Klapikambrikaane tihend sai vahetatud seoses hüdrotõukurite vahetusega kevadel, sai sõidetud mõni kuu, kui oli tunda mootoriruumist levivat õlikärsakat.
Probleemiks oli siis klapikambri kaane tihendi lekkimine, kuna 2.0 ecotec on kergelt väljalaskekollektori poole kaldu, siis valgub õli kuuma kollektori peale ja sealt ka kärsakas. Lasin ära vahetada uuesti kl.kamb.k. tihendi ja töömees lisas veel mootori tagapoole tihendi juurde silikooni. Sain heal juhul kuu aega sõita kui nüüd jälle tihend lekib ja just tagant poolt. Kas on nüüd tegemist sellega, et kuskil on surve ja peksab tihendi vahelt välja või on kaan kõver? Kuidas välja selgitada probleem, olen kindel et uuesti lihtsalt tihendi vahetamisest ei ole jälle kasu.
K: klapikambri kaane tihend lekib
Re: K: klapikambri kaane tihend lekib
Mul ka analoogne probleem.Lekib kaane tagumine ots,nimelt nö.poolkuude vahelt.Kas odava tihendi süü või panin tihendi kehvalt paika.Algul pidas kenasti aga vahepeal oli vaja lahti võtta klapikambrikaan ja pärast panin tihendi paika nii nagu vaja ja nüüd siis ajabki vahelt läbi.Silma järgi vaadates oli kaan sirge.
Peab vist uue tihendi ostma,seekord siis väheke kallima.
Peab vist uue tihendi ostma,seekord siis väheke kallima.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: K: klapikambri kaane tihend lekib
Karteri tuulutus võib olla umbes.Omega A oli talvel umbes ja surus nukvõlli tihendi välja.
Re: K: klapikambri kaane tihend lekib
rohelineomega kirjutas:Karteri tuulutus võib olla umbes.Omega A oli talvel umbes ja surus nukvõlli tihendi välja.
Ma ise mõtlen ka, et äkki on tuulutus umbes, masin on kuidagi jõuetu ka.
Kas lekkiva tihendi pean ikkagi ära vahetama või jääb see ise kinni kui tuulutus korda tehtud?
Re: K: klapikambri kaane tihend lekib
Mul on sama jama et tagand poolt lekib aga ainult üks pool mootoriks on 2,5 v6. Kuidas teada saada kas on karteri tuulutuses viga??
Re: K: klapikambri kaane tihend lekib
Käisin oma murega tulika autoteeninduses ja probleemid lahendatud.
Puhastati ära karteri tuulutus (väike voolik oli umbes)
Lekkisid mootori esiotsa zimmerlingid (150.-)
Klapikaane tihend läks originaal (500.-)
Lisaks lasin teha ka veel rihma vahetuse koos rullikute, veepumbaga ja õlivahetuse.
Mootor nurrub täitsa kenasti nüüd.
Puhastati ära karteri tuulutus (väike voolik oli umbes)
Lekkisid mootori esiotsa zimmerlingid (150.-)
Klapikaane tihend läks originaal (500.-)
Lisaks lasin teha ka veel rihma vahetuse koos rullikute, veepumbaga ja õlivahetuse.
Mootor nurrub täitsa kenasti nüüd.