K:Niiske ilm

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Vasta
nero75

K:Niiske ilm

Postitus Postitas nero75 »

Nii siis, masinaks 2.0 100kw manual, pärast korralikku vihmasadu mootor käivitub longates, käima aga läheb, natuke turtsub ja siis ok, sooja ja kuiva ilmaga probleemi pole.Et siis mis ja kus on see asi mis niiskust saab?
Adi King
Huviline
Postitusi: 309
Liitunud: 15 Apr 2008 20:01
Asukoht: Saaremaa, Kuressaare

Re: K:Niiske ilm

Postitus Postitas Adi King »

Jagaja kaas äkki vigane...
Opeli fänn
BMW e60 530d 170kw.
opelist

Re: K:Niiske ilm

Postitus Postitas opelist »

On olnud juhuseid, kus klaasipesudüüside vahelt läheb vesi sisse ja ning liigub edasi süütemoodulini, samuti võib vesi siseneda kojameeste all oleva plastiku serva vahelt. Tekita kunstlik paduvihm - võta kastmisvoolik, ujuta natuke ning vaata, kus ja mis.
Adi King kirjutas:Jagaja kaas äkki vigane...
Jagajat sellel mootoril pole.
nero75

Re: K:Niiske ilm

Postitus Postitas nero75 »

Nüüd siis selline lugu, terve öö sadanud, auto käivitus normaalselt, naist tööle viies sõitsin läbi päris suurest lombist, autol kohe hing kinni, umbes 5 minutit sõitsin asula vahel proovides erinevate käikudega tuure üles saada, kohapeal seistes käis longates, läksin maanteele jube aeglaselt kogus tuure üles ja hääl oli justkui kuskilt maapõhjast, kui olin paar kilomeetrit sõitnud ja kiirus oli 90, köhatas äkki ja tõmme tuli tagasi, kodu juurde jõudes proovisin veel korra kiirendada hetkeks võttis hinge kinni aga siis läks ilusti, ühesõnaga pritsib minu oomile alt poolt kuhugi elutähtsasse organisse vett mis omakorda pärsib mootori tööd, minu arvamus oleks et kuskilt õhu võtu kohast aga on see üldse võimalik? Paluks siis abi, et kuhu see vesi ikka läheb ja mis sellega teha annab!
nero75

Re: K:Niiske ilm

Postitus Postitas nero75 »

nero75 kirjutas:Nüüd siis selline lugu, terve öö sadanud, auto käivitus normaalselt, naist tööle viies sõitsin läbi päris suurest lombist, autol kohe hing kinni, umbes 5 minutit sõitsin asula vahel proovides erinevate käikudega tuure üles saada, kohapeal seistes käis longates, läksin maanteele jube aeglaselt kogus tuure üles ja hääl oli justkui kuskilt maapõhjast, kui olin paar kilomeetrit sõitnud ja kiirus oli 90, köhatas äkki ja tõmme tuli tagasi, kodu juurde jõudes proovisin veel korra kiirendada hetkeks võttis hinge kinni aga siis läks ilusti, ühesõnaga pritsib minu oomile alt poolt kuhugi elutähtsasse organisse vett mis omakorda pärsib mootori tööd, minu arvamus oleks et kuskilt õhu võtu kohast aga on see üldse võimalik? Paluks siis abi, et kuhu see vesi ikka läheb ja mis sellega teha annab!
:arrow: :arrow: :arrow:
kalmer1102

Re: K:Niiske ilm

Postitus Postitas kalmer1102 »

Kui vesi mootorisse läheb siis peaks ka valget auru hakkama välja tulema tagant.
nero75

Re: K:Niiske ilm

Postitus Postitas nero75 »

kalmer1102 kirjutas:Kui vesi mootorisse läheb siis peaks ka valget auru hakkama välja tulema tagant.

Valget auru ei tule, kas selline asi on võimalik, et mõnda aega tagasi vahetati mul kat ära, kuna see läks nii umbe et ainuke koht kust õhk välja tuli oli vljalaske-kollektori tihendi vahelt, pärast vahetust ja 1500 km hakas natuke lörisema, arvasin et kati keevitus andis kuskilt järgi, käisin sumbsi mehe juures, ütles et sumps täitsa ok aga et väljalaske juurest tundub et kuskilt tuleb.Nii siis tekib selline tunne, kui gaasi anda podiseb, jalg gaasilt maas ei podise, see tähendab et sealt ei pressi sell hetkel miskit ja sel momendil tekib sumbutajasse vaakum, sõites läbi aga veest tõmbab sealt kollektori juurest kuskilt sumpsi vett, mis aga omakorda ummistab kati ära ja ongi hing kinni, kui siis väheke kuuma anda, kuivab vesi ära ja asi jälle jonks????
nero75

Re: K:Niiske ilm

Postitus Postitas nero75 »

Nii, nagu siin vist kombeks on, ise küsin ise vastan, vihmale tekkis väike paus ja läksin siis asja kaema, õhu võtu toru ots tuleb siis ette radika juurde, sõites läbi ilmatumast lombist, õnnestus mul filtri kopsik vett täis tõmmata.Vaatepilt mis filtri kopsikut avades ette lõi oli märg filter ja umbes sendine kiht vett kopsiku põhjas(arvan et kui lombi läbisin oli seda seal olulisemalt rohkem, lihtsalt jõudis aurustuda).Kuivatasin ära kopsiku ja filtri, ei mingit probleemi enam, ju siis ikka amfiib-auto Omega pole, tekkis ainult küsimus, et kas tõesti see õhuvõtu toru nii totakalt ehitatud, mu kunagisel fordil oli sellel torul nii öelda vee koguja,filtrikopsikusse vesi ei jõudnud kunagi, Oomil tundub aga asi hoopis teistsugune!?
nero75

Re: K:Niiske ilm

Postitus Postitas nero75 »

Sain siis veel kinnitust oma Oomi iseärasusest, nimelt mul see tavaline juustu riiv ees, mitte aga originaal võre, seega kõik vesi mis eest sisse tuleb läheb otse sinna torusse, originaal võre puhul nii kindlasti ei juhtuks...
malvatony

Re: K:Niiske ilm

Postitus Postitas malvatony »

kas sellel torul pole mitte auku allpool kust vesi peaks välja minema? või mäletan ma valesti?
nero75

Re: K:Niiske ilm

Postitus Postitas nero75 »

Võibolla seal on kuskil mingi auk aga suurt vee kogugust see paraku vastu võtta ei suuda.
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu

Re: K:Niiske ilm

Postitus Postitas Tim »

Õhukoguja/võtu torus peaks auk sees olema ja õhupuhastaja kopsiku põhjas on auk igasuguse vedeliku ära jooksmiseks.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
nero75

Re: K:Niiske ilm

Postitus Postitas nero75 »

Tim kirjutas:Õhukoguja/võtu torus peaks auk sees olema ja õhupuhastaja kopsiku põhjas on auk igasuguse vedeliku ära jooksmiseks.
Õhuvõtu torus oli auk umbes, kopsikupõhjas on jube väike auk ja lomp oli tõesti suur, paar liitrit korraga torusse ei lähe sellistest äravoolu avadest kiiresti kuhugi ja filtrile piisab suht väiksest vedelikust et see umbe läheks!
Vasta