2,2 diisli termostaat

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Vasta
siim1314

2,2 diisli termostaat

Postitus Postitas siim1314 »

Kas see termostaat on seal ise ka vahetatav või tuleb koos korpusega vahetada? Nii palju kui neti varuosakauplused näitavad siis enamjaolt igalpool koos korpusega. Automaailma e-pood näitas aga ka ainult seda termostaadi osa, järelikult võiks eraldi ka ju vahetatav olla siiski?

Ja ikka läheb 92 kraadine onju?
siim1314

Re: 2,2 diisli termostaat

Postitus Postitas siim1314 »

Vaatlesin täna seda torude süsteemi, ei saanud naq mõhkugi aru mismoodi see seal toimib :D
Kust peab vedelik salongi radikasse minema?
Ja milline toru nii kaua külm peab püsima kui termostaat kinni peaks olema? Kas termostaat takistab sooja vedeliku väljavoolu või külma vedeliku pealevoolu? Ehk siis kas see klapp on selle osa vahel kust mootorist tuleb soe vedelik välja, või ei lase termostaat kinnises asendis radikast külma vett peale?
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu

Re: 2,2 diisli termostaat

Postitus Postitas Tim »

Mootori termoostaat on selleks,et mootoris olev jahutusvedelik kiiresti soojeneks vastava temperatuurini(jahutusvedeliku väike ringlus).Kui temp.ületab normi,siis termostaat avaneb ja hakkab toimima jahutusvedeliku suur ringlus-läbi jahutusradika.

Esialgu jahtub jahutusvedelik üsna ruttu maha ja jahutusradikas olev jahutusvedelik ei soojene kõik 90´c.Siis on selline asi,et mootorist tulev pealõdvik on kuum ja jahutusradika ülemine osa on kuum ja alumine osa külm/leige/soe jne....

Kui jahutusradikas olev jahutusvedelik on kõik kuumaks läinud ja jahutusventilaator ei ole veel tööle rakendunud,siis on kuum terve jahutusradikas ja ka jahutusradika alumine pealõdvik(jahutusvedeliku suur ringlus toimub nüüd täiega :lol: )...siis mingi aeg hiljem rakendub ka jahutusventilaator.

Ehk on asi nüüd selgem selles valdkonnas.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
siim1314

Re: 2,2 diisli termostaat

Postitus Postitas siim1314 »

Põhimõttest olen aru saanud jah :)
Ühesõnaga on nii et see lõdvik mis radikasse ülevalt siseneb, et tohi enne soojaks minna kui mootor on saavutanud oma töötemperatuuri?

Ahju peale tagasi saan, siis hakkan katsetama neid torusid seal.
Lemberg

Re: 2,2 diisli termostaat

Postitus Postitas Lemberg »

tere
ma küsisin auto poest oma opelile 2,0 td termostati ja 38 eur :shock: i. siis vaatasin vana, et täiesti vahetatav , et ei peaks korpusega ostma saab ka alvadi.ee aind termostat mingi 7 euriga
Kasutaja avatar
reims86
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 26 Jaan 2009 11:05
Asukoht: Pärnumaa

Re: 2,2 diisli termostaat

Postitus Postitas reims86 »

Lemberg kirjutas:tere
ma küsisin auto poest oma opelile 2,0 td termostati ja 38 eur :shock: i. siis vaatasin vana, et täiesti vahetatav , et ei peaks korpusega ostma saab ka alvadi.ee aind termostat mingi 7 euriga

Mis sul viga mul 110kw 2,5 TDI ja mul 2 termostaati mille hinnad mõlemil umbes sellised:D
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a 8) , Audi A4 2,5TDI 1999a,
Andu

Re: 2,2 diisli termostaat

Postitus Postitas Andu »

Mul oli ka termostaadiga probleeme ( 2,0 td). Algul ostsin automaailmast, mis pidas umbes kuus kuud vastu, sain garantiikorras välja vahetada. Järgmine pidas pisut kauem, nii et garantii alla enam ei läinud... Siis ostsin esindusest originaali, mis on edukalt toiminud üle kolme aasta ja ei ole veel märku andnud, et väsima hakkaks...! Mina soovitaksin ikka originaali kasuks otsustada, säästad raha ja aega...! :)
Vasta