Hei,
Võhik nagu ma olen sooviksin teada mis nimega neid kutsutakse ning mis otstarvet need omavad. 2 pildi peal kokku 5 juppi, lukksepa koolitust ei nõua aga paari sõnaga võiks teadjam seletada.
4ndast läheb voolik 5ndasse mis hästi ei paista. On selline muna millel 'saturni rõngas' ümber millele ma kasti ümber joonistasin. sealt tuleb nagu miski pulk/hoob ka välja.
http://flopi.net.ee/omega/1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://flopi.net.ee/omega/2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ps. mis selle metall 'topsi' nimi üldse on mille külge enamus neist juppidest ühendub. See sama mille peal on uhke kiri eco tec ja mis istub sisselaske kollektori (ütlesin ma õigesti?) peal.
Abi kapotialuste juppide tuvastamisel
Re: Abi kapotialuste juppide tuvastamisel
1- EGR klap.
2- (IAC) ehk tühikäigumootor.
3- auto vaakumi alguspunkt.
4- selle vaakum klapi abil muudetakse sisselaskes õhu voolamise nurka (avatakse 6 lisa kanalit, töötab sünkroonselt mootori ees oleva õhusamba muutmise klapiga).
5- ei saa aru mida oled tähistanud aga ehk on see väike hoovaga membraan mis tegelikult teeb puktis 4 mainitud tööd (pildil4 klap annab käsu ja 5 teeb tööd
Loodan etoli abi
2- (IAC) ehk tühikäigumootor.
3- auto vaakumi alguspunkt.
4- selle vaakum klapi abil muudetakse sisselaskes õhu voolamise nurka (avatakse 6 lisa kanalit, töötab sünkroonselt mootori ees oleva õhusamba muutmise klapiga).
5- ei saa aru mida oled tähistanud aga ehk on see väike hoovaga membraan mis tegelikult teeb puktis 4 mainitud tööd (pildil4 klap annab käsu ja 5 teeb tööd
Loodan etoli abi

Re: Abi kapotialuste juppide tuvastamisel
Abi oli kindlasti.
Ma otsin taga tegelikult sellist asja nagu 'külmkäivitus mootor' vms. Nimelt üks natuke lukksepa moodi inimene mainis, et see pidada mustaks saama/õli koguma ja siis probleeme tekitama. Igatahes toimus see teise vestluse käigus ja kuna minu jaoks nö tundmatu termin siis mulle ehk päris õige nimetus meelde ei jäänud. Pidi reguleerima seda segu mis peale jookseb olenevalt siis sellest kas auto mootor on külm või soe.
EDIT: Mootor on ehk vale sõna sest kui ma õigesti mäletan oli juttu mingist klapist. Ühtlasi jah nr 5 tundub olevat see mida sa kirjeldasid.
Ma otsin taga tegelikult sellist asja nagu 'külmkäivitus mootor' vms. Nimelt üks natuke lukksepa moodi inimene mainis, et see pidada mustaks saama/õli koguma ja siis probleeme tekitama. Igatahes toimus see teise vestluse käigus ja kuna minu jaoks nö tundmatu termin siis mulle ehk päris õige nimetus meelde ei jäänud. Pidi reguleerima seda segu mis peale jookseb olenevalt siis sellest kas auto mootor on külm või soe.
EDIT: Mootor on ehk vale sõna sest kui ma õigesti mäletan oli juttu mingist klapist. Ühtlasi jah nr 5 tundub olevat see mida sa kirjeldasid.
Re: Abi kapotialuste juppide tuvastamisel
Nr 2 ehk tühikäigumootor põhjustab EcoTec mootoritel tihti probleeme. Kas mootor ei tööta korrektselt või lihtsalt enda harimise eesmärgil uurid?
Re: Abi kapotialuste juppide tuvastamisel
Ei tööta korralikult jah. Ma kunagi mingis teemas nurisenud ka selle üle juba, et kohalt minnes hüppab käes, eriti kuumast peast.
Lugu lõppes sellega, et ma puhastasin tühikäigu 'klapi' ära. Tahes oma silmaga näha kas se klapp ikka töötab jätsin ta selle 'karbi' külge panemata ning igaks juhuks panin sinna tropi ette.
Eks loll õpib oma vigadest. Peale käivitamist lõpetas see õnnetu riidetükk oma tee mootoris klappide juures. Kakkusin 'karbi' pealt maha ja sain õnneks traadijupist ehitatud konksuga ta välja õngitsetud.
Hetkel tundub, et see puhastamine aitas aga ma pole veel ka nii pikka sõitu teinud, et mootor korralikult kuumaks ajada. Ta oli küll kakane aga minu meelest küll mitte nii palju, et ta kuidagipidi oleks suutnud klapi avanemist takistada. Laua peal 12v taha uhasin siis tundus seal küll tugev mootor sees olevat.
Lugesin ka inglise keelesest foorumist midagi selle kohta aga seal oli juttu 2.0 mootori omast ning nad ajasid taga mingit pisikest auku mis pidi kinni ummistuma. Ma oma tühikäigu jupil sellist pisikest auku küll ei tuvastanud. Samas ma ei saa ka inglise keelsetest tehnilistest terminitest täpselt aru kuna ma ei tea eesti keelseidki
Lugu lõppes sellega, et ma puhastasin tühikäigu 'klapi' ära. Tahes oma silmaga näha kas se klapp ikka töötab jätsin ta selle 'karbi' külge panemata ning igaks juhuks panin sinna tropi ette.
Eks loll õpib oma vigadest. Peale käivitamist lõpetas see õnnetu riidetükk oma tee mootoris klappide juures. Kakkusin 'karbi' pealt maha ja sain õnneks traadijupist ehitatud konksuga ta välja õngitsetud.
Hetkel tundub, et see puhastamine aitas aga ma pole veel ka nii pikka sõitu teinud, et mootor korralikult kuumaks ajada. Ta oli küll kakane aga minu meelest küll mitte nii palju, et ta kuidagipidi oleks suutnud klapi avanemist takistada. Laua peal 12v taha uhasin siis tundus seal küll tugev mootor sees olevat.
Lugesin ka inglise keelesest foorumist midagi selle kohta aga seal oli juttu 2.0 mootori omast ning nad ajasid taga mingit pisikest auku mis pidi kinni ummistuma. Ma oma tühikäigu jupil sellist pisikest auku küll ei tuvastanud. Samas ma ei saa ka inglise keelsetest tehnilistest terminitest täpselt aru kuna ma ei tea eesti keelseidki

Re: Abi kapotialuste juppide tuvastamisel
tühikäigu mootor mõjutab autot ainult siis kui gaasipedaali ei vajutata ültse kohalt mineguga pole sell midagi pistmist. 3,0 vaata küünlad, juhtmed, süütepool üle.