Nimelt tühikäigul lööb pöörded 2000 peale ja aeglase sõidu ajal tõstab ise vaikselt kiirust. Kuni mingi 50-ni. Pesin natuke mootorid õlist ja peale seda see jama tekkis

Ise mõtlesin ka seda, aga pesu ma pole seal ligilähedal ka mitte teinud. Ja peale seda kohe ka hakkas jama peale.arska kirjutas:tunduks täpselt et nagu tyhi käigu mootoris oleks viga
arska kirjutas:ehk on mingi vaakum voolik ära v6i kuskil pistikutes vett,ega palju pole vaja et segaseks läheks
Ei märkanud ühtegi lahtist voolikut. Ühe anduriga on ainult probleeme, nimelt jahutusvedeliku temperatuuri andur, mis asub radika küljes all, on otsad andnud. Kas on võimalus, et see ongi põhjustaja?Tim kirjutas:Pistikutega on asi lihtne.Lahti võtta ja vee olemasolu pistikühenduses kontrollida.Kui on vesi sees,siis nt.suruõhuga läb puhuda ja sirts aerosool õli klemmidele lasta.
Vaakomvoolikutega ei tohiks ka probleemi olla-mingi kahtlane lahtine voolik peaks ju kohe näha olema,kui see on mingist ühendusest lahti tulnud.