Omega a 3.0 24v
Omega a 3.0 24v
probleem selles et auto suri kiirendades välja ja enam käima ei lähe. Uurisi ja puurisin netis ja kapoti all, sain vastuseks et arvatavasti jagaja kuna säde puudus, kiskusin jagaja maha ja avastasin et vedrud mis jagajas on täitsa purud need peaks olema need mis süüdet varasemaks keeravad pööretel vms. Kas see võib olla põhjus ka et auto enam ei anna sädet ega käivitu.
Re: Omega a 3.0 24v
Korra võid veakoode ka lugeda.
Nendel vahest hakkab bensupumba relee ka jamama, aitab kui võtta relee välja ja uuesti sisse tagasi panna. Läbi bensupumba relee käib ka pihustite juhtimine. Aga tavaliselt kui see relee jamab siis armatuuris ei sütti mootori tuluke.
Nendel vahest hakkab bensupumba relee ka jamama, aitab kui võtta relee välja ja uuesti sisse tagasi panna. Läbi bensupumba relee käib ka pihustite juhtimine. Aga tavaliselt kui see relee jamab siis armatuuris ei sütti mootori tuluke.
Re: Omega a 3.0 24v
Ise algul kahtlustasin ka kütuse teemat kuid mootori tuli põleb ja kütus peale tuleb katsetasin sealt rõhu ventiilist mis pritsungi juures on ja rõhk on olemas. Vea koodiks andis 31 mis ma aru sain et peabki andma kui mootor ei tööta
Re: Omega a 3.0 24v
Ja üks asi oli ka veel kui mootori välja lülitas näitas mingiks hetkeks ~2sek mootori tuld
Re: Omega a 3.0 24v
No need mootorid lähevad ka siis käima kui jagaja küljest hallianduri pistik lahti on. Ja kui süütepoolist mingitki sädet ei välju siis kahtlustaks esimese asjana bensupumba releed. Halvemaljuhul aju ennast.
Mõõda süütepoolile tulevat pinget ka, see peab +12V olema ja must juhe.
Mõõda süütepoolile tulevat pinget ka, see peab +12V olema ja must juhe.
Re: Omega a 3.0 24v
homme teen halli andurile testi kas töötab, üks asi mis veel võimalik on vända andur
Re: Omega a 3.0 24v
See masin läheb ka ilma halliandurita käima.
Kui sul sädet süütepoolist ei välju siis otsiks viga elektroonika poolelt. Pole küll kuulnud et nendel väntvõlli põõrlemisandur katki läheb aga alati on kõik võimalik. Seda on õnneks lihtne vahetada.
Igaksjuhuks küsin üle, kas oled reaalselt ikka kontrollinud et jagajani säde ei jõua? Internetis on palju kordi selliseid asju ette tulnud kui jäetakse mõni asi kontrollimata...
Kui sul sädet süütepoolist ei välju siis otsiks viga elektroonika poolelt. Pole küll kuulnud et nendel väntvõlli põõrlemisandur katki läheb aga alati on kõik võimalik. Seda on õnneks lihtne vahetada.
Igaksjuhuks küsin üle, kas oled reaalselt ikka kontrollinud et jagajani säde ei jõua? Internetis on palju kordi selliseid asju ette tulnud kui jäetakse mõni asi kontrollimata...
Re: Omega a 3.0 24v
jah jagajani säde ei jõua olen kontrollinud, kas pole nii et süütepool nüüd tööle hakkaks ja paugutama hakkaks poleks vaja mingit signaali et mootor nüüd käib ringi ja ta peaks saama selle signaali nii vända kui ka jagaja halli andurilt.
Re: Omega a 3.0 24v
Oma impulsi saab ta ikka väntvõlli andurist. Jagaja halliandur on niiõelda nukkvõlliandur.
Süütepool võib ka katki olla või siis on jagajasse minev juhe puruks mis on vähetõenäoline.
Süütepool võib ka katki olla või siis on jagajasse minev juhe puruks mis on vähetõenäoline.
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Omega a 3.0 24v
Kui on siis kontrolli ka jagaja rootorit.Roototi kiilu, teinekord lööb kiilu ära ja samad nähtused.
Re: Omega a 3.0 24v
Loed sa ka eelnevat teksti, jagajasse ei jõua mingisugust sädet.Omega Sport Packet kirjutas:Kui on siis kontrolli ka jagaja rootorit.Roototi kiilu, teinekord lööb kiilu ära ja samad nähtused.