K:Tagumiste piduriklotside vahetus.
K:Tagumiste piduriklotside vahetus.
Jama siis järgmine, et esimesed klotsid vahetatud kuid tagumistega on probleeme. Ei saa kuidagi neid tifte kätte seal, mis klotse kinni hoiab. Ole neid korduvalt peksnud ja neil otsad sodid juba. Tahaks teada kuidas kellelgi see asi on lahenenud ja kuidas peaks toimima. Lisan veel selle, et lasin würthi määret ja puhastasin ka kuigipalju roostest aga mis ei liigu on tiftid. Olen neid juba korralikult peksnud.
Plaanis ka veel käsipiduri klotsid ära vahetada.
Samas küsiks veel, et mida sisaldavad käsipiduri paigaldus komplekt ja tagumiste piduriklotsida paigaldus komplekt. Kas need on vajalikud või soovitatavad.
Mure on tõsine 2 päeva jeblanud nendega ja see kuu on ÜV.
Ette tänades,
Raivo.
Plaanis ka veel käsipiduri klotsid ära vahetada.
Samas küsiks veel, et mida sisaldavad käsipiduri paigaldus komplekt ja tagumiste piduriklotsida paigaldus komplekt. Kas need on vajalikud või soovitatavad.
Mure on tõsine 2 päeva jeblanud nendega ja see kuu on ÜV.
Ette tänades,
Raivo.
Re: K:Tagumiste piduriklotside vahetus.
Soovitan võtta supord pooleks, see käib 4ja poldiga. Ise nii teinud ja pole kunagi olnud probleeme. Ainult pead jälgima, et hiljem tarvis õhutada.
Käsipiduri komplekst sisaldab: http://www.ladu24.ee/et/ladu2/3859/7026 ... 0,0/312754
Ketaspiduri komplekt taha sisaldab: http://www.ladu24.ee/et/ladu2/3859/7026 ... 0,0/917784
Käsipiduri komplekst sisaldab: http://www.ladu24.ee/et/ladu2/3859/7026 ... 0,0/312754
Ketaspiduri komplekt taha sisaldab: http://www.ladu24.ee/et/ladu2/3859/7026 ... 0,0/917784
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,

Re: K:Tagumiste piduriklotside vahetus.
Ma ise mõtlesin, et kui lisakompletis uued tiftid on kaasas siis vb oleks parem läbi puurida. Kuna olen üritanud suportit pooleks võtta ja ei ole mitte kergem, poltide pead suht mädad ja ei saa ei lehe, silmuse ega padruniga korralikult otsa. Ennem keeran kandid maha kui lahti saan. Suhteliselt roostes see asi ikka seal taga. Ja pean mainima, et ega ma oskustega ka eriti ei hiilga. Kõik käib katse-eksitus meetodil.reims86 kirjutas:Soovitan võtta supord pooleks, see käib 4ja poldiga. Ise nii teinud ja pole kunagi olnud probleeme. Ainult pead jälgima, et hiljem tarvis õhutada.
Käsipiduri komplekst sisaldab: http://www.ladu24.ee/et/ladu2/3859/7026 ... 0,0/312754
Ketaspiduri komplekt taha sisaldab: http://www.ladu24.ee/et/ladu2/3859/7026 ... 0,0/917784
Lugupidamisega,
Raivo.
Re: K:Tagumiste piduriklotside vahetus.
Supporteid lammutada mina küll ei soovita,pärast pead veel sinna tihendeid muretsema,et pidama jääks jne.Ka piduritoru ja õhutusnipplite lahtikeeramine võib kurvalt lõppeda.Kuigi jahh...nt.enne ülevaatust soovitan pidureid alati igaks juhuks õhutada!
Tagumise sõidupidurite nn.paigalduskomplekt sisaldab(tuleb siiski eraldi asjad tellida) tifte ja nö.klotside fikseerimis klambreid.Ise sõitsin umb.aastakese ilma nende klambriteta ringi(vanad roostetasid ära),kuna klambrid hoiavad klotse paigal,et need ei koliseks/vibreeriks,siis minul möödus sõit tagumiste klotside kolina saatel ja pealegi olid tiftid läbi kulumas(vt.pilte).Seega on need klambrid siiski vajalikud.
Kui uued jupid käes,lõika kasvõi rellakaga tiftid läbi,saad jupikaupa ikka kätte.Kinni on roostetanud tõenäoliselt tiftide tagumistes otstes olevad "rõngad",otsad vaevalt et kinni on.
Minul käis asi igastahes valutult,umb.tunniga olid jupid paigas.Tellisin automaailmast jupid ära(teistmetes eurodes oli telefoni teel jutt!),kohale minnes aga selgus et telliti ATE jupid ja raha taheti ~30.-


siin näha tiftid(vanad/uus) ja tihvtide fikseerimis "rõngad",mis sulle peavalu valmistavad.

ja lahtivõetud support,see lahtivõtmine ei pruugi lihtne olla,poldid on korralikult kinni roostetanud.

Tagumise sõidupidurite nn.paigalduskomplekt sisaldab(tuleb siiski eraldi asjad tellida) tifte ja nö.klotside fikseerimis klambreid.Ise sõitsin umb.aastakese ilma nende klambriteta ringi(vanad roostetasid ära),kuna klambrid hoiavad klotse paigal,et need ei koliseks/vibreeriks,siis minul möödus sõit tagumiste klotside kolina saatel ja pealegi olid tiftid läbi kulumas(vt.pilte).Seega on need klambrid siiski vajalikud.
Kui uued jupid käes,lõika kasvõi rellakaga tiftid läbi,saad jupikaupa ikka kätte.Kinni on roostetanud tõenäoliselt tiftide tagumistes otstes olevad "rõngad",otsad vaevalt et kinni on.
Minul käis asi igastahes valutult,umb.tunniga olid jupid paigas.Tellisin automaailmast jupid ära(teistmetes eurodes oli telefoni teel jutt!),kohale minnes aga selgus et telliti ATE jupid ja raha taheti ~30.-


siin näha tiftid(vanad/uus) ja tihvtide fikseerimis "rõngad",mis sulle peavalu valmistavad.

ja lahtivõetud support,see lahtivõtmine ei pruugi lihtne olla,poldid on korralikult kinni roostetanud.

Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: K:Tagumiste piduriklotside vahetus.
Selge, tänud Tim. Nüüd tean, et lammutan need tiftid lihdsalt välja. Kuid nüüd järgmine küsimus. Tahtsin vahepeal käsipiduriklotse vahetada kuid ei saanud ketast pealt kätte. Nagu miski oleks seda kinni hoidnud või tagasi tõmmanud. Kas käsipidur hoiab seda mingil põhjusel kinni või olen ise loll. üritasin käsipidurit lõdvemaks lasta kuid poldid mis hoivad seda plekki paigal(see, mis asub sumbutaja kohal) läksid naksti pooleks. Murdsin 3tk pooleks ära ja ei hakanud teisi igaksjuhuks üldse puutuma. Kuidas peaksin edasi toimima ja kas see plekk sumbuti kohal on väga tähtsal eesmärgil sinna pandud? Sumbutit ei hakanud alt ära võtma kuna tuli välja, et see on kandurite külge keevitatud.Tim kirjutas:Supporteid lammutada mina küll ei soovita,pärast pead veel sinna tihendeid muretsema,et pidama jääks jne.Ka piduritoru ja õhutusnipplite lahtikeeramine võib kurvalt lõppeda.Kuigi jahh...nt.enne ülevaatust soovitan pidureid alati igaks juhuks õhutada!
Tagumise sõidupidurite nn.paigalduskomplekt sisaldab(tuleb siiski eraldi asjad tellida) tifte ja nö.klotside fikseerimis klambreid.Ise sõitsin umb.aastakese ilma nende klambriteta ringi(vanad roostetasid ära),kuna klambrid hoiavad klotse paigal,et need ei koliseks/vibreeriks,siis minul möödus sõit tagumiste klotside kolina saatel ja pealegi olid tiftid läbi kulumas(vt.pilte).Seega on need klambrid siiski vajalikud.
Kui uued jupid käes,lõika kasvõi rellakaga tiftid läbi,saad jupikaupa ikka kätte.Kinni on roostetanud tõenäoliselt tiftide tagumistes otstes olevad "rõngad",otsad vaevalt et kinni on.
Minul käis asi igastahes valutult,umb.tunniga olid jupid paigas.Tellisin automaailmast jupid ära(teistmetes eurodes oli telefoni teel jutt!),kohale minnes aga selgus et telliti ATE jupid ja raha taheti ~30.-

Oleksin tänulik kui keegi oskaks veel midagi tarka siia lisada.
Lugupidamisega,
Raivo.
Re: K:Tagumiste piduriklotside vahetus.
Käsipiduri peab maha keerama muidu ketas ei tule üle kulumis randi.
Maha saab seda veel läbi ketta poldi augu kui leijad üles regulaatori ja keerad sealt maha.Peaks asuma ülaval kahjuks ei mäleta kummale poole tuli teda keerat aga proovi.Kas ketta kinnitus poldi keerasid lahti?
Maha saab seda veel läbi ketta poldi augu kui leijad üles regulaatori ja keerad sealt maha.Peaks asuma ülaval kahjuks ei mäleta kummale poole tuli teda keerat aga proovi.Kas ketta kinnitus poldi keerasid lahti?
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.
56997null0seitse
56997null0seitse
Re: K:Tagumiste piduriklotside vahetus.
Tänud meduus, homme juba proovin. Jah ketta kinnitus poldi keerasin ikka lahti.meduus kirjutas:Käsipiduri peab maha keerama muidu ketas ei tule üle kulumis randi.
Maha saab seda veel läbi ketta poldi augu kui leijad üles regulaatori ja keerad sealt maha.Peaks asuma ülaval kahjuks ei mäleta kummale poole tuli teda keerat aga proovi.Kas ketta kinnitus poldi keerasid lahti?
Kas selle regulaatori leian samast august kus oli polt või sellest teisest august(see mis on tühi)?
Re: K:Tagumiste piduriklotside vahetus.
Käsipiduri klotse saad maha keerata suvalise rattapoldi august. Kui lambiga sisse piilud siis peaks ülemisest asendist natuke tahapoole olema näha selline tähiku moodi mutter. Tavalise lapiku kruvikeerajaga peaks teda keerama ülevalt alla. Ühe astme võrra saab korraga liigutada kuna klotside vedru hoiab teda iseseisvalt liikumast. Krt nii raske on seletada. Aga kindlasti enne tagasi panekut lase relakaga roostes äär maha. Enamvähem tasa selle pinnaga kuhu klots hõõrub.
Re: K:Tagumiste piduriklotside vahetus.
Jahh,see sisse kulunud rant on probleemiks endalgi olnud.
Käsipiduri klotside poolt sissekulutatud rant.
Enne

Pärast.Näha on rellakaga maha käiatud rant.

Klotside regulaator.Läbi ketta ava saab lapiku kruvikeerajaga sed regulaatorit maha keerata(kui pole just kinni roostetanud).Varjant on ka,et lased põhja alt trossi üldse lahti,esialgu võid proovida.

Käsipiduri klotside poolt sissekulutatud rant.
Enne

Pärast.Näha on rellakaga maha käiatud rant.

Klotside regulaator.Läbi ketta ava saab lapiku kruvikeerajaga sed regulaatorit maha keerata(kui pole just kinni roostetanud).Varjant on ka,et lased põhja alt trossi üldse lahti,esialgu võid proovida.

Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: K:Tagumiste piduriklotside vahetus.
Tänud teile, nüüdseks ühepoole klotsid kõik vahetatud ja lõikasin ikka tiftid läbi ning välja tulid siis juba pekstes. Käsipiduri klotside vahetus ka midagi hullu ei olnud. Tänu teile on nyyd minu teadmiste-ja kogemustepagas natukese rikkalikum ja kui tagumiste klotside paigalduskomplektid käes saan klotsid kinnitada, ratta alla panna ning teise poole klotside vahetus läheb juba libedamalt.
Tänud Tim nende asjalike piltide eest mis ilmestasid teie juttu ja tegid asjast arusaamise kergemaks (puust ja punaseks ette).
Usun, et ei ole ainuke, kes ei ole varem sellist tööd ette võtnud kuid tahaks aga ei oska. Seda teemat oleks neil hea lugeda, siin asi päris selgeks tehtud.
Lugupidamisega,
Raivo.
Tänud Tim nende asjalike piltide eest mis ilmestasid teie juttu ja tegid asjast arusaamise kergemaks (puust ja punaseks ette).
Usun, et ei ole ainuke, kes ei ole varem sellist tööd ette võtnud kuid tahaks aga ei oska. Seda teemat oleks neil hea lugeda, siin asi päris selgeks tehtud.
Lugupidamisega,
Raivo.