Omega 2.0d 74kw mootor head/ vead?
Omega 2.0d 74kw mootor head/ vead?
Pm pealkirjas kõik küsimus olemas. Mootorile nagu juppe leiduks, kuna Vectraid on suhteliselt palju müüa sellise mootoriga, aga Omegaid väga vähe.
Re: Omega 2.0d 74kw mootor head/ vead?
Kindlasti jääb sellin mootor suure omegale lahjaks,isegi kui pole suur rallimees.kiljotiin kirjutas:Pm pealkirjas kõik küsimus olemas. Mootorile nagu juppe leiduks, kuna Vectraid on suhteliselt palju müüa sellise mootoriga, aga Omegaid väga vähe.

-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Omega 2.0d 74kw mootor head/ vead?
Üldiselt laidetakse rohkem,kui kiidetakse. 

Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Re: Omega 2.0d 74kw mootor head/ vead?
Tervitus!
Oman aastaid sellise mootoriga 98a. omega B universaali. Ise olen rahul olnud ja ei ütleks küll, et oleks kuskil võimsuse vähesusega hätta jäänud. Liigutab sellist keret hästi. Aga noh, kui eelnevalt on sõidetud 100...120 ja rohkem kw mootoritega, siis võib jätta küll uimasema mulje - ilmselge, eksole
Proovitud korra ühel klubi üritusel ka ringrada sõita, et päris viimaseks ei jäänud
Käinud pere ja pagasilastiga paar korda ka Soomes, kus tuhat ja rohkem km ühe tripi aeg sõidetud ja täitsa mõnus 130...140-ga lasta. Ning hooga saab ka kõigist mööda 
Head: väiksema ja ökonoomsema poolne mootor; kerge hooldada; kettülekandega; kui töötab, siis töötab korralikult, et ehk suht lollikindel.
Vead: mis liigub, see kulub ja kas kulumist saabki vigadeks nimetada..; vahetanud 6a. jooksul korra turbo, nüüd paar tuhat tagasi esinduses kõrgsurvepumba; vahetatud eelsüüteküünlaid; võibolla võib selle veana välja tuua, et korraliku külmaga ei lähe ise käima. Samas teiste sarnaste diislitega võrdlus puudub ja noh, mootor pole ka enam uus...
Miks küsid - tahad osta või müüa või lihtsalt sportlik huvi?
R.
Oman aastaid sellise mootoriga 98a. omega B universaali. Ise olen rahul olnud ja ei ütleks küll, et oleks kuskil võimsuse vähesusega hätta jäänud. Liigutab sellist keret hästi. Aga noh, kui eelnevalt on sõidetud 100...120 ja rohkem kw mootoritega, siis võib jätta küll uimasema mulje - ilmselge, eksole



Head: väiksema ja ökonoomsema poolne mootor; kerge hooldada; kettülekandega; kui töötab, siis töötab korralikult, et ehk suht lollikindel.
Vead: mis liigub, see kulub ja kas kulumist saabki vigadeks nimetada..; vahetanud 6a. jooksul korra turbo, nüüd paar tuhat tagasi esinduses kõrgsurvepumba; vahetatud eelsüüteküünlaid; võibolla võib selle veana välja tuua, et korraliku külmaga ei lähe ise käima. Samas teiste sarnaste diislitega võrdlus puudub ja noh, mootor pole ka enam uus...
Miks küsid - tahad osta või müüa või lihtsalt sportlik huvi?
R.
Re: Omega 2.0d 74kw mootor head/ vead?
~6aasta jooksul pole juhtunud praktiliselt midagi
ainus mis meelde tuleb, on turbolõdvik 2a tagasi...miski pragu oli sisse tulnud ja kuna seal rõhk nii suur siis selle tõttu läks kohe mootori tuli põlema ja turbo ei toiminud, tagant musta lendas
vana (98a) auto puhul pole see ka miski ime...peale lõdviku vahetust toimib kõik ideaalselt siiani
üldiselt käivitub hästi ja töötamisega mingeid probleeme pole, talvel -18 ja külmemaga läheb raskeks...
viimase puhul pole ka midagi imestada, mootor on mõned km sõitnud ka (odomeeter näitab 372 000...võibolla on sedagi kunagi keritud)
endal kogemus universaalkerega ja on nõks uimane tõesti rahvast täis autoga (üle 2000kg vedada ka ju)
üksi sõites pole hullu midagi...
plussiks on muidugi kütusekulu...mul näitab keskmist 9,1l ja keskmine kiirus selle juures on 26km/h, seega suuresti enamus linnas (suhteliselt palju passin kohapeal töötava mootoriga + talv)...suvel oli mäletamistmööda keskmine miski 8,3
ise valiks praegu ilmselt 2.2TD 88kw...too on oluliselt äkilisema minekuga ja kütusekulu on sama või isegi väiksem
ainus mis meelde tuleb, on turbolõdvik 2a tagasi...miski pragu oli sisse tulnud ja kuna seal rõhk nii suur siis selle tõttu läks kohe mootori tuli põlema ja turbo ei toiminud, tagant musta lendas
vana (98a) auto puhul pole see ka miski ime...peale lõdviku vahetust toimib kõik ideaalselt siiani
üldiselt käivitub hästi ja töötamisega mingeid probleeme pole, talvel -18 ja külmemaga läheb raskeks...
viimase puhul pole ka midagi imestada, mootor on mõned km sõitnud ka (odomeeter näitab 372 000...võibolla on sedagi kunagi keritud)
endal kogemus universaalkerega ja on nõks uimane tõesti rahvast täis autoga (üle 2000kg vedada ka ju)
üksi sõites pole hullu midagi...
plussiks on muidugi kütusekulu...mul näitab keskmist 9,1l ja keskmine kiirus selle juures on 26km/h, seega suuresti enamus linnas (suhteliselt palju passin kohapeal töötava mootoriga + talv)...suvel oli mäletamistmööda keskmine miski 8,3
ise valiks praegu ilmselt 2.2TD 88kw...too on oluliselt äkilisema minekuga ja kütusekulu on sama või isegi väiksem
Ω 2.2 DTI 2000a / Ω 2.5 TD 1999a / Ω 3.0 1998a / Ω 2.5 DTI 2003a / A6 1.9tdi / A6 quattro 2.5tdi / Insignia 2.0 CDTI 2009a
M: 2.0DTI ja 2.5DTI osadeks
M: 2.0DTI ja 2.5DTI osadeks
Re: Omega 2.0d 74kw mootor head/ vead?
Hmm..sul sama küütse kulu mis mul 2,0 100kW bensuka...imelik.offkicker kirjutas:~6aasta jooksul pole juhtunud praktiliselt midagi
ainus mis meelde tuleb, on turbolõdvik 2a tagasi...miski pragu oli sisse tulnud ja kuna seal rõhk nii suur siis selle tõttu läks kohe mootori tuli põlema ja turbo ei toiminud, tagant musta lendas
vana (98a) auto puhul pole see ka miski ime...peale lõdviku vahetust toimib kõik ideaalselt siiani
üldiselt käivitub hästi ja töötamisega mingeid probleeme pole, talvel -18 ja külmemaga läheb raskeks...
viimase puhul pole ka midagi imestada, mootor on mõned km sõitnud ka (odomeeter näitab 372 000...võibolla on sedagi kunagi keritud)
endal kogemus universaalkerega ja on nõks uimane tõesti rahvast täis autoga (üle 2000kg vedada ka ju)
üksi sõites pole hullu midagi...
plussiks on muidugi kütusekulu...mul näitab keskmist 9,1l ja keskmine kiirus selle juures on 26km/h, seega suuresti enamus linnas (suhteliselt palju passin kohapeal töötava mootoriga + talv)...suvel oli mäletamistmööda keskmine miski 8,3
ise valiks praegu ilmselt 2.2TD 88kw...too on oluliselt äkilisema minekuga ja kütusekulu on sama või isegi väiksem
Re: Omega 2.0d 74kw mootor head/ vead?
100kW 2,0 universaali selle talve lühikeste otste linnakulu on 14,7 L/100km. Nullisin ära ja ikka sama tulemus. Maanteel mitte üle 7,5 L/100km.
Re: Omega 2.0d 74kw mootor head/ vead?
Eks see sõltu masina seisukorrast,sõidustiilist jne..petzp kirjutas:100kW 2,0 universaali selle talve lühikeste otste linnakulu on 14,7 L/100km. Nullisin ära ja ikka sama tulemus. Maanteel mitte üle 7,5 L/100km.