis ilma tõstmata naljalt kätte ei saa.
Kui yhes tykis mis peaks 95 olema siis saad kätte ka.
Kokkuvõttes paras ettevõtmine, rihmarullid kõik maha, katteplekk eest pool mootorit lammutad laiali.
Põhi on jah ühes tükis ja tavaliste poltidega kinni.Kas sa oled kindel et selle saab niisma kätte.Olen vist sunnitud kodus hoovi peal seda ära võtma ja oleks halb üllatus kui selgub et ei saa kätte seda.
Tänud!
Re: K:2.0 100kw mootoriga mure
Vahet pole mitmes tükis see õlivann on...
Mul algusaastate masin ja plekist õlivann,ilma mootori patja lahtilaskamta ja mootorit tõstmata õlivanni kätte ei saa.

Toestatud mootoripadi.

Mul algusaastate masin ja plekist õlivann,ilma mootori patja lahtilaskamta ja mootorit tõstmata õlivanni kätte ei saa.

Toestatud mootoripadi.

Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: K:2.0 100kw mootoriga mure
Ei saa!Sest...õlivann ei mahu karteripõhja tihendi metall osast mitte kudagi mööda,puudu jääb ~1 cm.Foorumis keegi väitis,et saab aga mina ei saanud mitte kudagi ilma mootorit tõstmata.Omega Sport Packet kirjutas:Miks ei saa?
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: K:2.0 100kw mootoriga mure
Omegal ei saa vist mootoril midagi vahetada, ilma mootorit tõstmata.. isegi starterit mitte. 
